poniedziałek, 29 lipca 2013

Snakeskin handbag..


Halooo Kochani ! Dzisiejszy klasyczny czarny zestaw postanowiłam uzupełnić nietuzinkowym i bardzo modnym dodatkiem w postaci wężowej torebki z nowej kolekcji sklepu SAGAN. Jeśli chodzi o zwierzęce motywy to właśnie ten zdecydowanie wysuwa się na prowadzenie. Kobiety na całym świecie wybierają go coraz częściej zamiast kultowej od kilku sezonów panterki. Mi też przypadł on do gustu już dawno i posiadam w swojej szafie kilka "wężowych" rzeczy m.in sukienkę, spodnie oraz kilka torebek. A Wam jak podoba się takie połączenie?

POZDRAWIAM CIEPLUTKO I ŻYCZĘ WAM MIŁEGO DNIA ;)











Bluzka - VjStyle
Spódnica - PresKA
Torebka - SAGAN
Buty - LaButy
Naszyjnik - granashop.pl

48 komentarzy:

  1. czy Ty gdzies pracujesz ze ciągle masz czas wrzucac nowe posty? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pracuje ;) Od zawsze miałam dwa założenia - Po pierwsze "chcieć to móc", a po drugie jak się ma dobry plan to wszystko da się ze sobą pogodzić. Miałam taki okres, że łączyłam jeszcze więcej rzeczy, ponieważ co tydzień dochodziły także zajęcia na Uczelni, nauka i inne obowiązki. Jak widać jeżeli ma się jakieś plany, marzenia oraz cele to trzeba je spełniać i nie marnować czasu ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. no to gratuluje :) widać ze jesteś świetnie zorganizowana:D tylko pozazdrościć:))

      Usuń
  2. Super pomysłowy outfit :)

    Wpadnij jeśli będziesz mieć czas :)


    http://aleksandra222.blogspot.com/

    Fajnie dostać komentarz kogoś doświadczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne butki,wyglądają na bardzo wygodne!Torebka niczego sobie,pewnie przydałaby się w kolekcjonerskiej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci w czarnym :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię torebki firmy Sagan - ta też jest cudowna :) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. Torebka to moje marzenie - niestety nawet po obniżce mnie na nią nie stać :( ale może kiedyś, kto wie ;) POZDRAWIAM OLA ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wężową skórę, ale ta torebka jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie bluzki i spódniczki jest świetne! Myslałam, że to sukienka ;)
    Torebka rewelacyjna ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja ! ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądasz, a torba jest świetna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. love that dress dear.,..and the bag is very cool
    xoxo
    happy start of week

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw, prosty, klasyczny, a zarazem jest w nim coś nietuzinkowego :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękną sukienkę, bardzo podobają mi się w niej rękawy :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Połączenie wygląda jak sukienka.! Co do torebki.. nie przepadam za wężowymi motywami, ogółem zwierzęcymi. Jedynie jaki zniosę to zeberka na kopertówce ;d Chociaż ostatnio przełamałam się do panterki i mam własnie z nią płaszczyk. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja ;) torebka przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw,
    czyżby sie wkradła literówka w 1 zdjeciu (adres) . ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Nie, nie wkradła się literówka to po prostu taka czcionka gdzie D wygląda jak F :(
      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  17. o boże. Pięknie jest, chyba moja ulubiona Twoja stylizacja ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny zestawik, taki elegancki, bomba !

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka i spódniczka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Blondynka w czarnym wygląda jak milion dolarów i ty jeteś tego przykładem !! dzięki za komentarz już szykuje nowego posta wiec zapraszam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta sukienka, pięknie w niej wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dziś dorwałam szpilki z tym wzorem na obcasie :D Superrr <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się sukienka i torebka :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. masz prześliczne włosy : o <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny zestaw! na początku myślałam, że to sukienka, a to bluzka i spódnica! świetnie wyglądasz, a torebka extra;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej ile Ty masz linków pod zdjęciami, dodajesz stylizację ze swoimi ubraniami czy tylko ze współpracy?
    A co do stroju to śliczna torebka, motyw wężowy jest ok :)
    Olga

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestes wspaniala. Zapraszam do mnie:) http://bellefille12.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna jesteś ! Idealnie pasuje do Ciebie ten zestaw. Bardzo się cieszę z Waszego pomysłu i założenia męskiego bloga modowego męża. Teraz oboje będziecie wspaniałą inspiracją ! ;)

    POZDRAWIAM Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. gdybym nie przeczytała opisu, to bym pomyślała, że to sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie, ale mogłaś więcej makijażu sobie zrobic, bo trochę słabo to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!!!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Torebka jak torebka ale te Twoje włosy mnie powaliły :) Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  34. Esterko wyladowalas na niemodnych polkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Kochana ale nie przejmuje się tym skoro nie podoba im się mój t-shirt BARBIE to już nie mój lecz ich problem ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  35. Jetseś bardzo podobna do mojej koleżanki:) bardzo chetnie tu zagladam. Co prawda nie mam czasu na komentowanie ale staram sie jak moge:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie kochana! Wpadła mi w oko twoja torebka

    OdpowiedzUsuń