czwartek, 6 czerwca 2013

PIERWSZA ROCZNICA MOJEGO BLOGA !


Kochani, dokładnie rok temu postanowiłam dzielić się z Wami moją pasją i napisałam dla Was pierwszego posta. Rok minął bardzo szybko, a od tamtego czasu wiele się zmieniło. Z tej okazji postanowiłam zrobić dla Was małe przypomnienie, może nie wszystkich postów, ale wybranych w kolejności od najstarszego ;) 

W tym poście chciałabym Wam także bardzo podziękować za to, że byliście ze mną przez ten cały rok. Mam także nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej i będziecie śledzić moje poczynania ;) Ze swojej strony mogę obiecać Wam to, że dam z siebie wszystko, aby nie "wiało nudą" i abyście mogli znaleźć tutaj naprawdę mnóstwo inspirujących i ciekawych rzeczy ;)

Chciałabym Wam także podziękować za wszystkie ciepłe i miłe słowa, które naprawdę dodają dużo energii, a także za słowa krytyki (oczywiście tylko tej kulturalnej i związanej z tematyką bloga). 

JESZCZE RAZ DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO KOCHANI ! ;**































POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !! NA KONIEC MAM PYTANIE DO WAS - co jeszcze chcielibyście zobaczyć na moim blogu? Co Was interesuje? A może macie jakieś uwagi? Śmiało ten post jest właśnie po to ;) aaaaa.. i jeszcze jedno... jak podoba się Wam podsumowanie? ;)

32 komentarze:

  1. Słoneczko kochane Ty jak ja się cieszę że Ty jesteś i że prowadzisz tego bloga!
    Każda dosłownie każda Twoja stylizacja jest dla mnie mega inspiracją, obserwuję Cię już od bardzo dawna, komentuję każdy post i z niecierpliwością czekam na kolejne bo uwielbiam Cię oglądać! :) ;*
    Obu tak dalej! ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Kochana i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Jak szybko zleciało :) Pamiętam, że obserwuję Cię od 'kwiatkowych' spodni! ;) Gratuluję ogromnego sukcesu i życzę, abyś nadal pięła się w górę i spełniała swoje marzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego i kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje,oby tak dalej;) uwielbiam twojego bloga;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego roku! :)

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję roku ! :) sto lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy twój post dodaje mi motywacji aby spełniać swoje marzenia i być szczęśliwym,nie patrząc na to co sądzą o tym ludzie..dziękuje ci za to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem od niedawna tutaj, ale jestem przekonana że z wielką przyjemnością pozostanę z Tobą przez najbliższy rok a i później nic się nie zmieni !

    Gratuluję wytrwałości i oby tak dalej !

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sandrolinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! Piękan jesteś, a ja uwielbiam Twoje stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluje!ja mam za soba prawie dwa tygodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie sie ubierasz! gratuluję roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mix zdjęć ;) w małym skrócie to czego dokonałaś przez cały okres prowadzenia bloga. jesteś przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!!!
    Bądź sobą po prostu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podsumowanie świetne! :)
    Gratuluję wytrwałości!
    Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje!!!! Zawsze wyglądasz cudnie i tak trzymaj!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi nic więcej nie trzeba - pasuje wszystko tak, jak jest :D a co do wpisu, to nie wiem czemu, ale dodałabym daty ;) tak jakoś mi się kojarzy z podsumowaniem roku

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem najlepsze stylizację to te z początku bloga kiedy dopiero zaczynałaś, potem wprowadziłaś za dużo "udziwnień" :)
    Ja bym chętnie zobaczyła więcej stylizacji dziennych u Ciebie, takich na zakupy czy na obiad z koleżanką, do kina czy na spacer, coś takiego.
    P.S Bez urazy ale czego Ty słuchasz?? ;)
    Pozdrawiam, Kolcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Kochana :) mi tam podoba się tak jak jest :) masz rewelacyjne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje !! tak trzymaj widać ze był to rok pracowity i owocny :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga!!!:)
    Bardzo się cięszę się, że tutaj trafiłam. Każda Twoja stylizacja zachwyca i jest dopracowana:)
    Życzę powodzenia i coraz więcej modowych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana gratuluję :)
    Widać po stylizacjach, że się rozwijasz, a Twój blog jest coraz lepszy :)
    Szacunek :)

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje, moj blog ma juz 2 lata a jednak ty przykladasz sie do niego lepiej! Podziwiam ! Zapraszam i pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki jest napis na tej bialej bluzeczce ?
    SHOPPING IS CHEAPER THAN A .... ?
    strasznie mnie to zastanawia :D

    OdpowiedzUsuń