sobota, 1 czerwca 2013

NEON SKIRT


Haloooo Kochani !!
Bez wątpienia kolor żółty został mianowany kolorem nadchodzącego lata. Nie ważne czy, pastelowy, miodowy, złocisty, neonowy, czy nawet kanarkowy - żółty to hit i tyle! Mnie najbardziej urzekła jednak neonowa żółć, od kiedy pewnego dnia zobaczyłam w internecie zdjęcia dziewczyny ubranej w piękną neonową spódniczkę. Od tamtego czasu polowałam na taką bardzo długo, aż w końcu się jej doczekałam. 
Dobierając żółte dodatki należy pamiętać, że ten kolor sam w sobie jest bardzo mocnym i wyrazistym akcentem, dlatego też radzę postawić na jedną rzecz w tym kolorze, a resztę dołączyć w klasycznej czerni lub ewentualnie bieli.














A tutaj cudowne neonki w trzech wersjach ;)

Spódniczka - Cocktail Shock
Bluzka - NN
Buciki - ŚwiatButów24
Zegarek - GENEVA
Kopertówka - H&M

47 komentarzy:

  1. Neon <3 Piękna spódniczka <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zauroczona spódnicą :) Jaka jest jej cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta spódniczka kosztuje 99zł ;)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego weekendu,
      Estera

      Usuń
  3. Hm... Tylko z czernią mówisz... A co myślisz np. o zestawie: żółty neonowy sweterek + czarna bokserka + czarne spodnie + bransoletka w kolorze fuksji + klasyczne szpileczki w kolorze fuksji:)???
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie, widziałam podobny zestaw na innych blogach ;)
    Piękna jesteś!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdego dnia zachwycasz strojem! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fabulous post! Great pictures! I love them all! I'm definitely thinking that your blog is always more cute!
    Have a nice day!
    PERSUNMALL INTERNATIONAL GIVEAWAY
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor spódnicy. Bardzo ładne zdjęcia :D. Każdy Twój zestaw jest coraz lepszy :*. Ciekawe połączenie z czernią :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the cutting of the skirt and your clutch!
    cool

    PUTRIVALENTINA.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINA.BLOGSPOT.COM
    PUTRIVALENTINA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie; DD


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem na baaaardzo TAK :)! Swietny zestaw,tez sie zastanawiam nad neonkowa spodniczka ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle zachwycasz mnie swoją urodą i niesamowitym urokiem osobistym :)

    Twoje stylizacje inspirują mnie każdego dnia,za co Ci dziękuję :)

    Pozdrawiam,
    sandrolinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie!!!
    I jaką masz piękną opaleniznę<3

    OdpowiedzUsuń
  13. oglądałam cię do tej pory tylko n fejsie ale po twoim wpisie zaczełam też śledzić bloga ! jesteś śliczna ,szczuplusieńka i suuuper się ubierasz :)na niektóre rzeczy jestem już za stara (45 niestety:( ale wiele rzecz u ciebie mnie inspiruje ,kocham wysokie szpilki( takie po 12,15 cm i do tego nie będe nigdy za stara i mam w dupie co ludzie mówią z mną na ulicy ,ty też powinnaś olać te głupie i zazdrosne anonimy ,ludzie zazdroszczą wszstkiego !!!! ubóstwiam cię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz! neonowa spódniczka podobnie jak Twoje włosy - cudo!

    pozdrawiam :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo zdecydowanie w moim guście :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz cudowne włosy ! Cała stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. to twój niepowtarzalny własny styl? przecież taką stylizację wstawiałaś kiedyś na fanpage i pytałaś gdzie znajdziesz podobną spódniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawistny, wredny Anonimie (bo inaczej Cie po prostu nie da się nazwać)- zanim coś napiszesz przeczytaj najpierw treść posta, a potem się czepiaj... żałosne..

      Usuń
  18. Jesteś idealna! Kocham twój blog! Obserwuję, i czekam na kolejne psty :)
    Wpadniesz do mnie?
    http://lookoly.blogspot.com/
    Bardzo się ucieszę kiedy mój wzór do naśladowania (czyli ty) skomentuje choć jeden post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, mam do Ciebie małe pytanie i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś na nie odpowiedziała .
    Przeglądając Twój blog, zauważyłam, że posiadasz sandały ' lity ' od dłuższego czasu na nie poluję, jednak nie wiem jak z rozmiarówką. Więc chciałabym zapytać jaki posiadasz rozmiar tych sandałków ?
    Z góry dziękuje za odpowiedź, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar moich wszystkich bucików to 38 ;) Lita także posiadam w tym rozmiarze - wkładka 24.5 cm.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za odpowiedz i ze poswiecilas mi czas .
      P.S Cudowne stylizaje, jestes swietna inspiracja dla osob ktore interesuja sie moda ! :)

      Usuń
    3. Bardzo dziekuje za odpowiedz i ze poswiecilas mi czas .
      P.S Cudowne stylizaje, jestes swietna inspiracja dla osob ktore interesuja sie moda ! :)

      Usuń
  20. Hej :)

    Jaką masz długość spódniczki tutaj? Zastanawiam się nad zamówieniem i nie mogę się zdecydować jaką długość wybrać, Twoja odpowiedź by mi pomogła. Dzięki z góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękne włosy!! *_* Neonowe rzeczy to nie mój styl, ale bardzo mi się podoba Twoje połączenie :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam neony! przepieknie wygladasz,swietna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko!! Neony są dla ciebie stworzone, zawsze wyglądasz w nich super

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wygladasz w tym wydaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczna spodniczka! Neonowe kolorki to teraz hit! Nadal inspiruja mnie twoje wlosy! Dlugo zapuszczalas? Jak onie dbasz?
    Pozdrawiam i zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło ;) jeżeli chodzi o włosy to dbam o nie kosmetykami marki TIGI - są naprawdę reqwelacyjne! Na mim blogu pojawił się kiedyś post opisujący szczegółowo każdy kosmetyk jaki posiadam do włosów ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  26. wow, ta spódniczka wygląda cudownie w akompaniamencie czerni!

    OdpowiedzUsuń
  27. spódniczka idealnie pasuje do całości, świetny kolor ; ))
    wszystko doskonale ze sobą współgra ; ))
    zapraszam do siebie ; )

    http://photography-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzie zostały zrobione zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zostały zrobione w Lublinie na Felinie ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  29. Kupiłam płaszczyk w sklepie Preska. Niestety nie polecam zakupów tam, po pierwszym praniu stracił kolor i strasznie sie zmechacił,a i od wewnątrz troche sie naderwała podszewka tak o,sama z siebie, na przyszły sezon praktycznie sie nie nadaje do noszenia, pisze ten komentarz u Ciebie bo właśnie Ty taki masz i u Ciebie sie nim zainspirowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ;)

      Hmmm.. Jeśli z płaszczykiem stało się, aż tyle złych rzeczy naraz to niestety nie świadczy to o niskiej jakości danej rzeczy lecz o złym upraniu i zdbaniu o płaszczyk. Ja swój prałam już kilka razy i ani nie stracił koloru, ani się nie zmechacił, ani tym bardziej nie popruł. Moje trzy koleżanki także kupiły płaszczyk w sklepie PresKA i są z niego bardzo zadowolone. Nie można oabrczać firmy za błędy, które sami popełniamy, ponieważ czasami tak jest, że nie czytamy metek a niektóre rzeczy trzeba prać inaczej oraz zupełnie inaczej o nie zadbać, a jeśli tego nie zrobimy to je zniszczymy. Za to jednak nie można obarczać winą firmy lecz samą siebie. Bardzo mi przykro, że stała się taka sytuacja i mam nadzieje, że przy zastosowaniu się do instrukcji prania każdej z rzeczy - taka sytuacja już nigdy nie będzie miała miejscą ;)
      Osobiście mam ze sklepu PresKA bardzo dużo rzeczy i z każdej z nich jestem zadowolona - mało tego nie tylko ja, ale wiele moich czytelniczek też, ponieważ zawsze zanim coś polece to sprawdzam czy warto - moim zdaniem płaszzyk warto, ponieważ ani z moim, ani moich koleżanek płaszczykami nic złego się nie stało.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  30. Taka spódniczka to moje marzenie, no i bardzo ładnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka długość jest tej spódniczki ? ; )

    OdpowiedzUsuń