niedziela, 14 lipca 2013

Oversized Denim Coat


Halooo Kochani ! Na taki dzień jak dziś, kiedy raz świeci słońce a raz pada deszcz, przygotowałam dla Was idalny zestaw - jeansowa kurtka (ROMWE) i kalosze (ŚwiatButów24) to najlepszy duet, który sprawdza się w takich sytuacjach. Kurtka, którą mam dzisiaj na sobie podobała mi się już od dawien dawna lecz dopiero niedawno zdecydowałam się, że sobie na nią pozwolę i nie żałuje z kilku powodów. Po pierwsze bardzo podoba mi się wizualnie - jeans połączony z ciekawymi wzorami to bardzo nietuzinkowy zestaw. Po drugie uwielbiam rzeczy w stylu oversize, a zwłaszcza wiosenno-jesienne kurtki. Po trzecie jest wielofunkcyjna - odpinając rękawy pozostaje kamizelka. Trzy razy na tak - właśnie to sprawiło, że nie mogłam się jej oprzeć.  Drugim nieodzownym elementem na zbiliżającą się jesień oraz deszczowe letnie dni są kalosze. Ja wybrałam czarne a'la oficerki, bardzo spodobały mi się także z uwagi na ich klasyczny styl pasujący do wielu zestawów. Całość uzupełniłam czarną bluzką i torebką (VjStyle) z ćwiekami oraz złotą biżuterią - naszyjnikim z H&M oraz bardzo popularnym ostatnio naszyjnikiem z lwem (MAGIA ZAKUPÓW), którym serca wielu kobiet jako pierwsza podbiła Rihanna. 
 I JAK WAM SIĘ PODOBA TAKIE POŁĄCZENIE?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !!







Kurtka / Coat - ROMWE
Bluzka / Blouse - VjStyle
Leginsy / Leggins - Primark
Kalosze / Wellingtons - ŚwiatButów24
Torebka / Bag - VjStyle
Naszyjnik / Necklace - H&M
Naszyjnik z lwem / Necklace with a lion - Magia Zakupów

67 komentarzy:

  1. Kurtka nawiązuje do dawnych czasów, fajnie wyszło :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka oldschool pierwsza klasa! Do tego super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  3. w koncu spiete włosy ! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany jakie pozycje, co mają znaczyć te dziwnie uniesione ręce,joge ćwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale wchodząc tu masz oceniać moje stylizacje, a nie pozycje ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  5. Super ! Świetne kalosze, kurtka cudowna :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kurtka wydaję mi sie brzydka, jest wielka i wygląda na znoszoną, nie kupiłabym takiej nigdy. A do stylizacji nie pasuje Ci naszyjnik, całkiem inna bajka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są gusta i guściki - mi podoba się tak jak jest, ale dziękuje za opinię ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. Kurtka mi się nie podoba ale fajne masz te kalosze. A naszyjnik kojarzy mi się z teledyskami 50 centa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie wyglądasz, piękny naszyjnik. :) Anonimowym tchórzom nigdy się nic nie podoba. Szkoda że boją się nawet przedstawić. Albo nudzące się dzieciaki albo zgorzkniali, niedowartościowani ludzie. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO NOWY NAGŁÓWEK ZNOWU...ŁADNY :))
    BARDZO FAJNIE WYGLĄDASZ :))
    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz w tej kurteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jaka świetna kurtka! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm nie mogę sama się zdecydować czy mi się ta kurtka podoba czy nie;-) na zdjęciach przodem nie, a na tym gdzie ją widać z tyłu już tak;-)
    Natomiast kalosze baaardzo fajne, no i koczek♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest genialna a połączenie jej z całą resztą - super :D
    Wspaniale wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kochana, jak tak eksperymentujesz z modą. :) Na dobre Ci to wychodzi, trzymaj tak dalej. ;) A kalosze są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna kurtka!!!! po prostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale super kurtka!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Your bun is co cute.
    And the jacket is cool!

