niedziela, 28 lipca 2013

MINT EXPLOSION !!!!


Halooo Kochani ! W ten piękny niedzielny poranek, witam Was nowym postem. Jak wiecie mięta to jeden z moich ukochanych, letnich kolorów. Zrobiła furorę na wiosnę 2012 roku i została z nami także w tym sezonie, witając lato w nowej odsłonie. Dzisiaj przedstawiam Wam sukienkę, którą możecie kupić w sklepie PresKA, z pięknym tłoczonym, kwiatowym wzorem, który jest bardzo modny w tym sezonie. Pierwszą rzeczą jaka mnie urzekła była bluzka, a teraz dołązyła do niej "miętowa siostra" (Post z bluzką TUTAJ). Do tego zestawu dobrałam miętowy naszyjnik (granashop.pl), czarne dobrze Wam już znzne sandałki (LaButy) oraz metaliczną kopertówkę, którą upolowałam na wyprzedażach w MOHITO.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEJ ORAZ UDANEJ NIEDZIELI ! ;)







Sukienka - PresKA
Kopertówka - MOHITO
Naszyjnik - granashop.pl
Buty - LaButy
Okulary - River Island

38 komentarzy:

  1. śliczny kolor sukienki, bardzo ładnie wyglądasz (jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest ta sukienka i super w niej wyglądasz ;) POZDRAWIAM Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta sukienka, ma super fakturę, poza tym uwielbiam rozkloszowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna jest ta sukienka! idealnie do Ciebie pasuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki jest mail do labuty?

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza sukienka, kolor bardzo pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka ma świetny, wytlczany wzór, a mieta jest taki kolorem ktory pasuje swietnie blondykom jak i brunetkom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten kolor pasuje do twojego typu karnacji :) śliczna ona jest, a zestaw bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeżu, jaka piękna sukienka! <333 chcę kupić sobie strój kąpielowy w tym kolorze właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor miętowy pięknie wygląda na blondynkach. Całość ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna ta sukienka ;) zestaw swietny chociaz ja wybralabym naszyjnik w innym kolorze zeby byl jakis kontrast :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super sukienka ! i te nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest bardzo ładna,pasuje do twojej urody.Niesamowicie rozświetla twoją twarz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że dodałaś zestaw z tą sukienką bo ja ją mam jutro dostać:) pięknie wyglądasz a kolor pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie ci w sukience ;D
    Sukienka ma ładny kolor ;))
    http://uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale piękna sukienka!
    Ty jak zawsze wygladasz idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, ale mnie przede wszystkim ujęła faktura sukienki :)
    Pozdr!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez nadal uwielbiam kolor miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie wyglądasz :)
    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Też polowałam na tą kopertówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygodne te butki? bardzo mi się podobają, widziałam też, że wykorzystujesz je do wielu stylizacji :) rozważam kupno takich, ale jakoś nie mogę się przemóc :P nie obciera Cię nic? jak wysoki jest obcas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Buciki są naprawdę mega wygodne ;) to prawda wykorzystuje je do wielu stylizacji, ale także na co dzień. Przetańczyłam w nich całe wesele i nawet nogi mnie nie bolały co jest jak dla mnie "cudem" ;) na tyle są wygodne, że ostatnio zamówiłam takie same w kolorze beżowym. Z czystym sumieniem mogę je polecić, na pewno będziesz zadowolona ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń