piątek, 14 czerwca 2013

MALINOWO - MIĘTOWA BAJKA..


Hej Kochani ! Dzisiaj mam dla Was troszkę zaległą stylizację, ponieważ straszliwa alergia jaka mnie dopadła nie pozwala mi zrobić dla Was żadnych ładnych zdjęć. Mam jednak nadzieje, że jutro uda mi się popstrykać dla Was troszkę nowych zestawów, ponieważ w mojej szafie pojawiło się ostatnio sporo nowości.
Dzisiaj mam dla Was połączenie dwóch kolorów jakie bardzo lubię - pierwszy to mój ulubieniec - świeży, pastelowy, MIĘTOWY kolor. Natomiast drugi - MALINOWY, który fajnie współgra z delikatną miętą. Zestaw idealnie sprawdza się na letnie ciepłe dni jeśli chcemy wyglądać elegancko a zarazem czuć się dobrze i wygodnie. POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! 












T-shitr - Stradivarius
Naszyjnik - H&M
Kopertówka - H&M
Spódniczka - Cocktail Shock

85 komentarzy:

  1. Super jak zwykle!
    Kocham twój blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe kolory, fajny zestaw :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny zestaw. najbardziej podoba mi się zestawienie koloru torebki do spodniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kopyta masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałosny wiesniaku kopyta to ma koń a nie człowiek..

      Usuń
    2. Kurcze a zawsze myślałam, że jestem człowiekiem a nie koniem i mam nogi a nie kopyta..no cóż.. ;) Żal mi Ciebie anonimie, musiałeś mieć straszne dzieciństwo skoro rodzice Cie nawet takich banalnych rzeczy nie nauczyli - TYLKO WSPÓŁCZUĆ ! ;)

      Usuń
  5. piekne buty zakochałam sie;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :)
    Ps. Masz cudowne włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym zestawie! Taie zestawienie kolorów, to ja lubię. Ponadto boski t-shirt i buty :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękne włosy, zazdroszczę i bardzo ciekawa spódnica. :>


    U mnie nowy post, zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute look my dear Estera! Love the skirt and the shoes :)

    ★♡ Diamond Jewelry Feature (^_^) ♡★
    Sparkle & Shine With Lili Diamonds Jewelry
    New Blog Post!!! Check out feature and signature cuts!

    Latest Blog Posts ...
    Project Dress Code: Feature #1 Camille Co
    Favordeal Accessories Giveaway
    5 Winners! June 5-20, 2013! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! idealne kolory, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki kochana, miło usłyszeć takie miłe słowa od bardziej już doświadczonej blogerki :) ja do Ciebie bardzo chętnie zaglądam, zdążylam Cię tak wirtualnie polubić, a co do setu to pieknie tu zestawiłaś kolorki

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza i zawsze najładniej ubrana blogerka! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty są fantastyczne i ta bluzka, idealnie zgrany zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne kolory i cudne dodatki - urzekająco !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rokloszowane spdóniczki:) Bardzo to lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka ma przepiękny kolor. Fantastyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam to połączenie kolorów. Buty i spódniczką są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. You look lovely in your outfit! Beautiful skirt! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC”(Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  19. You look lovely in your outfit! Beautiful skirt! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC”(Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  20. Wow zachwycajacy zestaw. Swietnie dobrane kolory. Bardzo lubie takie barwy, naprawde wielki plus :) a buty Ci ukradne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze kolory tego sezonu ! Sama dobrałam sukienkę do butów w tych kolorach. Pięknie wyglądasz ;) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Kolorki pasują do Ciebie idealnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka ma przepiękny kolor! Ślicznie jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow jaki cudowny zestaw:) strasznie mi się podoba - buty, koperta super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam to połączenia kolorów, ciekawie mięta wygląda również z brzoskwiniowym czy łososiowym kolorkiem :)

    Jakie masz może rozwiązanie na tą spódniczke w wietrzny dzień, posiadam taką samą i nie wiem co założyć pod spód? ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję ślicznie za odwiedziny;)
    U Ciebie jest mega, jesteś śliczna i masz super styl;)
    masz piękne butki, spódniczkę i włosy masz śliczne;)

    pozdrawiam i miło mi ze mnie odwiedziłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Zestawienie kolorystyczne jest świetne! Nad tymi sandałkami sama się zastanawiałam, ale chyba moje niezdecydowanie trwało zbyt długo, bo nie ma już rozmiaru :p A szkoda, bo na nodze prezentują się przepięknie! Ja również pozdrawiam :) Może kiedyś jak będziesz u mamy na herbatce, pomachasz mi przez okno ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog ;) cudowne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz naprawdę bajecznie! cudowne jest to połączenie mięty i maliny!<3 uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chodzisz na solarium Estelko ? :) Czy używasz samoopalacza? jak tak to jakiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od czasu do czasu chodzę na solarium i używam do przyspieszenia opalenizny masła kakaowego lub kokosowego z firmy ZIAJA ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  32. Śliczne:O Piękna spódnica, bluzka i wszystko do siebie idealnie pasuje. Kocham te zdjęcia, i te początkowe z tytułami♥

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie, kolorowo czyli tak jak lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie zdjęcia na blogu wykonywane są aparatem Nikon D7000 + obiektyw Nikkor 50mm/1.8 :) Jak zwykle prześlicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze cudna i perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko na prawdę ładnie i starannie dobrane :) ślicznie pasuje do Twojej dziewczęcej urody.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. zawsze wszystko idealnie! śliczna jesteś:*
    zapraszam do mnie,nowy post, koniecznie wejdź!!! :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję Ci bardzo Kochana :* :)
    Ale jak Ty pięknie wyglądasz! :) Wszystko mi się niesamowicie podoba :) <3
    kolorki jak najbardziej piękne:) Szkoda, że nie mam nic takiego w swojej szafie :P
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Super połączenie kolorów. A ta spódnica jest po prostu nieziemska!

    OdpowiedzUsuń
  41. o rany jaki piękny outfit :3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja, bardzo kobieca ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. Spódniczka jest cudowna! i cała stylizacja bardzo urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Stylizacja jest cudna!:)
    A włosy masz przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Love this skirt

    New post on my blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/kiss-me.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Ekstra zestaw! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz pięknie w takich kolorach ! Ogólnie inspirujące połączenie barw ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie wyglądasz! ;)
    Super spódniczka!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Elegancki zestaw !
    Śliczna spódniczka. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękne buty <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. fakt- wygladasz bajecznie i ach och dla bucików <3

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz fantastycznie ! <3 super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Buty ♥
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Slicznie, slodko i dziewczeco, love! :)


    www.CashmereLatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystko świetnie wygląda!:) No i masz bardzo zgrabne nogi;)

    OdpowiedzUsuń
  56. kocham Twoje słodkie stylizacje :)


    zapraszam na mojego bloga :) dopiero zaczynam!
    http://nietypowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Przecudowna spódniczka! (zawsze się zachwycam tego typu spódniczkami i ubolewam, że nie mam takiej w swojej szafie- chyba czas to zmienić heh)
    Ogólnie cały zestawik bardzo fajnie się prezentuje do tego jak zwykle piękna Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Dla mnie nie robi t jakiego strasznego wrażenie ale też nie przesadzajmy że się hujowo ubiera

    OdpowiedzUsuń