czwartek, 4 lipca 2013

MALINOWO NEONOWY DUET..


Witajcie Kochani !! Dzisiaj mam dla Was troszkę zaległą stylizację, z ubiegłego weekendu, który spędziłam w Rybniku na Śląsku. A'la elegancki zestaw, który Wam dzisiaj przedstawiam to połęczenie pastelowych i neonowych odcieni koloru różowego oraz żółtego. Połączyłam w nim elementy dobrze Wam już znane z ubiegłorocznych stylizacji, czyli - marynarkę, torebkę i naszyjnik, z nowościami jakie ostatnio pojawiły się w mojej szafie, czyli - neonowymi szpilkami z nowej kolekcji LaButy, t-shirtem H&M oraz spódniczką, którą upolowałam na wyprzedażach w MOHITO za całe 49 zł. Jak się Wam podoba? ;)










Marynarka - H&M
Bluzka - H&M
Naszyjnik - H&M
Spódniczka - MOHITO  %
Torebka - SheInside
Buty - LaButy
Zegarek - GUESS

42 komentarze:

  1. genialne ♥
    nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebki i spódniczka, sama miałam na nią chrapkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duet udany, choć mocno cukierkowy, ale fajna odskocznia :) wyglądasz pozytywnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. Grubo strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha kwintesencja osobowości,po co zaglądasz,skoro Ci się nie podoba anonimie?ha ha

      Usuń
  5. ...że tez Cię tu u mnie nie widziałam no ;p szkoda. zestaw odważny ale fajny,taki wakacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna kolorystyka! Zauroczona jestem butami i torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał świetnie buty:) gdzie zakupione?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fabolous shoes dear... I love it
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. wow rewelacja :) Kolorystyka nie dla mnie, ale u Ciebie wygląda to czadowo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie:) Świetna marynarka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się neon+pastele :) świetny zestaw..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam tą spódniczkę, ma piękny kolor :) Bardzo fajnie wszystko zestawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie:) jak bym miala twoja figure to bym tak sie wlasnie ubrala:) buzka:) jestes wielka:) uwielbiam ogladac twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, kompletnie nie moje kolory... ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny zestaw, boskie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łososiowy i różowy ?! No chyba nie ;/
    Coraz więcej wtop ostatnio ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też nie jestem przekonana do połączenia koloru spódnicy i marynarki. Mogłaś z góry zrezygnować i zostawić tylko bluzkę. pozdrawiam :)

      Usuń
  17. super połączenie kolorów<3

    OdpowiedzUsuń
  18. oo a co robilaś w moim mieście? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w odwiedzinach u Teściów ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. Kochana " znam Cię " z Modnej Polki i muszę dodać Twój blog do ulubionych :-) Dla mnie świetna stylizacja - lubię takie nieoczywiste zestawienia kolorów ! W ogólę to muszę Ci powiedzieć ,że Twoje stylizacje odpowidają mi w 100% ! Myśle ,że gdzieś jesteśmy podobne hehe :-))) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cuuudnie! Idealnie zgrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie podoba mi sie całość, ale buty sa genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny kontrast się z tym tworzy, zreszta neony mają to do siebie, że tworzą kontrast z pozostałą częścią outfitu, co sprawia że je uwielbiam! zwracają uwagę, wyglądasz super. Zapraszam na nowy, krótki post ze zdjęciami z mojego bierzmowania :) ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj nie ! ! jak ciocia klocia w tym wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne buciki !!!! a całość efektownie zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Gustu to ty nie masz...wieś trochę :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, byłaś w "moim" Rybniku! I jak ci się podobało ;)? Bardzo ładny zestaw, neon nieco "odsładza" malinowy kolor i pięknie z nim kontrastuje, jest z pewnością bardziej intrygującym połączeniem niż np. oklepana róż+czerń ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Elżbieta Kopeć6 lipca 2013 07:46

    Jak dla mnie to Twoja pierwsza stylizacja(od kiedy śledzę Twój blog), która mi się ni podoba, zbyt cukierkowo to raz, a dwa nie podobają mi się baskinki, za dużo tego wszędzie :-( bluzka i żakiet razem wyglądają super, buty też pasują, ale spódnica to za dużo jak dla mnie. Poczekam na Twoją kolejną stylizację:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Boskie buty!! <3

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ładna torebka :) chociaż ja bym jej nie dodawała do tego zestawu- zlewa się nieco ze spódniczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. nie przepadam za różem w wszelakim odcieniu a Twoja propozycja "przemawia" do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! Bardzo fajne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A właśnie jak zobaczyłam tło zdjęć to się zaczęłam zastanawiać czy to nie jest czasem Plac Wolności w Rybniku... patrzę a tu prosze ! :) Miło że wpadłaś do nas na Śląsk, a skąd jesteś w takim razie?
    I jak wrażenie przede wszystkim ? :>
    Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zdjęcia były robione w Rybniku ;)
      Ja pochodzę z Lublina, ale mój Mąż jest ze Śląska, a dokładnie właśnie z Rybnika, dlatego też dość często tam bywamy ;) Śląsk podoba mi się bardziej pod względem tego, że więcej się dzieje, natomiast nie lubię tego "ciężkiego powietrza" jak dla mnie za dużo kopalni i fabryk.. Lublin jest zecydowanie czystszym miastem ;)
      Dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń