piątek, 28 czerwca 2013

three times black..


Witajcie Kochani !! Dzisiaj mam dla Was zestaw składający się z klasyków, które każda kobieta -  przynajmniej moim zdaniem powinna posiadać w swojej szafie. 
Zajmijmy się najpierw pierwszym klasykiem i jego historią - MAŁA CZARNA - jest to krótka, nieskomplikowana sukienka w kolorze czarnym spopularyzowana w latach dwudziestych XX wieku przez projektantkę mody Coco ChanelMagazyn Vogue określił tę sukienkę nazwą "Ford", ponieważ tak jak samochody Henry'ego Forda była ona szeroko dostępna i w jednym kolorze. Sukienka Chanel została zaprojektowana w taki sposób, aby nie było na niej widać żadnych plam, i aby wyglądała w niej dobrze każda kobieta niezależnie od sylwetki. MAŁA CZARNA  do dziś jest uważana przez wiele kobiet na świecie za obowiązkowy i nieodzowny element garderoby. Tego rodzaju sukienka może służyć jako element garderoby wieczorowej przy dodaniu odpowiedniej biżuterii oraz butów, a po dodaniu żakietu jako biznesowy. Tak więc szerokie zastosowanie tego modelu w wielu przypadkach ratuje nas kobiety z opresji. Ja wybrałam dzisiaj małą czarną ze sklepu Women-Collection.
Kolejnym nieodzownym elementem są jak dla mnie czarne, wygodne a zarazem bardzo kobiece sandałki. Osobiście posiadam około 10 par czarnych sandałków jednak te (LaButy), które Wam dzisiaj przedstawiam idealnie komponują się z eleganckimi sukienkami i pasują do wieczorowych stylizacji. Nie mówię jednak nie jeżeli chodzi o łączenie ich z jeansami np. typu boyfriend-y, ponieważ także wyglądają rewelacyjnie. 
Ostatnim klasykiem jest czarna torebka, którą znalazłam  nowo odkrytym przeze mnie sklepie internetowym - musthave24.pl. Szczerze mówiąc nie wiedziałam co wybrać, ponieważ spodobało mi się kilka sukienek, bluzek i torebek - po długim namyśle jednak pozostałam przy wyborze, który Wam dzisiaj prezentuje i wcale nie żałuję bo jest cudowna! Nie do końca zwykła, ponieważ z dodatkiem ćwieków, jednak bardzo wielofunkcyjna. Można ją dobrać zarówno do zestawów eleganckich takich jak ten, któryWam dzisiaj proponuje, jak i codziennych. 
Mam nadzieje, że Wam też podoba się moja dzisiejsza propozycja. 
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !! 









Sukienka - Women-Collection
Sandałki - LaButy
Torebka - musthave24.pl
Zegarek - GUESS

59 komentarzy:

  1. Elżbieta Kopeć28 czerwca 2013 12:17

    Świetna torebka, świetne buty, ogólnie stylizacja bardzo klasyczna i spokojna, sukienka moim zdaniem super pasuje na jakieś spotkanie np. biznesowe, do pracy, bo na randkę to raczej bym jej nie założyła. Ale i tak wyglądasz ślicznie :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak się nazywa farba ,którą malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest farba profesjonalna Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  3. jak się nazywa farba, którą malujesz włosy?

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz:)

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka <3 Cudownie wyglądasz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie!! ;-)

    zapraszam . ,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest przepiękna! Strasznie podoba mi się jej krój i połączenie z bucikami - idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz :) jak zawsze zreszta;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Te włosy zakrywaja całą twarz , straszny nieład

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna mała czarna ze świetnymi przeszyciami <3 Torebka jest czadowa - kocham takie cudeńka z ćwiekami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz, a zestaw cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. wygladasz przeslicznie, boskie buciki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne buty i śliczna torebka!!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze pieknie wygladasz:) Rewelacyjnie dobierasz ciuchy i dodatki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyczna czerń zawsze będzie wyglądać świetnie, super się prezentujesz w tej sukience :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny zestaw :) elegankco i kobieco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o widzę, że robiłaś permanentny :). W Lublinie? Zadowolona? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. you have really fabolous hair dear
    xoxo
    happy week end

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje włosy:) a ten look wygląda świetnie:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny look!
    W takim podobasz mi się najbardziej:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post!!!
    Stylizacja rewelacja :)
    No i buciki ,sama śmigam w takich samych więc są same ochy i achy :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Powalilas mnie kochana ta stylizacja <3!!! a te buty ...oh,ah ,zachwycam sie :)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie nie muszę Ci mówić, jakie wrażenie robi blondyna ubrana w czerń :D Sam seks :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka i torebka!!! rewelacyjny look!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna stylizacja, ale nie maluj tak mocno brwi, widać że są nienaturalne a na pewno nie chcesz wyglądać sztucznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estelle pisała ostatnio, że chce zrobić sobie makijaż permanentny wiec pewnie zrobiła, a wiem po sobie, że przez kilka pierwszych dni dopóki się nie zagoi to wygląda nienaturalnie bardzo. Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. jak sobie zrbila ten makijaż i popatrzyla w lustro to zdjęć nie powinna robic w takim stanie bo wygląda to fatalnie

      ps skoncz z photoshopem, jak chcesz schudnąć cwicz i jedz mniej

      Usuń
    3. Czy Ty masz jakieś problemy ze sobą i żal Ci tyłek ściska za przeproszeniem, że schudłam? Po co tu włazisz? Po to żeby mnie wyprowadzić z równowagi? Wiedz, że w internecie nie ma anonimowych osób, a ja w jednej chwili mogę się dowiedzieć kim jesteś i nie omieszkam tego zrobić ;] NIE UŻYWAM PHOTOSHOPA !!! Nawet nie mam tego programu na komputerze, wybacz, ale jeszcze mnie na niego nie stać a podrób nie uznaję, ponieważ to nie uczciwe..

      Weś sie lepiej za siebie, miej pomysł na siebie i osiągnij coś w życiu a wtedy pogadamy niedowartościowany hejterze.. ojjj przepraszam hejterko ;]

      Pozdrawiam

      Usuń
  26. dziewczyno rób brwi u kosmetyczki a nie sama bo wygladasz fatalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wygląda lepiej od Ciebie zakompleksiony anonimie. Jak sądzisz, że makijaż permanentny da się zrobić sobie samej to poczytaj definicje a potem pisz głupoty... Estellefashion a jeśli sama robiłaś sobie ten makijaż to szacun dla Ciebie :D Pozdrawiam i nie przejmuj się tempakami :)

      Usuń
    2. Wyglądasz komicznie z nowymi brwiami, ja bym się załamała :-( Gdzie takie ciemne, przerysowane brwi przy Twojej urodzie :-/ Kto Cię tak skrzywdził?

      Usuń
    3. Anonimie nr 2, to nie są brwi wykonywane techniką makijażu permanentnego, tylko henną. jeśli ktoś nie umie to lepiej niech się nie zabiera za to.

      Usuń
  27. ślicznie wyglądasz. właśnie zamówiłam sobie te same sandałki, tylko w wersji beżowej, licząc na to, że taki cielisty kolor mimo paska na kostce nie skróci mi tak nogi, ale to się okaże :) Ty masz na tyle zgrabne nogi, że nawet czarne im nie ujmują urody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Kochana cieliste buciki optycznie wydłużają nogi, więc nie martw się napewno będą super wyglądać :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  28. Świetna torba :))))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your bag and hair style~~`

    OdpowiedzUsuń
  30. Max mi się podoba, na takie chłodniejsze dni jakie są teraz:) Ja już na wakacje wyjechałam na Mazury po zakończeniu roku szkolnego i jest okej, choć trochę przymulam. :((( Żegnałam się ze wszystkimi, jakbym wyjeżdżała na zawsze:<

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakochałam się w tej torebce! Jest przepiękna.
    Pozdrawiam, Daisy :*

    OdpowiedzUsuń
  32. dodatki: zegarek, torebka, buty

    miodziioo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta torebka to prawdziwy must have- nazwa sklepu jak najbardziej adekwatna;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne buciki ;) wyglądasz przepieknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. perfekcyjny ten zestaw;) nwm jak Ty to robisz;)
    torebka jest zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana wyglądasz pięknie, klasycznie, stylowo.
    A butki mam takie same, tylko w wersji beżowej - są mega wygodne :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka, buty, torebka!
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://zabawa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sukienka! Super w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czemu z wycieczki masz najpierw zdjęcie w różowej bluzce a potem w niebieskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwniejszego pytania nie dostałam już dawno =D jak juz to później mam miętowa bluzkę, a odpowiedź bo się przebralam =)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  40. Twoje włosy nadały jednokolorowej stylizacji oryginalności i nietypowości. Bardzo podobają mi się dodatki- torebka oraz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sandałki i torebka sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O mamuś!Rewelacja!!!Seksapil aż kipi z tej stylizacji i z Ciebie-bo nogi masz boskie;)
    Torebka,buty i sukienka wszystko boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Uuuu jakie Ty masztu nooooogi. Bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Fantastycznie tu wyglądasz !!! figurę masz świetną - tak trzymaj ! Pozdrawiam:-)))

    OdpowiedzUsuń