poniedziałek, 8 lipca 2013

Flower mint..



Witajcie Kochani ! Jak już zapewne pamiętacie jednym z moich ulubionych kolorów jest MIĘTA. Ten piękny, delikatny i świeży kolor jest idealnym uzupełnieniem wszystkich innych dodatków. W dzisiejszym zestawie postanowiłam połączyć go z klasyczną czernią. 
W tym roku bardzo modne stały się rzeczy w tłoczone, wybijane, kwiatowe wzory. Mi osobiście motyw ten  podoba się bardzo na sukienkach, cienkich kurteczkach oraz bluzkach. Właśnie te propozycje znalazłam w sklepie PresKA - najbardziej moją uwagę przykuła bluzka i stąd mój wybór. Dobrałam do niej a'la skórzane szorty (znajdziecie je w sklepie Cocktail Shock), torebkę z ćwiekami (musthave24.pl), czarne sandałki (Avangardshoes) oraz mój ulubiony złoty zegarek z nowej kolekcji GUESS. 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA ! ;)










Bluzeczka - PresKA
Szorty - Cocktail Shock
Torebka - musthave24.pl
Sandałki - Avangardshoes
Zegarek - GUESS


A tak na marginesie - wszystkie Kobiety po 40 roku życia poszukujące inspiracji modowych i nie tylko zapraszam na bardzo inspirującego bloga - Senoritas Design Of Poland ;)

53 komentarze:

  1. I tak powinno się chodzi w lecie :) cudowne kolorki, aż miło na to popatrzeć :) śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz;)Spotkałam się w sklepach z tymi bluzkami i sukienkami ale miałam jakies takie wrazenie ze mają gruby materiał. Może Ty mi doradzisz, bo mam wesele w najblizszym czasie i zastanawiam sie nad kupnem sukienki w te wybijane wzory, ale jak to jest z materiałem?;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta mięta......buciki też mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy nagłówek jest świetny,męta w sam raz dla mnie i te buciki..........

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw, torebka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i elegancko. również uwielbiam mięte i jej łączenie z czernią albo bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam mięte:) fajne połączenie:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek jest fantastyczny!!! Bardzo mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka bluzka to z babciami mi sie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz i dziękuję za wspomnienie o nagłówku, jest mi niezmiernie miło że jest on na twoim blogu. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna torebka!! ; ]]

    zapraszam ,,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że z Lublina jesteś ( opis ) <3
    Podoba mi się twój kolorek włosów *.* Pozdrawiam ; )
    http://choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się zdecydowanie połączenie mięty z czernią, wyszło świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  15. http://jadorecestyle.blogspot.com/2013/07/leather-shorts-with-heels.html ale odgapiłaś od dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdjęcia były zrobione półtorej tygodnia temu w Rybniku, a tej blogerki niestety nawet nie znam ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Fajnie że ktoś wstawił link bo ja już nie raz widziałam że Estelle czerpie inspirację z "lokalnych" blogów, tylko nie wiem po co tak kopiować. Pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
    3. Zamiast pisać głupoty to czasem pomyślcie troszkę ;) Proszę bardzo nie muszę Wam nic udowadniać, ale to zrobię - 29czerwca 2013 roku post dodany ze mną na tym blogu i zobaczcie sobie w czym byłam ubrana i dobrze się zastanówcie kto po kim kopiuje albo co jest po prostu zbiegiem okoliczności ;] U taj blogerki post był dodany 6 lipca , ja miałam w takij stylizacji zdjęcia tydzień wcześniej...
      Proszę oto link - http://senoritasdesign.blogspot.com/2013/06/nieoczekiwana-wizyta.html

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  16. cuuuudnie!!!! muszę mieć tą bluzkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! Podoba mi się ta bluzeczka, taka wytłaczanka i ten kolor ♥ Chciałam taką brzoskwiniową sukienkę w małym sklepie u mnie w mieście, ale S było mi za duże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny strój :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka jest super :) tłoczenia pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fabolous tee dear I want one egual
    xoxo
    happy start of week

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna bluzeczka:) wszystko ladnie dobrane:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale jesteś śliczna :) piękne włosy !
    Pozdrawiam kusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. AAAAAAAAAAAAAAAAAA podoba mi się Twój delikatny makijaż!!! i brwi znów są super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co za dzieci dodają takie komentarze

      Usuń
  25. Świetny zegarem i buciki, zestaw ładny ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. torebkę masz przepiękną!

    OdpowiedzUsuń
  27. torebka jest przecudowna kochana ;)
    uwielbia każdą Twoja stylizację ;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka przepiękna i zegarek cudowny i zestaw genialny <333 !!!

    http://s-margarita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja jak zawsze. Zawsze chciałam mieć takie spodenki. U mnie jest wyjątkowo ciepło i nie wiem, czy nie sparzyłabym się w takiej bluzce obecnie, ale latem na pewno bym ją ubrała:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie proste połączenia! Torebeczkę masz cudną, sama się nad nią zastanawiam :)
    Pozdr!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne tłoczenia na bluzce! Torebka jest obłędna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! Bluzka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam M.
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio zastanawiam się nad kupnem nowego aparatu jakim ty robisz swoje zdjęcia,z jakim obiektywem?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta bluzeczka, spodenki, torebka- wspaniałe!
    U mnie też dziś było trochę mięty;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebka jest cudowna! W tym outficie właściwie każda rzecz z osobna jest świetna, a w zestawie wyglądają jeszcze lepiej. Bardzo ciekawy i inspirujący blog, będę tu częściej zaglądać :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki rozmiar bluzki wzięłaś ?

    OdpowiedzUsuń