poniedziałek, 24 czerwca 2013

STRIPS ARE EVERYWHERE..


Witajcie Kochani! 
Paski - ten oryginalny i bardzo modny deseń króluje ostatnio w modzie, wśród gwiazd oraz skradł serca wielu osób na całym świecie. Mi także bardzo się spodobał. Tym razem postanowiłam połączyć z nim klasyczną czerń. Do marynarki i spodenek w paski z letniej kolekcji SheInside dobrałam czarny t-shirt (CHOIES), którego mam kilka kolorów i po prostu go uwielbiam, za jego uniwersalność oraz możliwość dobrania do niego wielu różnorodnych zestawów w różnym stylu. Reszta dodatków to czarna kopertówka H&M z ćwiekami, która jest Wam już bardzo dobrze znana, buciki z odkrytym palcem, z letniej kolekcji sklepu ŚwiatButów24, okulary Ray-Ban oraz mój ulubiony ostatnio złoty zegarek marki GUESS.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)
















Marynarka i spodenki - SheInside
T-shirt - CHOIES
Zegarek - GUESS
Kopertówka - H&M
Okulary - Ray-Ban

53 komentarze:

  1. nogi do nieba hehe :) wyglądasz extra :) jak gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie! :)
    Piękny masz kolorek paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wyglądasz:) świetny masz ten komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. używasz tych baniek chinskich ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ponieważ nie mam czasu :( kupiłam pół roku temu i tylko raz zrobiłam sobie masaż. A pytasz pewnie dlatego bo zniknął mi cellulit - to nie efekt bańki chińskiej tylko raczej zdrowego odżywania się, a nie co drugi dzień w Mc donalds, KFC oraz Pizzerii Majami ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. pytam bo własnie widze poprawę :) ja tez pomimo szczuplej sylwetki cellulit mialam przeokropny, a wystarczyły 3 tyg biegania, przysiadów skakanki i zdrowej diety i prawie sie pozbylam tego cholerstwa :)

      Usuń
    3. Cellulit głównie jest spowodowany złą dietą, przynajmniej w moim przypadku tak było i też wystarczyło kilkanaście dni żebym zauważyła mega poprawę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  5. Bardzo elefancki look:))

    Pozdrawiam i zapraszam na nowosci

    OdpowiedzUsuń
  6. super zestaw. do tego masz piękną, kobiecą figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz jakbyś uciekła z zakładu karnego i stała pod nim, na co wskazują te mury...
    na co dzień chodzisz z kopertówką? śmiesznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na codzień chodzę z kopertówką - fakt, że nie do pracy, ani na uczelnię, ponieważ wtedy jest mi potrzebna większa torebka, ale np na wieczorne wyjścia, na kolacje z Mężem, na spacer - zawsze biorę ze sobą kopertówkę.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  8. Uwielbiam paski, a Ty wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynarka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie Ci w tych paseczkach no i bardzo oryginalnie je połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej kochana, przepięknie Ci w paseczkach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz!!! :)
    Miłego dnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny komplet, niespotykany mimo wszędzie powtarzających się motywów pasków tak u Ciebie są widoczne na inny sposób. Na prawdę świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz prześlicznie !!!Jak dla mnie jedna z Twoich najlepszych stylówek :) kupuję ją w całości :)Sama marzę o jakiś szortach i marynareczce :)
    Ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Troche za dużo pasków jak dla mnie, biała marynarka lub spodenki i byłoby idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym pasiaczkowym garniturku ;)
    Fajnie wkomponowane dodatki ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz:) Sliczna kopertówka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajnie optycznie wydłużają sylwetkę te paski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne, długie noooogi! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw rzuca się w oczy :) ale ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. ĄĄĄĄĄ mi się maxmax podoba:)))) Ja akurat nie mam nic z paskami. A ta stylizacja jest genialna, bo góra uzupełnia się z dołem:))

    http://www.wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. marynarka i spodenki są genialne :) sama chętnie bym sobie takie sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Troszkę za dużo pqseczkow jak fla mnie ale ogólnie bardzo fajny look pozdrawiam ;))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Skrytykujcie mnie ale dla mnie ta stylizacja jest wstrętna

    OdpowiedzUsuń
  25. Biało granatowe paski zdecydowanie trafiają w mój gust - świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. Będziesz z niej kochana zadowolona:)Przynajmniej tak mi się wydaje :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz cudownie :) uwielbiam cię we wszystkim, co na siebie założysz :) perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny komplecik, wygladasz stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zestawienie, zazdroszczę spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne połączenie ;) ja to bym bardziej widziała z dłuższa marynarka ;)
    uwielbiam Toje włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie pasiaki:)
    stylowo:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zestawienie, ładne kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jednym słowem rewelacja !! Uwielbiam paski ! t-shirt chętnie bym przygarneła pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszulka Celine <3 choruję na nią :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale świetnie :) Mnie się bardzo podoba ;) tak uniwersalnie i z klasą! :) <3


    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, paseczki nigdy mi się nie znudzą! :)

    OdpowiedzUsuń