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wow świetna jest ta kurtka, zazdroszczę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wow świetnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Pomyślałam że ta kurtka to z lat młodzieńczych twoich rodziców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co fakt, to fakt - masz rację, że na taką wygląda ;)
      Moda powraca i to jest właśnie bezsprzeczny dowód. Mi ona się bardzo spodobała ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. najlepszy plus taki, że możesz odpiąć rękawy i zostanie kamizelka ;)
    podoba mi się ta kurtka, jest inna niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę...tą kurtkę masz genialną :D fajny koczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna fryzura, świetna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznego masz koczka ; ) A kurtka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja :) Kalosze <3 Pięknie:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealna kurteczka!!! cudowna!!!
    ▶ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak się zastanawiam na jakiej podstawie firmy współpracują z blogerkami? W twoim przypadku to raczej antyreklama niż reklama :/ Mam wrażenie, że skupiasz się głównie na konkursach, żeby pozyskiwać fanów a nie na tym, żeby ich pozytywnie zaskakiwać i być inspiracją tworząc swoje zestawy. Daleko to Ty nie zajdziesz z takim podejściem...stosy ubrań to nie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... może Ty tak uważasz - firmy z którymi ja współpracuje są bardzo zadowolone. Moi stali czytelnicy też i często nawet, żeby blog był bardziej inspirujący pytam co chcieliby zobaczyć, staram się pomagać, więc Twoje rozumowanie jest naprawde błędne.
      Co do konkursów, to jak chcesz wiedzieć organizują je właśnie firmy, z którymi współpracuje i to one oraz czytelnicy mnie o nie proszą, a ja robię to dla nich a nie dla siebie.
      A co do bycia inspiracją to mnóstwo pozytywnych słów, maili, wiadomości i statystyki mówią same za siebie (za co bardzo dziękuje <3), więc naprawdę najpierw się zastanów a potem coś napisz ;)
      W życiu nie ma nic za darmo, ja nie mam stosów ubrań jak to nazwałaś, a to co mam zdobywam ciężką pracą bo nic mi z nieba nie spadło.

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Wydaję mi się że koleżance chodziło o to że jesteś mało wiarygodna jak w swoich stylizacjach prezentujesz same ubrania sponsorowane, nie ma co ukrywać że od pewnego czasu prawie wcale nie pokazujesz normalnych ciuszków tylko te od firm z którymi pracujesz, ja czasem wchodząc tu myślę że nie znasz umiaru bo żeby każda rzecz od zegarka po buty była sponsorowana to już przesada. Dla mnie właśnie jesteś niewiarygodna, a stylizację często są wymuszone. Takie jest moje zdanie.
      A co do tego że pytasz co chcieliby zobaczyć twoi czytelnicy to ja kiedyś poprosiłam o jakąś fajną luźną stylizację do biura i sie owej nie doczekałam.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Estelle jak prowadzisz bloga z pasji to statystyki które tak bardzo cie cieszą nie powinny mieć dla ciebie znaczenia

      Usuń
    4. Tak, tak a zgryźliwy anonim jak zawsze musi się do czegoś przyczepić.. Uwierz mi, że mnie cieszą i mają dlaczego bo to znaczy, że to co robie się podoba i jest to bardzo miłe i inspirujące ;) I ZA TO WŁAŚNIE DZIĘKUJE ! ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  28. tez mam tà kurtke jest swietna . kisess http://annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna kurtka :) wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. 100% oldschool ta kurtka. zajebista jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog, super łączysz ubrania ;)
    +zapraszam do mnie - wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeden z ciekawszych zestawów z tą kurtką jaki widziałam, w towarzystwie czerni wygląda ona fajnie ;)
    Masz boskie buty i koka ☻

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam tego typu kurtki :)
    Bardzo ładnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wytłumacz mi jak Ty to robisz, że każdą stylizacją tak bardzo trafiasz w mój gust? :D Przeglądając blogi rzadko mam tak, że wszystko podoba mi się w stylizacji, wchodzę do Ciebie - bah!, wszystko idealnie dopasowane i mi się podoba :D WOW :*

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny i oryginalny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo mi się podoba ta kurtka..podróż w dawne czasy, o których już dawno zapomnieliśmy :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurtka nie do końca w moim stylu, ale na Tobie prezentuje się świetnie!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko tworzy śliczną całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurtka trudna do noszenia i chyba tylko szczupłe i wyższe dziewczyny będą w niej dobrze wyglądać. Tobie się to udało ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Od kurtki po prostu nie mogę oderwać oczu. Jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna kurtka, a o takich kaloszach sama marzyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Kurtka raczej dla młodych,aczkolwiek pokusiłabym się.....kalosze świetne,choć sama kupiłam krótkie i na słupku,wyglądają jak lakierowane botki.Twoja stylizacja jest akurat,dopasowana świetnie a ten koczek.......!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Koczek cudowny, kurtka świetna, apropos kocham romwe i muszę sobie coś z niego kupić, kiedy zobaczyłam na fp na fb u Ciebie ten link i zaczęłam przeglądać mało co nie oszalałam, buty też są cudowne i całość świetnie współgra <3

    Pozdrawiam:)

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz fenomenalnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy jakiś filmik z Tobą w roli głównej? Miał być w połowie lipca :) czekam z niecierpliwością na niego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszukałaś nas :-( miał być filmik!

      Usuń
    2. Nie oszukałam Was - będzie ale póki co nie mam czasu założyć konta na youtube :( mam prace magisterską do obrony i jeszcze jej do końca nie napisałam :( na pewno do końca wakacji się doczekacje ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń