środa, 12 czerwca 2013

RAINBOW..


Witajcie Kochani! Wiem, że już późno, ale dla wytrwałych i cierpiących na bezsenność mam nowy post. Dzisiaj mam dla Was bardzo różnorodne połączenie - trochę różu, trochę beżu, trochę jeansu i trochę tęczy! Te wszystkie elementy składają się w całość tworząc zestaw, który zobaczycie poniżej.
Robiąc porządki w szafie odnalazłam moją koronkową kamizelkę, którą kupiłam w tamtym roku w River Island. Postanowiłam dołączyć do niej koszulę z nowej kolekcji Cocktail Shock oraz jedne z ulubionych jeansowych szortów ze srebrnymi ćwiekami. W roli dodatków występuje m.in torebka w cielistym kolorze ze sklepu e-torba, beżowe sandałki (ŚwiatButów24) oraz kolorowa biżuteria w postaci różowego zegarka i pięknych przykuwających uwagę tęczowych bransoletek.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !








Koszula - Cocktail Shock
Kamizelka - River Island
Szorty - Nude Coutre Vintage
Torebka - etorba.pl
Tęczowe bransoletki - granashop.pl
Zegarek (GENEVA) - granashop.pl

67 komentarzy:

  1. Ależ radosny zestaw :) Ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne bransoletki ;) świetna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kamizelka jest tu niepotrzebna ale i tak super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Ciekawa koszula - ładnie prezentuje się połączenie różu z bielą (albo śmietankowym, nvm ^^"). I śliczne tęczowe bransoletki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wow!
    Kochana wygladasz cudownie!
    W spodenkach się zakochalam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takiej kamizelki szukałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uśmiechnij się czasem! piękna jesteś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się uśmiechać lecz nie zawsze mi to wychodzi na zdjęciach ;) Dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  8. Kamizelka tu jest zbędna ale przecież czymś trzeba zakryć uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ktoś tu chyba ma straszny problem z samoocena :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. tak tak i zapewne jestem starą, brzydką i zazdrosną babą bo tylko taki może byc powód napisania anonimowego komentarza według ciebie ha ha ha

      Usuń
    3. Tego nie powiedziałam lecz potwierdziły się moje przypuszczenia, że masz problemy z samooceną. Bardzo mi przykro, ale lepiej nad tym popracuj a nie wyżywaj się na innych bo to Ci w niczym nie pomoże - no chyba, że masz zaleconą taką terapię przez lekarza, ale wątpię ;)

      Pozdrawiam serdecznie,
      Estera

      Usuń
    4. Widzę że dobrze się orientujesz na terapiach zalecanych przez lekarzy, zapewne nie bez powodu buhaha

      Usuń
    5. Orientuje się, ale nie z praktyki tylko z tego powodu, że dużo czytam i staram się przyswoić sobie wszechstronną wiedzę, a nie tylko zamknąć się w jednym kręgu. Nigdy nie wiadomo kiedy dzięki takiej wiedzy mogę pomóc innym ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  9. Wpadła mi w oko kamizelka :D uważam, że idealnie się tu nadaje, bo zestaw nie jest wtedy taki "zwykły" :D

    OdpowiedzUsuń
  10. szorty i bransoletki ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe połączenie, świetne dodatki. Wyglądasz fantastycznie, jak zawsze zresztą!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny outfit i dzisiaj tu widzę, różowy akcent na koszuli dobrze kontrastuje z całą resztą.

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. co się dzieje z twoimi zdjęciami? są jakieś rozmazane i niewyraźne, wygląda to słabo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się

      są inne niż zwykle, chyba przerabiane

      Usuń
    2. bo to nieudana proba photoshopa...

      Usuń
    3. Kochani zdjęcia są takie jak zawsze, tylko, że te miały być z rozmazanym tłem. Lecz niestety, że grafik ze mnie żaden to efekt jest jaki jest ;D chyba muszę poprosić o pomoc kogoś kto lepiej zna się na retuszu zdjęć, a póki co pozostanę przy pierwotnych wersjach - jak dotąd ;)

      Pozdrawiam Was cieplutko,
      Estera

      Usuń
    4. Jesteś zabawna!

      Usuń
  14. O jeju jaką piękna stylizacja :) aż się w niej zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  15. kamizelka koronkowa jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna koszula i torebka kochana ;) Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy zestaw i ile pięknej biżuterii!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiesz czy z tych zegarków co masz to są mniejsze tarcze?na mnie jest taka za duża nie co,

    pozdrawiam serdecznie i nie przejmuj się tymi komentarzami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zegarki to z tego co mi wiadomo jest jeden rozmiar tarczy.

      Nie przejmuje się ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. Estera napisz proszę jakie z preski nosisz rozmiary,chcę kupić sukienkę ale obawiam sie rozmiaru,moje doświadczenie wykazało,że ich xs jest jak s,nie wiem tylko czy ze wszystkim rzeczami tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ze wszystkimi, kurtki np. są normalnie XS, spódnice również.

      Usuń
    2. Kochana ja wszystkie sukienki ze sklepu PresKA mam w rozmiarze S i są idealne ;) bluzeczki, kurtki i spódniczki też mam w takim samym rozmiarze i nigdy nie miałam problemów, że coś było za małe lub za duże.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    3. miałam kiedyś sukienkę i spódniczkę xs i były za duże:/nie wiem może akurat te rzeczy były większe,szkoda,że tak mało jest u nich w roz xxs.

      Usuń
  20. Bardzo fajna stylizacja. Lekko hippie ale jednak zachowałaś równowagę i pomieszałaś ten styl z nowoczesnością. Świetne połączenie :)

    www.makefashioneasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku jakie fajne bransoletki <3 nie no sroka ze mnie jak sie patrzy ;p Wyglądasz świetnie, lekko i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity styl, podoba mi się ten akcent różu i spodenki:))

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty są fantastyczne! Uwielbiam taki fason i zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspirujesz mnie! Co kolwiek zalozysz / zaprezentujesz jest świetne!
    Twoje zestawy sa w modnym stylu i oczywiscie w jasnym / kolorowym świetle!
    Pozdrawiam gorąco i Zapraszam w wolnym czasie =)

    OdpowiedzUsuń
  25. bez obrazy ale uważam że nakładasz za dużo podkładu. To cię postarza :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Super niesamowity look, cudowne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. przepięknie!!<3
    + masz śliczne oczy xD
    btw, mogę wiedzieć ile dałaś za kamizelkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Niestety kamizeleczkę kupiłam w tamtym roku i nie pamiętam ile kosztowała, ale chyba coś około 159 zł.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. a ile Ty masz latek że tak wszystko zdrabniasz?? :p

      Usuń
    3. 23 i nie widzę nic złego w zdrabnianiu ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  28. Bardzo wiosennie, świeżo, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz! bardzo mi się podoba ta stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, pięknie wyglądasz :)
    Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomysłowy look! Zakochałam się w kamizelce!

    OdpowiedzUsuń
  32. super look, z pomysłem, kolorowo i sexi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdy pierwszy raz zobaczyłam tę torebkę- oszalałam z zachwytu. Tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja, kamizelka prześliczna. Torebka również fajna, też ostatnio kupiłam taką w etorba

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw, pierwszy raz widzę szorty które tak bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I love this look!

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Problem z aparatem fotograficznym, kamerą?

    https://www.facebook.com/Fotoserwispl

    http://e-serwisfoto.pl/

    --> POLECAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie twoje stylizacje są niesamowite , a ta wywarła na mnie ogromne wrażenie :) Rządzisz ;D

    OdpowiedzUsuń