czwartek, 20 czerwca 2013

BLACK & WHITE Celine


Haooo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was klasyczny zestaw na co dzień - czyli połączenie czerni z bielą. 
Jak już zapewne wiecie, t-shirt to jeden z moich ulubionych elementów garderoby. Tym razem - biały, postanowiłam połączyć z nietuzinkowym i dość odzobnym naszyjnikiem (granashop.pl). Reszta dodatków to a'la skórzane spodnie z ubiegłorocznej kolekcji H&M, czarna ramoneska (MANGO), buciki z nowej kolekcji Avangardshoes oraz torebka MissWish.
Ostatnim elementem stylizacji - zapewne najbardziej kontrowersyjnym - są OKULARY. Kiedy zobaczyłam je na stonie CHOIES, to po prostu zakochałam się do pierwszego wejrzenia! Mimo, że są ogromne (nawet chyba troszkę za dużedo mojej twarzy) to i tak najbardziej nietypowe i najpiękniejsze okulary jakie kiedykolwiek miałam ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA ! ;)












T-shirt - CHOIES
Naszyjnik - granashop.pl
Spodnie - H&M
Okulary - CHOIES
Buty - Avangardshoes
Torebka - MissWish
Ramoneska - MANGO

63 komentarze:

  1. Okulary dziwnie wyglądają ;D
    ale...stylizacja jak najbardziej na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  2. okularki i T-shirt są przepiekne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary przyciagają uwagę,ale do Twojego zestawu pasują jak najbardziej :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, wyglądasz tu bardzo apetycznie :) podoba mi się, a te okulary to fajny, awangardowy dodatek

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kochana:) Śliczny naszyjnik, torebka i koszulka :) Całość idealnie do siebie pasuje :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. super kurteczka! ; ]

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny top! Piekny, tym razem delikatny zestaw, jak najbardziej pozytywnie!
    Wciąż jednak twoje wlosy mnie inspiruja, sa tak sliczne ze az chce sie je stylizowac!
    Pozdrawiam i Zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestaw!..ale zakochałam się w naszyjniku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te buciki :)))
    Kochana, jaka jest ich cena???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki kosztują niecałe 87 zł ;)
      Dostępne są tutaj - http://avangardshoes.na.allegro.pl/sandaly-szpilki-wysoki-obcas-xf-20-czarne-r-38-i3303054047.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. ale masz czaderskie okulary :D

    super strój :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygladasz olsniewajaco! idealne polaczenie wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  12. cool sunglasses dear :D

    LOVE!!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z lepszych zestawów. Podoba mi się połączenie tego dokładnie t-shirtu z tymi dokładnie spodniami. Dla mnie zdecydowany plus!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz! Okulary są nieziemskie. Ale, ojej, kiedy na ciebie patrzę, rozpływam się jeszcze bardziej, bo jest mi tak gorąco! :D
    Miłego dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tshirt i okulary max fajne <3 Też chcę takie:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwykły zestaw nie ma się czym podniecać, spodnie oklepane jakich mało, a taki T-shirt ma już każda blogerka o co takie halo?. Okulary od Williego Wonki to już przesada:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież takich zestawów już było tysiące na różnych blogach a okularami się ośmieszyłaś i utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że totalnie brak Ci gustu i klasy. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. No widzisz, skoro brak mi gustu i klasy to poszukaj sobie innego bloga a nie ciągle odwiedzasz mojego - widać po coś tu wracasz ;)

      Usuń
    3. Skoro wrzucasz zdjęcia do sieci to miej świadomość, że każdy może je zobaczyć i skomentować - pozytywnie lub negatywnie. Trochę masz dziwne podejście, ale Twoje sprawa!

      Usuń
  17. Witaj, masz bardzo ładne zdjęcia, ciekawa stylizacja, świetnie wygląda z kurtką! Zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity. Codziennie publikujemy trendy ze stylizacji na naszym facebooku facebook.com/domodi, a najlepsze stylizacje pokazujemy także w mailingach. Zapraszam, w razie pytań, pisz do nas na domodi@domodi.pl
    Gosia z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde zamierzasz chodzić w tych okularach po ulicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw super, pełna klasa, ale nie polecam Ci jednak tych okularków... Zupełnie nie pasują do Twojej twarzy i dziewczęcej urody! Moim zdaniem są paskudne, Tobie mogą się podobać, ale zwyczajnie niekorzystnie w nich wyglądasz. A chyba chodzi o to, aby nosić rzeczy, które podkreślają nasze atuty :-) Pozdrawiam :-*

      Usuń
  19. Sandałki przykuły moją uwagę. Muszę przyznać, że na Twoich zdjęciach prezentują się o niebo lepiej jak na stronie sklepu!! ; o

    Możesz powiedzieć czy na prawdę są wygodne, czy da się w ich przejść więcej niż 200 metrów? Czy rozmiarówka jest odpowiednia do długości wkładki?
    Za odpowiedź będę bardzo wdzięczna:)

    Pozdrawiam,
    Alisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;)
      Moim zdaniem są wygodne - myślę, że przeszłam w nich dużo więcej niż 200 metrów i nie odczuwałam żadnego dyskomfortu ;)
      Jeżeli chodzi o rozmiarówkę to zazwyczaj noszę rozmiar 38 i tutaj miałam taki sam czyli wkładka długości 24,5 cm ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Cześć zastanawia mnie że piszesz że nie publikujesz obraźliwych komentarzy, wiec tu moje pytanie "ale masz kopyta" to jaki według Ciebie jest komentarz? Nie obraźliwy? Ciekawa jestem co Tobą kieruje że coś takiego właśnie pokazujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Publikuje taki komentarz, ponieważ bardziej niż chamski jest on po prostu śmieszny i pokazuje ludzką głupotę, zawiść i zazdrość..

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. W takim razie jesteś chyba taka sama skoro publikujesz czyjś komentarz żeby pokazać jego głupotę, zawiść i zazdrość.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. To tylko Twoje zdanie, moje jest inne.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  21. Świetna stylówka. Torebka jest cudowna i buty :)


    ___________
    obserwuje www.malinowa188.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. super ; )!

    mumineeks.blogspot.com - troszke streetwearu ode mnie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam.Pracujesz gdzieś teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, pracuję :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. ale nad blogiem tylko

      Usuń
    3. Nie tylko =) a skąd to pytanie?

      Usuń
    4. Bo bardzo dużo tu przesiadujesz i na fanpage

      Usuń
    5. Z tym to się nie zgodzę. Kwestia odpowiedniej organizacji i chęci wtedy wszystko da się pogodzić :)

      Usuń
  24. świetne są te buciki, bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne spodnie! strasznie mi sie podobaja jak leza widze takich wiele w sklepach ale te leza rewelacyjnie. Moge zapytac jak dawno temu je kupowalas i ile kosztowaly?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki kupiłam w tamtym roku na jesień i o ile dobrze pamiętam to kosztowały 129 zł.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  26. Buciki mi się bardzo podobają, tak samo jak torebka - cudeńka! Zestaw bardzo fajny, lubię takie minimalistyczne połączenia ;) okulary mi się nie podobają, lubię duże lenonki, ale w nich mi za dużo wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz zjawiskowo! ♥ Okulary są genialne, bardzo mi się podobają!
    Ale i tak zawsze najbardziej podziwiam Twoje włosy, są przepiękne!
    Co Ty robisz, że tak pięknie wyglądają? :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się spodobały twoje okulary!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Okulary niczym z pokazu , zresztą cała stylizacja wyjęta rodem z paryża :)

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne buty. ;D Zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne buty. Zapraszam do mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! pasuje Ci ten zestaw:) wyglądasz super!
    zapraszam do mnie no i oczywiście obserwuje:) www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super, uwielbiam te bluzki, cudnie!

    OdpowiedzUsuń