środa, 10 lipca 2013

Powder Pink With Lemon...


Witajcie Kochani ! Dzisiejszego dnia znów mam dla Was stylizacje z cyklu tych eleganckich. Połączyłam w niej dwa nieprzemijające póki co trendy - pastele i neony. Od jakiegoś czasu polowałam na sukienkę, którą mam na sobie lecz nigdzie nie mogłam znaleźć idealnej. Po długich poszukiwaniach natrafiłam jednak na sklep internetowy Lanti i tam udało mi się znaleźć tą jedyną i wymarzoną. Moim zdaniem sukienka i pastelowe kolory to duet idealny. Czasami jednak z pastelami można przesadzić, dlatego też ja, aby stylizacja nie była nudna dołączyłam do niej neonowe żółte dodatki w postaci pięknej kopertówki (MAGIA ZAKUPÓW) oraz buciki, które mieliście już okazję widzieć kilka postów wstecz (LaButy). Całość idealna na wieczorne wyjścia, wesele lub inną imprezę.
A Wam jak się podoba takie połączenie?

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !















Sukienka - Lanti
Kopertówka - MAGIA ZAKUPÓW
Buty - LaButy
Zegarek - GUESS

67 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tej stylizacji od pierwszego wejrzenia na fb ♥ Te fenomenalne połączenie pasteli i neonów to strzał w dziesiątkę, a kopertówka i buty są wręcz boskie i pasują do siebie idealnie <3

    wielobarwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kopertówka i torebka robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pieknie kochana! ;*
    Jestes przeurocza ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie !!! jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kopertówka jest genialna *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. dołączenie tej torebeczki z butami do sukienki po po prostu świetne!

    ile masz wzrostu ? :)


    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!! :) Genialne buty! :)

    Pozdrawiam - Magdalena ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! Pudrowy róż to zdecydowanie Twój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fabolous mix of colours dear
    happy day
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. tak się składa, że w butiku w Rybniku gdzie pracuję, mamy ubrania z firmy Lanti...i Twoją sukienkę też :) więc zapraszam do sklepu stacjonarnego :)

    ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. co za figura
    !
    wyglądasz bosko
    a pwoiedz mi bo już zapomniałam z castinga farbę która polecasz lodowy czy perfłowy blond:D>>???

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz jak w piżamie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor sukienki!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka jest ochydna! dodaje ci kilogramow i te rekawy jak namiot.bleeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe połączenie kolorów :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mi się ta sukienka niestety nie podoba :-( jest bezkształtna i te rękawy są po prostu nieładne :-( no i Cię pogrubia ;-( ale kolor faktycznie super Ci pasuje i kopertówka jest CUDNA!!! więc moje zdanie jest takie, że jeśli założysz inną sukienkę w tym kolorze razem z tymi dodatkami to będzie super :-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty pod kolor torebki są passe! sukienka nieładnie leży i odznacza ci się bielizna :-) dobieraj lepiej rzeczy, które pasują na twoją figurę to taka dobra rada od czytelniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w dodatkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana Ty wiesz jak stworzyć coś pięknego, co mnie w prost zachwyci. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłaś sobie fanów na facebooka czy co???????bo wchodzę na profil i nie dowierzam!jeszcze z miesiąc temu miałaś ok 4000 fanów a teraz prawie 9000? takiego tempa nie mają nawet najlepsze blogerki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci poniżej w komentarzu, który napisałaś/napisałeś zanim zdążyłam dodać ten. Uwierz, że nie trzeba oszukiwać i kupować sobie sztucznych fanów, którzy łatają statystyki, żeby coś osiągnąć ;)

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać jeszcze jedno, ja też potrafię sprawdzić kim są anonimy i już wiem kim jesteś. Szkoda tylko, że nie miałaś odwagi mi tego napisać z prywatnego konta tylko anonimowego, ale cóż tchórzostwo nie zna granic ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    3. Ha ha ha Estelle już takich bredni to ty nie wypisuj, potrafię sprawdzić kim są anonimy HA HA HA
      p.s pisanie z anonimowego konta to wolna wola a nie tchórzostwo

      Usuń
  22. Kopertówka ma piękny soczysty kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. tak myślałam, że komentarz z kupieniem fanów na facebooku nie zostanie zaakceptowany :D bo tym samym przyznałaś się!!!!!! na forum będzie o tym głośno i współczuje Ci wstydu jak to oszustwo wyjdzie na jaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha... ;) Komentarz oczywiście został zaakceptowany, a to, że godzinę później to tylko dlatego, że dopiero teraz mam dostęp do komputera. Nie mam powodu, żeby nie akceptować takich bredni bo nic do ukrycia też nie mam. Nie wiem anonimie czy słyszałeś/ słyszałaś o czymś takim jak płatna reklama na facebooku KTORA JEST JAK NAJBARDZIEJ LEGALNA i wiele firm oraz blogów z niej korzysta.. jeśli nie to sobie poczytaj zanim napiszesz kolejny raz takie brednie. Po drugie organizuje konkurs ze stroną internetową, która ma 90tys fanów i stąd tyle nowych polubień, a po trzcie organizuje jeszcze dwa inne konkursy, o które poprosiły mnie zaprzyjaźnione firmy. Więc suma sumarum najpierw sobie dobrze przeanalizuj fakty a potem pisz komentarze ;))

    Pozdrawiam,
    Estera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa i zapomniałam dodać jeżeli też jesteś blogerką to nic nie stoi na przeszkodzie żeby się do mnie odezwać i żebym powiedziała Ci jak korzystać z reklam na facebooku i zdobyć prawdziwych i szczerych fanów. Nie trzeba oszukiwać żeby coś osiągnąć uwierz mi ;)

      Usuń
    2. A ja Tobie współczuje anonimku wstydu jak Estera poda Cię do sądu o zniesławienie bo może to zrobić, a tak się składa, że ja mogę jej w tym pomóc bo pracuję w Kancelarii Prawnej. Nie wierzę, żeby kupowała sobie fanów bo to nie tego typu dziewczyna - jak jej nie znasz to nie pierdziel głupot za przeproszeniem bo znam ją od dziecka i wiem co to za osoba i nie posuneła by się do takiego czegoś. A skoro Ty masz takie podejżenia to pewnie jesteś jakąś zawistną blogerką, której żal tyłek ściska, że Esterze tak dobrze idzie blogowanie.

      Usuń
  25. Muszę się wtrącić! Uważasz, że fani z reklamy czy konkursów są szczerzy? Na tym świecie jest pewna zasada, że dobre rzeczy nie muszą się reklamować. W przypadku blogerek jest podobnie a przykładem jest chociażby DEYNN, która w dzisiejszym w rankingu udowodniła swoją pozycję w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm akurat DEYNN jest jedna z moich ulubionych blogerek i śledzę ja od początku i jeśli myślisz ze się nie reklamowala i nie robiła konkursów to jesteś w błędzie. Sama pamiętam jak niektóre zazdrosne blogerki komentowaly i podejrzewaly Marite o to samo jak nagle z 8tys zrobiło się 20 tys. To normalne i każdy korzysta z reklamy w taki czy inny sposób.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Anonimie chyba sobie kpisz. Czyli dla Ciebie w takim razie nie ma dobrych rzeczy bo wszystko się reklamuje tak? Śmieszne to jest bo chyba mylisz pojęcia, sztuczne kupowanie fanów a reklama to dwie zupełnie różne rzeczy. Reklama nie zmusza Cię do zaglądania ani polubienia bloga czy fanpage, ona tylko powiadamia, że coś takiego jest i jeśli Ci się podoba to polubisz a jeśli nie to nie, więc wydaje mi się, że to jest bezsensowne co piszesz bo Estelle nikogo nie zmusza do tego, żeby polubił jej bloga, a jak się podoba to dlaczego ma jej nie przybywać fanów. Bo ktoś będzie zazdrosny, bo będzie miał głupie myśli ? No coż taki jest juz ten świat chory i zawistny.
      Co do DEYNN to prowadzi juz bloga ponad dwa lata i przejdz troszkę wstecz ile bylo konkursów i ile reklam, żeby teraz byla tak popularna - zapracowała sobie na to ale w dokladnie taki sam sposób i zrozum ze NIE MA W TYM NIC ZLEGO !!

