wtorek, 16 lipca 2013

History straps and studs


Hej Kochani !! Dzisiaj znowu do Lublina zawitało słonko i mimo tego, że nie jest gorąco to i tak jestem mega szczęśliwa !! Tym razem przygotowałam dla Was zestaw codzienny, który może też posłużyć na wieczorne wyjścia. Bardzo lubię ramoneski, a ta, którą mam dzisiaj na sobie jest jedną z moich numerów jeden z uwagi na jej krój i dodatek złotych ćwieków, które wprost uwielbiam. Dobrałam do niej złotą biżuterię w postaci naszyjnika z lwem, bardzo ostatnio zresztą popularnego i złotego łańcucha z wiosennej kolekcji H&M. Reszta to połączenie elegancji (szpilki), z luźnym i wygodnym stylem jakiego przejawem są tutaj t-shirt oraz spódniczka w paski. Jak się Wam podoba takie połączenie?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !!!













Ramoneska - SheInside
T-shirt - CHOIES
Spódniczka - Zakupy z klasą
Naszyjnik z lwem - Magia Zakupów
Naszyjnik - H&M
Torebka - VjStyle
Zegarek - GUESS

61 komentarzy:

  1. koszulka i dodatki super :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Black&White rządzi ! :)

    coralii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie idealnie ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. idealne zestawienie ubrań i biżuterii, nie ma się do czego przyczepić, rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ramoneska!!!


    new post !!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest wspaniała! Bardzo mi się podoba całość bo jest elegancko i z pazurem;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :) Naprawdę mi się podoba :)

    Pozdrawiam cieplutko :)
    http://swiatmlodejpelenlumpeksow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancko:) bardzo ładna torebka:)
    zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku swietnaaa stylowa ,obłedna;]

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, Esterka, świetny look! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, Świetnie, Świetnie....wszystko podoba mi się, taki styl lubię: szyk i elegancja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. bardzo fajnie,ślicznie:),choć mam wątpliwości czy ten naszyjnik nie obciąża za bardzo całej stylizacji w połączeniu z ćwiekami?,które już same w sobie maja moc:)no ale ja się nie znam na modzie tylko na gotowaniu:)Pozdrawiam:)serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się!:))

    dziękuję za miły komentarz;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyglądasz :) elegancko choć z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę oklepany zestaw, ale mimo wszystko mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! :)


    xoxo| alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To jedna z najlepszych stylizacji, jakie tu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Estera, jak zwykle super modnie i kobieco ! :)
    Koszulka jest genialna i w każdej stylizacji mi się podoba.
    Ja też postawiłam na paski ze złotem, ale dodałam jeszcze limonkę :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nom, tą ramoneskę to masz super! :)
    +fajna torebka

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze black&white :)
    Cudnie!!!
    Pozdr1
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie kochana, świetna spódniczka :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne szpilki.Sam zestaw na 6! :D extra.

    zapraszam serdecznie do mnie na rozdanie bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz :) spódnica w paski ślicznie wydłuża ci nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygladasz fantastycznie ! look genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz suuuper zapraszam
    rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię taką rockową elegancję. Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna stylizacja :) i wyglądasz super! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look, klasyczna kolorystyka, ale zestawiona w świetny sposób :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  29. Tę rockową stylizacje świetnie uzupełniają Twoje blond włosy :). Wyglądasz jak zwykle pięknie :)

    Obserwuje i zapraszam do nas : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje mi się, że przytyłaś. Twój cellulit widać nawet na łydkach. Jesteś w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chamstwo w internecie nie zna granic. Ciekawe czy Ty jesteś taka idealna i nie masz cellulitu? 95% kobiet go ma tylko większośc się nie przyznaje, a Ty pewnie też go masz i chcesz się wyładować i dowartościować wrzucajc na innych. Żałosne !!

