środa, 31 lipca 2013

breath of fresh air...


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was post, do którego zdjęcia zrobiłam kilka tygodni temu i całkowicie o nim zapomniałam... Podczas przeglądania i robienia porządków w zdjęciach i on w końcu doczekał się swojej publikacji. Główną rolę gra w nim piękny brzoskwiniowy wianuszek, którego od dawna poszukiwałam, ale wszystkie dotyczczas oglądane były albo za duże, albo za małe, albo mi się nie podobały, albo.. albo... ten jednak od razu skradł moje serce i idealnie dopasował się do moich dość wymagających włosów. Dobrałam do niego białą koronkową sukienkę, która moim zdaniem idealnie pasuje do tego typu "klimatów" oraz płaskie i wygodne sandałki. Co sądzicie o takim zestawie? Czy Wam też podobają się wszelkiego rodzaju wianuszki?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)










Wianuszek - URBAN BEINGS
Sukienka - Allegro
Sandałki - River Island

43 komentarze:

  1. Pięknie się prezentuje na tobie ten wianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ale zdjęcia to chyba nie były robione kilka tygodni temu bo masz zrobione pazurki a masz je od kilku dni :)
    Można link do sukienki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pazurki były robione ponad trzy tygodnie temu i już ich niestety nie mam, ponieważ się połamały :( ale to nic urosną naturalne - od kilku dni szprycuje je odżywkami ;)
      Sukieneczka była kupiona rok temu więc już nie posiadam linka i jest pewnie niedostępna, aczkolwiek możesz poszukać na ALLEGRO pod frazą "koronkowa sukienka" i na pewno znajdzie się podobna lub nawet taka sama ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  3. Piękny dziewczęcy look. Do twarzy Ci w tym wianuszku i kolorze. Kolejna cudowna stylizacja. POZDRAWIAM Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacje. Uwielbiam takie klimaty <3


    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. idealne tło do letnich zwiewnych stylizacji w stylu boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tej sukience wyglądasz cudownie a sandałki bym Ci ukradła!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię takie klimaty!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz obłędnie, bardzo dziewczęco i romantycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci Estello w tych jasnych kolorach :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  10. cuuudnie Kochana! bardzo eterycznie, a sukienka jest bajeczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny letni zestaw, idealny na upały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sukienka :)
    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w tym wianuszku wyglądasz meega słodko <3 całość cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy wianek, nadaje całości takiej delikatności i dziewczęcości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna sukieneczka:) idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, kocham motyw koronki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale klimat na tych zdjęciach:-) Bardzo fajnie Ci tak!
    A sandałki rewelacyjne:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny wianuszek i fajna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki klimat, pieknie wygladasz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianki robią furorę w tym sezonie. Jestem zaskoczona że znalazły tyle zwolennniczek. Podoba mi się w Twojej interpretacji w połączeniu z tą sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz :) Super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka <3 butki też bardzo ładne :-) a wianek ... hmmmm...nie w moim stylu, ale Tobie w nim bardzo ładnie, dodaje lekkości całej stylizacji :-) ogólnie świetna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja :) Sukienka i buciki strasznie mi się podobają! <3 :D
    a wianuszek naprawdę Ci pasuje :D

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. biel podkreśla Twoją urode;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna sukieneczka!

    http://aleksandra222.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne sandały! Jednak jak dla mnie całość jest nie zgrana. Wszystko z innej parafii

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę sukienki! Przepiękne sandałki ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka delikatna <3 i kobieca <3 Zapraszam na nowy post, z pierwszego dnia mojego pobytu na Chorwacji ( sporo zdjęć ), także zachęcam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny, jednak ja sama poluje na te malutkie, delikatne. już widziałam w New Looku więc sobie kupię. Czujee to ;D hahah

    Slicznie wyglądasz, uwielbiam twoje outfity. W sumie po sąsiedzku bo ja z okolic LBN.


    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka śliczna i jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń