wtorek, 4 czerwca 2013

neon color bomb


Witajcie Kochani! Patrząc na tą stylizacje na pewno nasunie się Wam myśl - ZNOWU TE NEONY ! Nistety nic już nie mogę na to poradzić, że neonowe kolory zawładneły ostatnio moją szafą i nie mogę przejśc obok nich obojętnie ;) Dzisiaj mam dla Was neonową spódniczkę w drugim wydaniu, tym razem bardziej kolorwym niż ostatnio. Dostałam mnóstwo wiadomości z prośbą o zestawienie spódniczki z innym kolorem niż czarnym, dlatego zrobiłam to specjalnie dla Was - mam nadzieje, że się spodoba ;) 

MIŁEGO DNIA KOCHANI ! ;)







Bluzka - Cocktail Shock
Spódniczka - Cocktail Shock
Buty - MANGO
Bransoletka - NN

53 komentarze:

  1. odważne ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolorowo ;) ja nie lubię za bardzo neonów i sama bym się tak nie ubrała :) ale na kimś wygląda fajnie :)

    Pozdrawiam

    http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Cudowna spódniczka i koszula- tworzą świetną całość. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest fenomenalna! też ostatnio neonki przypadły mi do gustu ;d

    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie za dużo neonu, ale spódnica świetna !

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz prześlicznie w neonach:) cudowną jest ta bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tak cudownego zestawu to nie widziałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja <3 Koszula i spódniczka = zestaw idealny

    OdpowiedzUsuń
  9. szalejesz Esterko :) genialnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory idealne dla Ciebie, bardzo pasują Ci te neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daje po oczach ale efekt jest..podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ kolorowo :D ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. love this look...really a colou bomb
    xoxo
    vendy

    NEW POST!!!
    the simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz jak cukiereczek! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow i kto by pomyślał że taki neon będzie dobrze wyglądał z różem :) ale proszę zmień już kolor paznokci u rąk i u stóp bo rzuca mi sie w oczy już od kilku postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIEM, WIEM TEŻ JUŻ Z CHĘCIĄ BYM ZMIENIŁA KOLOR, JEDNAK MAM LAKIER HYBRYDOWY, KTÓRY TRZYMA SIĘ DWA TYGODNIE. Już chyba więcej go nie zrobię, ponieważ faktycznie jeden kolor jest bardzo monotonny ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  16. Masz niesamowity dar do noszenia bardzo odważnych rzeczy w bardzo kobiecy i subtelny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądasz mega, ostatnio pisałam u siebie, że ta neonowa spódnica sprawdz się najlepiej z czernią a tu taki dowód na to, że z różem wygląda przegenialnie:) Pozdrawiam:*

      Usuń
  17. Hej, komentarz anonimowy ale na prawde nie mam na celu być złośliwa, allllllle na 3 zdjeciu pod opisem widać że coś dziwnego dzieje Ci sie ze stopami, nie wiem może to trochę za mały rozmiar buta ale to wygląda tak jakby Ci się skóra wylewała z buta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień wcześniej optarły mnie balerinki i musiałam skorzystać z pomocy plastrów, dlatego jest taki "efekt" ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  18. ILE TY MASZ LAT, ŻE TAK SIĘ UBIERASZ? BO NA 13 NIE WYGLĄDASZ! SKOŃCZ Z TYMI SPÓDNICAMI!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 13 nie wyglądam, ponieważ mam 23 ;)
      Dlaczego mam skończyć? Kto powiedział, że spódnice można nosić tylko w wieku 13 lat? Ja nie słyszałam o takim "nakazie" ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. też wydaje mi sie głupia ta uwaga, spódnice można nosić w każdym wieku

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. jak zawsze wyglądasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo bardzo efektownie!niech żyją neony:))))

    zapraszam do wspólnego obserwowania;)
    buziaki:*
    aga

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo odważne, ale ładne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory ! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O Boże o Boże o Boże o Boże JAKA PIĘKNA SUKIENKA ! <3 Zakochałam się w niej !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne kolory :) brakuje mi takich w szafie, chociaż jednocześnie wgl nie wiem czy dobrze bym w takich wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. odważnie zestawiłaś ze sobą kolory :) ale wygląda to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. i to sie nazywa neon! Genialny set:)

    OdpowiedzUsuń
  29. piekna bluzka gdyby tak nie przeswitywala"{|

    OdpowiedzUsuń
  30. najlepszy look jaki ostatnio widziałam na blogach ;) bravo!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam:) Dzięki za komentarz:) Bardzo podoba mi się ta neonowa bomba! Cudowny look!
    Pozdrawiam-Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Amazing dress!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw :)

    mam taką spódniczke i zastanawiam się co można założyć pod spód aby czuć się komfortowo kiedy wieje wiatr :D
    hm... i tak się zastanawiam jakie masz na to rozwiązanie?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny neonowy mix ! bardzo lubię takie energetyczne sety <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja myślałam, że to sukienka. Świetnie zestawiłaś tą bluzeczkę z spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz, neony do Ciebie idealnie pasują. Twój blog przypadł mi do gustu, a więc dodałam go do obserwowanych. :)
    W wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie :

    http://myloovelyfun.blogspot.com/

    Jeśli przypadnie Ci do gustu to bardzo ucieszy mnie, jeśli będziesz go obserowowała.:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  38. ja Cię cudowna jest ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz bardzo nisko biustonosz, wygląda to tak jakby spódniczka zaczynała Ci się tuż pod biustem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowicie energetyczna stylizacja! Bardzo na topie! Bardzo podobają się nam Twoje stylizacje dlatego zapraszamy do pokazania ich na http://domodi.pl/stylizacje, pozdrawiam Sofia

    OdpowiedzUsuń