      Usuń
  31. O, moim zdaniem rzeczy w biało-czarne paski idealnie pasują do takich rockowych stylizacji :D. A ramoneska rzeczywiście świetna, nie dziwię się, że jest twoim numerem jeden ;).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wydaje mi się że za dużo dzieje się na górze, naszyjnik ,napis na bluzce i ćwieki na kurtce to według mnie za dużo, i nie chce żeby komentarz wyszedł na jakiś negatyw ale faktycznie wyglądasz cięzko w takim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wszystko ze sobą połączyłaś. ;) Bardzo mi się podoba taka koncepcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czemu jesteś taka złośliwa? Ktoś głupio napisał o ciąży ale Ty powinnaś być mądrzejsza. Cellulit faktycznie widać Ci nawet na łydkach (ostatnie zdjęcie) wiem wiem nikt nie jest idealny ale też nie grzech to napisać skoro to prawda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram te słowa w 100%. Stylizacje może i niektóre tworzysz fajne, ale nie przepadam za Tobą ze względu na Twoją złośliwość. Decydując się prowadzić bloga miałaś zapewne świadomość, że przytrafią Ci się różne komentarze, skoro tak strasznie nie potrafisz tego znieść, to po co go prowadzisz?? Jeśli znasz bloggerke MonileFashion to popatrz jak ona radzi sobie z takimi komentarzami. Dziewczyna jest przesympatyczna i m.in. dlatego odwiedzam jej bloga codziennie. Radzę troszkę zmienić podejście, a zapewne wyjdzie Ci to na dobre. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Odezwali się Ci idealni, nie zauważacie jak Estelle odpisuje miło tylko jak zdarzy się jej bardzo żadko zresztą odpisać coś złośliwie. Ciekawe czy Wy bylibiście tacy spokojni i mili, każdy może mieć gorszy dzien, blogerka modowa też. Nie rób reklamy MonileFashion bo też zdarzało jej się niemiło odpisać, tak więc widać, że każdy może popełnić błąd. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ale mi reklama MonileFashion, zresztą jej nie trzeba reklamować ale ona ma klasę w przeciwieństwie do Estelle.
      A co do tego czy jesteśmy idealni, to może i nie ale przynajmniej znamy podstawy ortografii a Ty napisałaś rzadko przez "ż"
      Pozdarwiam

      Usuń
    4. Jesteś bardzo powierzchowny anonimie. Estelle ma klase i jest przemiłą osobą. Wiele razy to udowodniła mi i moim koleżankom, kiedy pisałyśmy do niej z prośbą o pomoc w doborze np dodatków do sukienki lub szortów, zawsze odpisywała i pomagała. To, że czasami zdarzy się jej coś odpisać niemiło na chamski komentarz to wcale się jej nie dziwie, bo czasem to az mi jest przykro jak czytam chamstwo z jakim musi się tutaj stykać i na jakie absolutnie nie zasługuje. Pozdrawiam

      Usuń
    5. Na którymś z kolei blogu widzę ten sam komentarz typu: ta blogerka jest zła a MonileFashion cudowna ble ble ble.... sama sobie robisz tą reklame Monile czy ktoś? To jest żałosne i nie jest to dobrz pomzs!!

      Usuń
  35. Według mnie to chyba jeden z najlepszych Twoich outfitów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba stylizacja, zwłaszcza naszyjnik i spódnica. Zapraszam do mnie - nowy post

    www.kameliaandpearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. napisz nam jak wygląda twoj dzien co porabiasz na co dzien jestes jedna z nielicznych blogerek ktore czesto dodaja posty a nie raz w tyg, lub w miesacu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam, że odpisuję z delikatnym opuźnieniem, ale dopiero teraz znalazłam na to chwilkę ;) wolałabym zachować troszkę prywatności dla siebie, mogę Wam jedynie zdradzić, że jeśli się tylko chce to da się ze sobą pogodzić pracę zawodową, studia, zajęcia domowe, prowadzenie bloga i wiele innych obowiązków ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  38. stworzyłaś outfit idealny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Spódnica jest świetna!! Uwielbiam biel i czerń!

    OdpowiedzUsuń