sobota, 6 lipca 2013

BARBIE T-SHIRT


Witajcie Kochani ! Od zawsze moim marzeniem było zrobienie zdjęć na torach - jednak nigdy wcześniej to się nie spełniło. Przypadkowo podczas pobytu na Śląsku wraz z moim mężem mijaliśmy tory i przyszedł nam na myśl pomysł, aby tą okazję wykorzystać. Z tego wszystkiego mam dla Was bardzo codzienną i luźną stylizację - połączenie pastelowych odcieni różu oraz mięty z jeansową kurtką. Na codzień, a już zwłaszcza na podróż zazwyczaj wybieram bardzo wygodne buty, czyli balerinki lub trampki. Te, które mam dzisiaj na sobie to efekt wyprzedażowych łupów - kupiłam je w Reserved za jedynie 29,90.

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ MIŁEGO WEEKENDU ! ;)




















Kurtka - VjStyle
T-shirt - SheInside
Spodnie - H&M
Trampki - RESERVED
Kopertówka - H&M
Bransoletki - GranaShop.pl

51 komentarzy:

  1. jak tu różowo:) spodnie bardzo fajnie wyglądają z tym kolorem butów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie wiedziałam ze masz meża:) wyglądasz na taka młodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. znowu zachwycasz kolorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula też chcę taką ;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolorki pięknie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoja kurtkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look!! Podoba mi się koszulka,chociaż nie jestem fanką różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie podoba mi się Twój zestaw, może przez ta koszulkę, ja za takimi nie przepadam. mysle ze fajna duza torba bylaby lepsza. ale bardzo mi sie podobaja spodnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny t-shirt <3 Trampeczki mają taki kolor, że zestaw nie wygląda aż tak słodko, powiedziałabym że dodały mu tego czegoś ;) Ale tak mięta i pudrowy róż tworzą słodką polewę na dobrym ciastku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Estera wyglądasz cudnie !!! trampki i bluzka i całe zestawienie kolorystyczne - rewelacja !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Co za kolorki <3 Piękna stylizacja, bluzeczka wprost rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty sama wyglądasz jak barbie, piękna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo fajna, ale jak dla mnie za bardzo pastelowo :) Pozdrawiam Coralii :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawa stylizacja ;)... ale z tymi torami,to uważaj, bo bardzo łatwo dostać mandat i to dość wysoki... wiem z własnego doświadczenia ;pp

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, taka kolorowa i żywa ;D ;* Pozdrawiam Vicky

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz, tak dziewczęco :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się jakoś wszystko ze sobą gryzie :) ale spodnie mają super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spełnioło? Spójrz na opis. A koszulka wygląda jak do spania piżamka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za uwagę, posta pisałam na szybko i wkradł mi się mały błąd. Cóż dużo jest ostatnio podobnych piżamek więc mogła Ci się z nią skojarzyć ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. swietna styloweczka ale zwiazałabym do niej włosy , zeby bardziej "pasowały"

    OdpowiedzUsuń
  20. Połączenie odważne ale w efekcie bardzo dobre. Mocne zgranie kolorów :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  21. Po komentarzu powyżej zajrzałam do opisu i tak czytam, i nie ma co, marzenia to ty masz niezłe, zrobić zdjęcia na torach, jakbym czytała bloga jakiejś 13tki, tylko zaraz zaraz nastolatki to chyba nie mają mężów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjjj zgryźliwości nigdy za wiele wśród anonimowych czytelników, prawda..? Co Ci to przeszkadza jakie mam marzenia, to moja osobista sprawa ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Anonimie jesteś załosny.. co Cie to obchodzi kto jakie ma marzenia, skoro tak Ci się tutaj nie podoba to idz czytaj i oglądaj blogi 13-nastek ciakawe co fajnego na nich wyczytasz i zobaczysz........... ???

      Usuń
    3. Estelle jeżeli to twoja osobista sprawa to po co dzielisz się tym z czytelnikami? To ty jesteś żałosna i pewnie nie dodasz tego komentarza!

      Usuń
  22. Śliczne zestawienie kolorów, mięta i róż wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kopertówka do trampek??? Widać brakuje Ci pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej jest syndrom odwrotny.. nie brakuje jej pomysłów, tylko ma bardzo ciekawe i interesujące zestawy, szczerze mówiąc sama bym nie wpadła żeby połąxczyć kopertówkę z trampkami a wygląda to naprawdę fajnie. Zastanów się co piszesz anonimie ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Lepiej Ty anonimie jak taki mądry jesteś to pokaż swoje KREATYWNE pomysły. Kreatywność się ceni a kopertówka i trampki to fajne niepowtarzające się na każdym blogu z kolei połączenie!!

      Usuń
  24. cudowne kolorki;)!
    piękna koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. genialnie wyglądasz :) hah bardzo pozytywna stylizacja, w atkich przyjemnych kolorkach :) zapraszam gorąco http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta koszulka ! Podoba mi się połączenie różu z miętą ;) zachciało mi się właśnie mieć trampki w takim kolorze! ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. witam,
    jakim aparatem robisz zdjęcia ,z jakim obiektywem?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. jak cukierkowo się zrobiło...ładnie,bardzo mi się podoba...a Ty wyglądasz bardzo dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Można wiedzieć ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A można wiedzieć skąd to pytanie? ;)

      Usuń
    2. Pytanie chyba normalne. Od jakiegoś czasu odwiedzam Twojego bloga i zwyczajnie zainteresowało mnie ile masz lat. Czy to jakaś tajemnica?

      Usuń
    3. Nie jest to żadna tajemnica - mam 23 lata ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  30. śliczna kolorystyka! Bluzka, spodnie, trampki bardzo mi się podobają! Torebkę bym zamieniła na jakąś ekotorbę lub bardziej sportową ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo świeża ,wesoła i dziewczęca stylizacja,kolor spodni bardzo ładny ,wszystko współgra ze sobą i tworzy odjazdowy zestaw idealny na wakacje i podróże:)zestawienie kopertówki i trampek genialne! luz i wygoda połączona z elegancja i kobiecością super!! Zaglądam regularnie do Ciebie moja droga podoba mi się twoje wyczucie:)smaku ,sama uwielbiam wygodę z nutka elegancji a nawet ekstrawagancji:)Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać opinie z punktu widzenia fotografii jako takiej:)a ze pracuje z mężem fotografem to trochę się orientuje:)) tory stanowią oryginalne tło:)zamysł był trafiony!

      Usuń
  32. Świetny luźny look:) Genialne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  33. ale boskooo!
    Trampki mega muszę się wybrać do Reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny motyw na t-shirt'ie!!<3

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki to lakier na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń