wtorek, 2 lipca 2013

Gold Clutch..


Witajcie Kochani. Dzisiaj mam dla Was zestaw niby codzienny, a jednak z elementami ekstrawaganckimi (jeżeli tak to można ująć), którymi są pasek i kopertówka. 
Od kiedy kilka miesięcy temu zobaczyłam nową kolekcję MOHITO, a wraz z nią tą metalicznie złotą kopertówkę, wiedziałam, że muszę ją mieć - jednak 119 zł jak na coś co pewnie przyda mi się tylko kilkakrotnie to trochę dużo. Stało się jednak coś na co czekałam od dawna - WYPRZEDAŻE ! i kopertówka ze 119 zł została przeceniona na jedyne 39 zł - nie mogło być inaczej, jak tylko musiała stać się moja!  Do dzisiejeszgo zestawu z nią  w roli głównej dobrałam szarą sukieneczkę ze Stradivariusa, którą także upolowałam na wprzedażach za 39 zł, pasek ze złotą klamrą i ćwiekami, cieliste czółenka z nowej kolekcji ŚwiatButów24 oraz koszulę khaki z H&M, która jest idealnym uzupełnieniem wielu moich codziennych zestawów. Jak Wam się podoba takie połączenie? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !!! ;)












Sukienka - Stradivarius
Pasek - NN
Koszula - H&M
Kopertówka - MOHITO
Zegarek - GUESS

47 komentarzy:

  1. ladny look ;) oddaj włosy kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw, baaaardzo mi przypasował do gustu. Piękne masz włosy! dokładnie takie bym chciała mieć, no chociaż kolor, bo na długość nie mogę narzekać, skoro dobrowolnie ścięłam, a miałam tylko niewiele krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się tutaj podoba, świetny zestaw!
    Zapraszam do siebie:

    http://zabawa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka ♥
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, zawsze trafisz idealnie w mój gust! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mega ten zestaw jest! bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest piękne tylko te buty. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ta torebka to takie przenośne lusterko:P mi bardzo spodobała sie koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko mi się podoba, jest OK, tylko brwi za mocno malujesz. Masz ładne rysy twarzy a te mocno czarne brwi dla jasnej karnacji nie pasują!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta kopertówka!:)
    bardzo lubię takie dodatki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny look, a zegarki Guess uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie, skromnie, generalnie na plus, jedyne czego się przyczepię to mi osobiście nie podoba się zestawienie rozkloszowanej(nawet lekko) spódnicy z kurtką ze ściągaczem, chodzi mi o tył, ale to takie moje czepianie się :-) ogólnie wyglądasz ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię torebki z mohito:-) racja torebka jak lusterko:-) nigdy ich za dużo: p

    OdpowiedzUsuń
  14. masz śliczną sukienkę! Bardzo fajne połączenie szarości z khaki ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacja!!

    zapraszam ...


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygladasz,
    zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zwykle świetnie wyglądasz! :)

    Gdzie są robione zdjęcia? :)

    Miłego dnia! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* te zdjęcia są robione na Czechowie w Lublinie :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  18. wyglądasz niesamowicie kobieco i sexownie :) stylizacja bardzo mi się podoba :) daje like'a na fp :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak farbujesz włosy?to balejage? dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie jest baleiage, tego typu malowanie jest już kilka lat nie modne :) ja maluje włoski profesjonalną farbą w profesjonalnym salonie. Jest to farba Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+ :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Doczepię się ale stwierdzenie że balejaż jest już niemodny, hmmmm a mówiłaś że ślepo nie podążasz za modą a tu takie słowa.
      Ala

      Usuń
    3. Nie podążam ślepo za modą źle mnie zrozumiałas =) baleiage nigdy mi się nie podobał i nigdy go na głowie nie miałam =) a to, że jest nie modny to taki dodatek.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    4. Ludzie lubią nie wszystko co jest modne (:

      Usuń
  20. Jakbyś nic nie mówiła o brwiach to bym nawet nie zauważyła :) świetna ta kopertowka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można nie zauważyć takich brwi?? okropeczność!! moim zdaniem nie pasują do ciebie az tak czarne kreseczki i to na dodatek makijaż permamentny. Ale co komu się podoba...

      Usuń
    2. Chyba wyraźnie napisała,że to wypadek przy pracy...

      Usuń
  21. Taką perełkę wyprzedażową, jaką jest ta torebka, to aż żal nie kupić :D
    Ta koszulo-kurtka jest tu genialnym rozwiązaniem!

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaaał! Ciekawe połączenie! Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna koszula, idealnie komponuje się przy tej sukience :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna sukieneczka:) Świetnie prezentuje się z ta koszulą :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobna sukienka pojawi się również i u mnie. :-)
    Bardzo podoba mi się Twoja propozycja a szczwgxlnie pasek. <3

    OdpowiedzUsuń
  26. caly czas widze Cie na stylizacjach, kocham Twoj styl *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie!!! naprawdę świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja uwage zwraca że dziwnie stopy wchodzą Ci w buty, jakby Ci sie skora marszczyla

    OdpowiedzUsuń
  30. Esterka wyglądasz pięknie;) Torebka mnie totalnie oczarowała;) Cudo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna stylizacja! uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń