niedziela, 9 czerwca 2013

BLACK & WHITE


Witajcie Kochani ! Dzisiaj mam dla Was czarno-białą odsłonę nowej stylizacji. Postanowiłam w niej połączyć dobrze Wam już pewnie znane czarne asymetryczne szorty, które pokochała nie jedna fashionistka. Ja także - postanowiłam się troszkę pobawić stylami i zrobić dla Was coś w rodzaju luźno-eleganckiej stylizacji. Czarne szorty idealnie się do tego nadają, ponieważ mają uniwersalny wygląd pasujący do wielu zestawów, zarówno tych eleganckich jak i tych a'la sportowych. 
Dzisiaj dołączyłam do nich bluzę z popularnym ostatnio numerem "86" - możemy go teraz spotkać na bardzo modnych koszulkach w stylu oversize, na które też zresztą od jakiegoś czasu poluje i pojawią się niedługo w mojej szafie oraz na blogu. 
Całość uzupełniłam czarną torebką z ćwiekami oraz czarnymi bucikami z szeroką klamrą zapinaną nad kostkę, które sprawdzają się, jeżeli chcemy wyglądać elegancko, a zarazem czuć się wygodnie.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !! 





Bluza - River Island
Naszyjnik - H&M
Szorty - SheInside - tutaj
Torebka - VjStyle
Bransoletka - NN
Zegarek - GENEVA

48 komentarzy:

  1. Dzięki za odwiedziny.

    Bardzo fajny zestaw. Fajnie, że zdecydowałaś się na wersję zdjęć czarno białą.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te szorty..sama się do nich jeszcze nie zdecydowałam, ale na tobie ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia!
    bardzo podobają mi się w takiej wersji.
    Dziękuję za odwiedziny:)
    zapraszam Cie do wspólnej obserwacji;)

    buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bluza jest super, a szorty mimo, ze widziane wiele razy na różnych blogach nadal mi się podobają ;)
    W wolnej chwili, zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz! ;) szkoda,że nie ma żadnego zdjęcia w kolorze,ale i tak widać,że stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam!
    ________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie!! :))

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super look, maSZ FAJNY STYL :) I BARDZO PODOBA MI SIE TO CO NAPISAŁAŚ w swoim opisie :) obserwuje i byłoby mi miło jeśli i ty bys zechciała również mnie zaobserwowac :)
    zapraszam :
    oliilui.blogspot.com
    PS. tez jestem z Lubelsiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastycznie! Na luzie i z klasą <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudownie!
    Połączenie tej bluzy i spodenek, nie odważyłabym się, ale wygląda naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestaw!!! Obłędna bluza :) Spodenek nie chwalę bo u mnie dzisiaj w poście są te same :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny look, u mnie w nowym poście też te spodenki, chyba każda je ma, ale to nic, bo wyglądają super :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne połączenie tych szpilek z szortami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie,buty psuja mi tu koncept ale bluza i szorty wręcz szepczą do mnie, jakie są śliczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Te szorty to podróba z Zary prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie podróba z Zary, aczkolwiek fakt w Zarze były prawie identyczne ;) to są szroty z SheInside, które były tam już dużo wcześniej.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  16. świetna stylizacja ;)
    jesteś niesamowita ;DD

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycasz swoim idealnym wyglądem jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this B/W mood ❤❤❤
    kiss,
    www.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  19. szorty megaaaaa!!!! a ty masz tak boską figurę!
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nietrafione połączenie, dla mnie to wygląda tak jakbyś zmarzła i pożyczyła bluzę od chłopaka :)
    Taka stylizacja to gdzie się nadaje według Ciebie, do pracy, szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się to podoba! szorty są super

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Tobie każde ciuszki świetnie wyglądają :3333 ja nie przepadam za tego typu bluzami bo czuje się w nich grubo :< Super! Zapraszam serdecznie na nowy post ze zdjęciami z "Mrozem" ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. mam te spodenki, ale nie wiem z czym je zestawić :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ahhh those famous skorts~ Looking great dear!
    Been busy lately with my work lah~ Sorry I just visited again now.
    Missed reading your posts dear! (^_^)

    Anyway, hope you can join / support my ongoing giveaway from a new sponsor. Would really appreciate your support and participation! (^_^)

    Keep in touch dear!


    ★♡ New Fashion Post (^_^) ♡★
    Project Dress Code: Feature #1 Camille Co

    ★♡ Ongoing Giveaway (^_^) ♡★
    Favordeal Accessories Giveaway
    5 Winners! June 5-20, 2013! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  26. Śmieszniutkie szorty - ale bardzo fajne! I intrygujące, o, co to, to tak ;). Ciekawe połączenie sportowej bluzy i takich bardziej eleganckich czółenek :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega bluza! I w ogóle wchodzę tu pierwszy raz i masz naprawdę fenomenalny styl! Pozdrawiam ciepło i obserwuję:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. buty świetne :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne są te szorty :) Jestem w nich zakochana :) Świtny look kochana :)
    PS. W końcu dodałam nowy post więc zapraszam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Te szorty są świetne :) Bardzo mi się podobają :) I dziękuję, że zaszczyciłaś mnie swoją obecnością na moim blogu. To dla mnie ogromne wyróżnienie :) Z przyjemnością oglądam Twój blog i zachwycam się stylizacjami, więc tym bardziej mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za przemiły komentarz. Szorty rzeczywiście już znałam, ale do tej pory czarnych nie widziałam :) Też szukam oversize`u z numerem na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. te szorty są bardzo popularne, ale mało kto wygląda tak jak Ty:)
    świetna stylizacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Esterko tyle osób ci tłumaczy a ty wraz swoje, chipsy słodycze i inne tego typu rzeczy nie są dla ciebie. Weź sie lepiej za warzywka. Masz z tym jakiś kłopot może? Bo ciągle wstawiasz jakieś lody, nutelle, ciastka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że tylko ja to obserwuję!

      Usuń
    2. Ludzie czy Wy jesteście jacyś nienormalni? Przepraszam bardzo czy to jest blog żywieniowy, czy modowy? Zastanówcie się. Moim zdaniem Dziewczyna może sobie jeść co chce i to jest tylko i wyłącznie jej prywatna sprawa. Jak dla mnie może nawet 4 razy dziennie jeść Mc Donald's i nie będzie mi to przeszkadzać, bo wchodzę tutaj po to aby oglądać trafne zestawy ubrań, a nie dopatrywać się czy Estelle przytyła czy schudła kilogram. Karolina B.

      Usuń
    3. Kochani to co jem to jest moja sprawa, to, że jem niezdrowo to też wiem i zdaję sobie sprawę z konsekwencji jakie pewnie za kilka lat poniosę ja i mój żołądek. Niestety warzyw nie cierpię, a co do przejścia na zdrowe jedzenie to jestem już bardzo blisko tej decyzji. Poczekajcie jeszcze trochę, a niedługo zniknął zdjęcia niezdrowych rzeczy i zastąpię je owocami i innymi zdrowymi przekąskami. Dziękuje, że tak się martwicie o moje zdrowie, w sumie to bardzo miłe ;)

      Pozdrawiam Was i życzę dobrej nocy,
      Estera

      Usuń
  34. Lovely pictures, your sweater is cool :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Estelle moim zdaniem nieudana stylizacja, spodenki kompletnie nie pasują do twojej figury. Czasami nie warto ślepo podążać za modą... :)
    Ale to tylko moje zdanie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń