niedziela, 16 czerwca 2013

TURKUSOWE MARZENIE ..


Halo Kochani! Dzisiaj mam dla Was moją zupełnie inną odsłonę - tym razem elegancką. Rolę główną w stylizacji gra tutaj turkusowo-zielona spódnica marki SOLAR. Dołączyłam do niej klasyczną czarną bluzkę oraz sandałki i kopertówkę w tym samym kolorze. Do eleganckich zestawów uwielbiam dodawać widoczną, nietuzinkową i najlepiej złotą biżuterię. Tymi ważnymi dodatkami są dzisiaj - naszyjnik H&M oraz piękny złoty zegarek z nowej kolekcji marki GUESS.
Jak Wam się podobam w takim wydaniu? Czekam na Wasze opinie ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! 

















Bluzka - Stradivarius
Naszyjnik - H&M
Spódnica - SOLAR
Kopertówka - H&M
Zegarek - GUESS
Sandałki - Avangardshoes

79 komentarzy:

  1. sandałki są po prostu prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz włoski i w ogóle cała TY:P
    no i bardzo mi się podoba zestaw:P cudne sandałki , zegarek i spódnicaa;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawą masz tą spódniczkę:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie, ale uśmiechnij się w końcu! ;)

    http://fashionblogbypatrycja.blogspot.com/ zapraszam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka !Ty jak zawsze wyglądasz pięknie !:)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak to robisz, ale za każdym razem cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow świetna ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love skirt! Nice color and design! Looks great on you :)

    ★♡ New Outfit Post (^_^) ♡★
    Outfit Post: ⊱ Safe and Sound ⊰
    Featuring one of my blog partners, Chinese Apparel!

    Other Recent Posts ...
    Sparkle & Shine With Lili Diamonds Jewelry
    Ongoing Favordeal Accessories Giveaway
    5 Winners! June 5-20, 2013! Join now!!!

    ❤ ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com
    http://www.facebook.com/ChaiChenPage
    | Bloglovin' | NetworkedBlogs | Google+ |

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość wygląda ładnie, klasyczna czerń i spódnica w żywszym kolorze :-) takie zestawienie zawsze się sprawdza :-D ale nie podoba mi się długość spódnicy, krótsza byłaby lepsza, jakoś mam wrażenie że troszkę Cię to postarza. Buty i dodatki super, ogólnie na plus jedynie ta długość mi nie pasuje :-) masz takie ładne nogi, że nie warto ich skrywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne nogi i spódnica max mi się podoba i ten jasnozielony akcent, zgadzam się z poprzedniczką, że mogłaby być trochę krótsza, ale to nie zmienia wiele i faktu, że jest maxmax świetnie:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. spódniczka jest z aktualnej kolekcji, ile kosztuje? jaki masz rozmiar tej spódnicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódniczka jest z ubiegłorocznej kolekcji. Ja mam rozmiar 38, ale jest na mnie za duża troszkę, więc o wiele lepszy byłby rozmiar 36. A co do jej ceny, to już nie pamiętam, ale kosztowała coś ok 400 zł.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. 400zł? przecież ta spódnica jest okropna i postarza Cię o jakieś 10 lat! co gorsza skróciłaś sobie sylwetkę maksymalnie, przy takiej długości spódnicy dobrałaś sandały z paskiem? widziałaś się w lusterku przed wyjściem?

      Usuń
    3. Tak widziałam się przed wyjściem w lusterku i wcale nie uważam, żebym skróciła sobie sylwetkę. Jak widać można umiejętnie połązyć długość spódnicy, która skraca nogi i sandałki z paskiem nad kostkę, które pozornie dają taki sam efekt - a jednak tego efektu nie mieć i wyglądać dobrze.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    4. Dziękuje za odpowiedź, szkoda jednak, że nie ma jej teraz w sprzedaży, właśnie szukam takiej ciekawej spódniczki, jaką tu prezentujesz. Przyciąga uwagę, ale nie jest "krzykliwa" i dlatego bardzo podoba mi się te zestawienie. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Nie ma za co :) polecam wybrać się do MONARI, ponieważ tam często są podobne spodniczki lub spróbować w Solarze - może w nowej kolekcji też będzie coś w tym stylu :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Świetny kolor ma ta spódnica :) ogólnie look jest fajny idealny na taką pogodę

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna spódniczka !
    Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna spódniczka!
    wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chciałabym miec takie nogi, zeby dobrze wyglądały przy takiej długości spodnicy i jeszcze z sandalkami z zapięciem na kostce! a spódnica jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna spódniczka,chętnie bym taką kupiła,wyglądasz w niej uwodzicielsko............

    OdpowiedzUsuń
  17. dwa bardzo ciężkie elementy mianowicie spódnicę midi i sandałki zapinane na kostce, połączyłaś w taki sposób , że dech zapiera...cudownie wygladasz:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zestawienie, wyglądasz elegancko i zarazem kobieco :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale jesteś śliczna:) świetny outfit i włosy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja idealna na zebranko lub zgromadzenie:) Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne buty i ciekawa spódnica! :) pozdrowionka z Lublina XOXO ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o momomomo, ta spódnica jest obłędna! Krój, wzór, kolory, cuda!! ♥
    i buciki przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę coś nowego, czego jeszcze nigdzie nie spotkałem :) bardzo fajnie się prezentujesz!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie!
    uważam że w takim wydaniu prezentujsz się najlepiej:)

    buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz cudownie i ślicznie! Jastem Twoja fanka i osobiscie uwazam ze raz można zakładac krótkie spódniczniki a raz dłuższe! A ta spódnica była warta swojej ceny! Pasuje do Twojej urody i wygladasz w niej egzotycznie bardzo!Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie w tej długości spódnicy. :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm Kochana cudownie wyglądasz :****

    OdpowiedzUsuń
  28. spódnica jest rewelacyjna, szkoda, że nie jest troszkę krótsza. Ale całość jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawie|! ;))


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super że wreszcie zrozumiałaś że korzystniej dla Ciebie będzie zasłaniać nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się moje nogi podobają, Tobie natomiast absolutnie nie muszą :) pisałam już - lecz kompleksy gdzie indziej :)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Niezły masz gust w takim razie skoro podobają ci się takie udziska

      Usuń
    3. Takie udziska????

      Estera wyglądasz przepięknie, jesteś prześliczną kobietą i masz idealną figurę :))

      Kochana, odsłaniaj nogi jak najczęściej bo są bardzo zgrabne :))

      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    4. a mojego komentarza nie ma? czyli trafiłam w samo sedno!

      Usuń
    5. Nie wiem o jaki komentarz chodzi - dodaje wszystkie oprócz obraźliwych, albo tak żałosnych, że aż jest mi wstyd, że tacy ludzie czytają moj blog i dlatego ich nie dodaje.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    6. Mój komentarz nie był ani obraźliwy, ani żałosny. Nie potrafisz przyjąć krytyki z klasą i to jest główny problem. Po co wrzucasz zdjęcia do sieci, skoro każdą negatywną opinię traktujesz jako atak? Wszystkim się nie będziesz podobać a każdy ma prawo wejść na bloga i zostawić swoją opinię!

      Usuń
    7. Po pierwsze to żadnego takiego komentarza nie dostałam, po drugie krytyka a obrażanie kogoś to dwie zupełnie różne sprawy. Dobra krytyka jest bardzo ważna, natomiast taka, która tylko ma na celu na siłe kogoś obrazić jest niedopuszczalna. To jest blog modowy a nie oceniający moją figurę itd.. Mi jest dobrze tak jak jest ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  31. kopertowka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW...amazing outfit!
    Your skirt is so fabulous.
    Great post.

    OdpowiedzUsuń
  33. genialny zestaw, spódnica mnie zauroczyła <3

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie! Piękne buciki i kolorki spódniczki :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglądasz cudownie :) spódnica nie w moim stylu ale tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. spódnica niestety nie jest w moim guście ale to nie zmienia faktu, że wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. spódnica nie w moim stylu, ale tobie ładnie :) Masz piękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Choć długość spódnicy nie do końca mi odpowiada, prezentujesz się świetnie! Jak zwykle z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Na elegancko ? Bardzo mi się podoba, sama niestety nie widzę siebie w takiej spódnicy ale Ty super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimy są takie żałosne!
    Udziska? Gdzie ona je me pokażcie!
    To przykre że ludzie muszą w ten sposób leczyć swoje kompleksy :)

    Kochana wyglądasz cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej naprawę masz problemy ze snem? Jak sobie z tym radzisz? Ja nie mogę spać czasem i całą noc :(
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpiszesz?

      Usuń
    2. Przepraszam pominełam wiadomośc Twoją. Właśnie w ogóle sobie z tym nie radzę mogę nie spać nawet całą noc ;/ dzisiaj np usnęłam o godzinie 3 ale wstałam o 9 ;) tak więc chyba mój organizm potrzebuje tylko 6 godzin snu ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  42. Estelle czy można wiedzieć co planujesz na wakacje? Jakiś wyjazd?

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie :) i spódniczka piękna
    obserwujemy?
    http://petiterobe-noire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Elegancko. Buty są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie wyglądasz! a Twoje włosy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna spódniczka, na pewno się przyda na bardziej oficjalne wyjścia

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie masz zgrabne nogi! Buciki i spódniczka mnie urzekły, jestem oczarowana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. nie mogę sie napatrzeć na Twoje prześliczne włosy! masz fajne stylizacje ale ja tam sie nie znam bo modą jako tako sie nie interesuje ale zaglądam do Ciebie bo fajnie zobaczyć taką naprawdę piękna laseczkę no i te Twoje włosy <3
    z tego co widziałam w komentarzach Twoja mama ma salon fryzjerski tak? czy moge prosić o jakieś namiary, adres albo jakąś nazwę?
    Pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zawsze wyglądasz bardzo efektownie ;)
    Spódnica ciekawa w fajnych kolorkach.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. wg mnie wyglądasz rewelacyjnie! Chociaż spódniczka mogłaby być ciut krótsza, bo masz bardzo sexowne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  51. genialny zestaw na taki srednio cieply dzien :) fajne zestawienie kolorów na spodnicy/. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowita jest ta spódnica :) Rewelacyjnie wzglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  53. całość wygląda fantastycznie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń