poniedziałek, 3 czerwca 2013

Jeans and Lace - czyli koronkowy szał...


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z wczorajszego spaceru. Nie wiem czy pamiętacie jak rok temu ogarnął świat koronkowy szał. Mi pozostał on do tego roku, dlatego też dzisiaj mam dla Was połęczenie pięknych koronkowych spodenek z jeansową koszulą oraz beżowymi i złotymi dodatkami. Uważam, że takie połączenie jest idealne na letnie ciepłe dni, a mi jest naprawdę bardzo bliskie. 

POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA ! ;*















Koszula - Stradivarius
Spodenki - SheInside - tutaj
Torebka - River Island
Sandałki - ŚwiatButów24
Turkusowa bransoletka - Pollart Bijou
Bransoletka złota - NN
Zegarek - GENEVA

33 komentarze:

  1. Cudne spodenki:) marzą mi się takie :))
    Pozdrawiam :*!

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam spodenki tylko w czarnej wersji ! są urocze :)


    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piekne, zgrabne, długie nogi, a spodenek bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te spodenki, w ogóle mega połączenie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj kochana!
    W tym wypadku nie tyle co spodenki, urzekła mnie ta koszula, jest genialna i świetnie pasuje do tych spodenek i butów!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodenki, stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz super!spodenki świetne,buciki rewelacja i koszula:)

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, idealnie je zestawiłaś z tą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie!! ; -))



    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne połączenie dżinsu i koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie błękitu i ecru!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoją figurę ! tylko pozazdrościć :)
    zgadzam się z koleżanką powyżej zestawienie kolorów bajeczne !

    OdpowiedzUsuń
  13. ubóstwiam te Twoje koronkowe szorty:) fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne spodenki! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    __________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodenki śliczne! Mam w planach takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham ten zestaw :)
    Wszystko idealnie wygląda :)
    A szorty obłędne, zakochałam sie w nich :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz! Piękna biżuteria, rewelacyjne buty! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty koronkowe i koszula obłędnie razem wyglądają! Prześlicznie kochana jak zawsze :* Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nieziemsko!<3
    przepiękna koszula<3
    :):*

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁŁŁŁŁŁŁŁŁaaaaaaaaaaaaaaaaa naprawdę
    świetna stylizacja, jedna z najlepszych, gratuluje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog i cudowne stylizacje :)
    babeczkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń