piątek, 26 lipca 2013

navy blue and white..


Halooo Kochani ! Z uwagi na to, że dostawałam od Was wiele próśb o stworzenie eleganckich a zarazem modnych i niebanalnych zestawów, które nadawałyby się do pracy, spełniam Wasze prośby i co jakiś czas staram się takie zestawy dodawać. Dzisiaj rolę główną gra połączenie bieli z granatem. Śliczną granatową sukienkę z baskinką upolowałam na wyprzedażach w MOHITO za jedyne 69 zł. Uważam, że jak na tak funkcjonalną sukienkę to naprawdę mało, a na pewno ubiorę ją nie jeden raz. Dodatkowym plusem jest baskinka, których w mojej szafie zrobiło się ostatnio bardzo dużo, ale po prostu je uwielbiam! Sukienka jest na ramiączkach dlatego też założyłam do niej pasiasty żakiet, który widzieliście już na moim blogu w połączeniu ze spodenkami od kompletu. Dodatki w postaci torebki i butów postanowiłam dobrać w kolorze białym z delikantnymi czarnymi elementami. Biżuteria z uwagi, że miałby to być zestaw do pracy jest delikatna w postaci jedynie łańcuszkowej bransoletki.
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)








Marynarka/Jacket - SheInside
Sukienka/Dress - MOHITO
Buty/Shoes - ŚwiatButów24
Torebka/Bag - SAGAN
Bransoletka/Bracelet - granashop.pl

43 komentarze:

  1. Na pierwszy rzut oka stylizacja skojarzyła mi się ze stewardessą, ale wyglądasz elegancko i niebanalnie, bardzo mi się podoba !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* a z tą stewardessą to chyba faktycznie masz troszkę racji ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. Jeździsz w to miejsce i przebierasz się tylko do zdjęć? Jaki to ma sens? Chyba tylko na potrzeby reklamy miliona sklepów od których aż mdli. Nie ma wiarygodności w tym co prezentujesz i właśnie straciłaś jedną z czytelniczek :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często jeżdzę na zdjęcia w te same miejsca, bo wolę sprawdzone, dzięki którym zdjęcia wyglądają lepiej, niż szukanie innych.. Nie przebieram się do zdjęć na miejscu, nawet nie miałabym gdzie tego zrobić, a za przebieranki w samochodzie dziękuje ;) nie można pochopnie kogoś oceniać, bo to, że mam zdjęcia w jednym miejscu nie znaczy, że robie je na szybko i na tzw "odwal", do stylizacji skrupulatnie się przygotowuje i robie zawsze tylko jedną. Jak ktoś jest szczerym czytelnikiem to będzie tutaj zaglądał i nie będzie szukał błahych powodów żeby coś takiego napisać. Za to wszystkim dziękuje <3 a Ciebie nie zmuszam, masz wolną wolę, blogów jest mnóstwo więc możesz znaleźc inny ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Żal Ci jest? Są blogerki, które cały czas robią zdjęcia w jednym miejscu i nikt nic do tego nie ma, a jeśli chodzi o reklame firm, to wejdz sobie na blogi popularnych blogerek takich jak np Jessica Mercedes, MacadamianGirl, DEYNN albo chociażby żywa reklama Maffashion - tam dopiero zobaczysz reklame i dopiero tam Cię zemdli skoro tak Ci to przeszkadza ;]]]

      Usuń
  3. No widzę kochana, że masz co raz więcej bardzo kobiecych i eleganckich stylizacji :) Pięknie wyglądasz :) Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna elegancka stylizacja i idealne miejsce na zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak stewardessa :-) torebka tu nie pasuje! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe.. może i troszkę racja, że tak wyglądam jak się teraz przyglądam tej stylizacji ;) Miało być elegancko to jest ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. Ta sukienka strasznie cie pogrubia. W jednej chwili pomyślałam nawet że jesteś w ciąży heh. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację to chyba przez baskinkę. Nie, nie jestem w ciązy - Mam jeszcze na to czas ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. Chyba musze wybrac sie do Mohito...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, ach! Nie mogę przestać zachwycać się Twoim stylem :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz bardzo szykowanie! ta marynarka super pasuje do tej sukienki! białe szpileczki jako uzupełnienie całości - po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój bardzo elegancki, ze smakiem, ale trochę Cię postarzył niestety ;<
    Torebka wpadła mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak teraz patrzę na te zdjęcia to zgadzam się z Tobą, faktycznie wyglądam dużo starzej ;p

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. Ładnie,modnie i klasycznie idealny strój do pracy lub ważne spotkania :) podoba mi się marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie, kobieco i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super elegancko, śliczna jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękną tę sukienkę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Seper marynarka! Wszystko idealnie do siebie pasuje, elegancko i z klasą; -)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. i torebka ;D
      WWW.IMTHeGIENIA.blogspot.com

      Usuń
  17. sukienka jest ekstra :) ja dzisiaj dorwałam w MOHITO sukienkę za 39 zł :) aż niewiarygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest fantastyczna. Klasyczna ale ma to coś (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie! marynarsko i elegancko!
    całusy:*:*Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest prześliczna! genialne miejsce na zdjęcia, szkoda, że u mnie w mieście nie ma czegoś takiego :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz super!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz :) Mi też ostatnio udało się upolować fajne sukienki w Mohito :)
    Esterko, jaki masz rozmiar tej sukienki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Rozmiar mojej sukienki to 36 ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  23. Esterko ŚLICZNIE, wszystko Ci pasuje i wyglądasz bardzo elegancko;)*****

    OdpowiedzUsuń
  24. Ty to masz gust kobieto :) Wyglądasz pięknie.
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te kolory na lato - idealnie wpisują się w morski trend :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaskoczyłaś mnie, że sukienka jest z Mohito. Bardzo elegancka i z klasą.

    OdpowiedzUsuń