poniedziałek, 22 lipca 2013

beige set..


Witajcie Kochani ! W tym momencie konsumując czekoladowego muffinka, którego po prostu uwielbiam pomyślałam, że podzielę się z Wami nowościami. Dzisiaj  krótko i na temat. Mam dla Was codzienny, bardzo wygodny zestaw z nutką elegancji. Połączenie koloru beżowego, cielstego lub nude z czernią to jak dla mnie strzał w dziesiątkę. A Wy co o tym myślicie?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !









Bluzka - VjStyle
Spodenki - VjStyle
Torebka - SAGAN
Bransoletka - granashop.pl

47 komentarzy:

  1. TAK, TAK, TAK ! <3
    takie połączenia wygrywają ! :)
    rewelacyjne spodenki ! :)
    Pozdrawiam Coralii :*

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. BARDZO ŁADNIE :))
    śliczne spodenki i fajna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Esterko pięknie, moje ulubione kolory;)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. gdzie dokladnie były robione zdjęcia? jakieś fajne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione na Felinie - dokładnie przy Centralnym Laboratorium Agroekologicznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Dodam tylko że jak zwykle wygądasz pięknie! Gratuluję gustu!!! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, a torebka naprawdę piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie te Twoje pierwsze zdjecia z napisami,są takie fajne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie połączenie kolorów, wyglądasz klasycznie lecz nie nudno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna jest ta stylizacja :)
    o to moj blog dopiero zaczynam :) http://hipis1703.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sposenki piekne , wygladaja jak by miały złoty pasek;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodenki bardzo nam się podobają :) A wysokość buta pasowałaby do mnie, muszę zajrzeć do tego sklepu :)

    Pozdrawiamy :) http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze kiedy wchodzę na Twojego bloga jestem zachwycona stylizacją. Chyba jeszcze nie było takiej, która nie przypadłaby mi do gustu. Pisanie pod każdym postem "świetna stylizacja" staję się już nudne, ale co poradzić, jeśli tak jest. SUPER!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ta kolorystyke!!;))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna, na dodatek, wiesz co to moda ! ;D
    Coś w moim guście;) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  15. Elżbieta Kopeć22 lipca 2013 21:09

    No muszę przyznać że tym razem powaliłaś mnie na kolana :-) świetna stylizacja <3 super spodenki, wszystko razem wygląda mega fajnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze Ci w takich kolorach :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Te spodenki nadają super uroku! :3 Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne szorty i torebka :) Fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że jest pięknie. Te spodenki mają śliczny wzór. Bardzo ładnie Ci w takim klasycznym zestawieniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Haft na spodenkach - piękny, barokowy, będą idealne na nadchodzącą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny set uwielbiam taka kolorystykę pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. To jest to - miejski szyk w najlepszym wydaniu :)
    Pozdr!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe spodenki

    zapraszamdo mnie,jesli ci się podoba
    to zaobserwuj noi komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie i elegancko!!
    ☆ ☆ pozdrawiam ☆ ☆
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie, mi się ono mega podoba :) torebka jest bardzo śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię beże, a blondynkom jest w nich bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne połączenie :)
    Bardzo ciekawy wzór na spodenkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mmm idealna stylizacja taka elegancka i takie nogi jak ty masz chciałoby się mi miec

    OdpowiedzUsuń
  30. ale mi zrobiłaś smaka ;)
    PS. Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie jestem na TAK! Piękne spodenki i torba :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny blog! obserwujemy? http://luyyyza.blogspot.com/ TEZ JESTEM Z LUBLINA :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Strasznie mi się podoba twoja stylizacja:) idealnie do ciebie pasuje ;p torebka też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń