środa, 26 czerwca 2013

Etno dress..


Witajcie Kochani. Już bardzo dawno nie prezentowałam Wam nic "upolowanego" w ciuchu. Wynika to po prostu z braku czasu na buszowanie po second handach, które są nieaprzeczalną skarbnicą wyjątkowych, nietuzinkowych i niepowtarzalnych ubrań. Dowodem na to jest upolowana za 15 zł sukienka w stylu etno. Trend ten czerpie inspiracje z odległych kultur i wręcz atakuje nas mnogością wzorów oraz kolorów. W mojej sukience najbardzij podoba mi się bardzo efektowna góra wyglądająca jak naszyjnik rodem z afrykańskiego plemienia. Do tego typu sukienki moim zdaniem idealnie pasują sandałki rzymianki, które powróciły do nas w tym roku odmienione i już pokochało je wiele kobiet. Ja także jestem ich zwolenniczką z uwagi na to, że prezentują się super zarówno do sukienek, spódniczek jak i szortów, a na dodatek są bardzo wygodne.
Dodatki jakie dobrałam to czarna torebka z miedzianymi elementami, zegarek Daniel Welllington oraz brązowa bransoletka ze sklepu internetowego perera.pl. 
Całość idealnie sprawdza się jako stylizacja codzienna. Ja zestaw, który mam na sobie założyłam na sobotnią wycieczkę do Zamościa wraz z moim kochanym Mężem ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)









Sukienka - SH
Torebka - NN
Zegarek - Daniel Wellington
Bransoletka - perera.pl
Okulary - Ray-Ban

42 komentarze:

  1. Pięknie Ci w upiętych włosach!))

    Zapraszam Esterko na moje nowości;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz prawdziwy talent do tworzenia stylizacji! Sukienka jest śliczna!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko cię widzę w takim upieciu :) ślicznie tak wyglądasz, sukienka jest niesamowita, takie perełki zawsze się znajduje w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i jak pisałam wcześnie lepiej Ci w upiętych włosach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka:) ja to nigdy nic nie upoluję w sh;/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardo ładnie wyglądasz:) sukienka bardzo fajna;)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Totally amazing look Estera dear! Perfect! :)

    ★♡ New Beauty Post (^_^) ♡★
    Anastasia Beverly Hills Lash Genius Waterproof Mascara Topcoat
    My review on this new beauty product from Anastasia Beverly Hills

    Other Recent Posts ...
    What's the Fuzz with J.Co Donuts?
    Outfit Post: ⊱ Safe and Sound ⊰


    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  8. Elżbieta Kopeć27 czerwca 2013 07:21

    Jak dla mnie to sukienka BOMBA :-) sandałki nie w moim stylu, ale Tobie pasują idealnie :-)Świetna stylizacja i dodatki bardzo dobrze dobrane:-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest genialna :) Wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie!@ ; ]
    zapraszam,


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ,ale i cała stylizacja jest obłędna.Ja jakoś nie mam szczęścia upolować coś fajnego w SH ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko ile u Ciebie reklam, nie przesadzasz?

    OdpowiedzUsuń
  13. super upięcie włosów, super sukienka (sh <3). Nareszcie jakaś inna stylizacja, w której serio Ci świetnie!

    Magda Ś.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny dziewczęcy zestaw z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna jest ta sukieneczka etno <3 Pięknie! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fajnie, chociaż szału nie ma;) lepiej powiedz mi jak schudłas i w jakim czasie , będę wdzięczna
    Ps;Twoje stylizacje są mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;))

      Po prostu wyeliminowałam z diety fastfoody bo to tragedia dla skóry i organizmu ;/ poza tym jem więcej warzyw i owoców - to wszystko ;)

      W trzy tygodnie schudłam 4,5 kg ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Według mnie to jednak masz kłopot z akceptacją swojej figury, niby zapewniasz zawsze że nie przejmujesz się ale jednak ciągle masz jakiś kłopot z jedzeniem. A i moim zdaniem to kobieta która sie nie odchudza waży sie raz na pół roku, nie więcej. Pozdrawiam

      Usuń
  17. sukienka jest przeurocza ! zazdroszczę :) za takie perełki uwielbiam sh :)
    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka ładna:)i bardzo podoba mi się Twój kolor włosów:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna sukienka :) takiego łupu to szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta sukienka i świetnie masz upięte wlosy!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw utrzymany w bardzo fajny i oryginalnym stylu :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowną masz tą sukienke *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNA SUKIENKA
    ♥ całusy:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka! Kradnę ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Cię w takim koczku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Cię w takim koczku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sukienka i bardzo ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejuuu w tle Twoich zdjęć jest moja szkoła :D
    Byłaś tak blisko, co za pech, że Cię nie spotkałam :C

    OdpowiedzUsuń