      P.S. NIE PRZEJMUJ SIĘ ESTELLE I RÓB DALEJ TO CO ROBISZ BO ROBISZ TO NAPRAWDĘ DOBRZE, A ZAWIŚĆ BYŁA I BĘDZIE ZWŁASZCZA JAK SIĘ CZŁOWIEKOWI POWODZI A NIEUDACZNICY NIE MOGĄ TEGO ZNIEŚĆ.

      Usuń
    3. przypadek 5 miejsca deynn dobitnie skitowały Pani Ekscelencja i Jestem Kasia na swoich profilach: "jak dla mnie to super wynik, tym bardziej, że udało się to bez kupowania Was i ściągania na kanał darmowymi rajstopami i fluidami" Chyba daje do myślenia prawda???

      Usuń
  26. Ale wyglądasz! To są kolory stworzone dla Ciebie. Przeslicznie;-)
    Uwielbiam Twoje włosy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdjęcia świetne, dodatki również bardzo mi się podobają, jednak do fasonu sukienki nie jestem przekonana, choć kolor piękny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Estera Twoje połączenia kolorystyczne zawsze są oryginalne, a do tego się sprawdzają. Tak samo jest w tym przypadku. Wszystko wygląda fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe połączenie, pięknie wyglądasz. Obserwuję i zapraszam do siebie http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny jest ten róż, sama bym kupiła coś w tym kolorze. Torebka świetnie kontrastuje z Twoją sukienką:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mogę powiedzieć tylko wielkie WOW!!! Wyglądasz idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie! Bardzo podoba mi się kolorystyka tego zestawu.
    Sukienka - CUDNA. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładna stylizacja ;)
    sukieneczka przepiękna, te rękawki.. tylko mogła by być troszeczkę bardziej obcisła ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się kolorystyka, świetna! Buciki są piękne, chętnie bym przygarnęła takie koturny ♥
    Ja tam bardzo lubię połączenie torebki i butów, dają mi taką spójność w zestawie, lubię, gdy są elementy, które się łączą wprowadzając harmonię ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem ten róż nie pasuje do takiego neonowej żółci, a i sukienka nie w moim guście, ładniejsza by była bez takich rękawów bo wygląda sie w niej jak w worku

    OdpowiedzUsuń
  36. buciki są czarujące;) skąd Ty je wszystkie bierzesz?:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz :) idealnie pasuje do ciebie pastelowe sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ta sukienka jest przecudowna i właśnie idealnie pasuje do niej, a włosy to jakaś bajka, chciałabym osiągnąć kiedyś taki efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz fenomenalnie jak zawsze! A tak mogę zapytać z ciekawości, gdzie są te schody?

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna sukienka :) świetnie wygląda z neonowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. buty i dodatki są super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz boooosko. Tak dziewczęco i delikatnie, ale dodatki nadają charakteru
    WOW

    OdpowiedzUsuń
  43. całość wygląda bardzo fajnie i niebanalnie ;)
    zdradzisz jaki to lakier do paznokci? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie chcesz sprzedać tej torebki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie - jest jednak dostępna w sklepie, w którym ja ją kupiłam ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  45. ślicznie wyglądasz:) fajny zestaw:) boskie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie wyglądasz, jednak neony czasami ładnie się komponują, a czasami w to wątpie

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam pytanie jaki to lakier, którym masz pomalowane paznokcie?Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) To akurat był lakier hybrydowy, ale nie wiem nawet z jakiej firmy, gdyż robiłam go u kosmetyczki.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń