środa, 24 lipca 2013

TOTALY WHITE..


Witajcie Kochani ! Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw z cyklu "totaly white". W lecie jest to jeden z moich ulubionych kolorów. Uwielbiam łączyć go z jeansem oraz klasyczną czernią i złotą biżuterią. Białymi elementami w moim zestawie są t-shirt, który kupiłam w Stradivariusie, kamizelka jaką możecie znaleźć na stronie SheInside i na którą polowałam już chyba z miesiąc oraz kopertówka (Choies) z delikatnymi czarnymi elemntami, do których z kolei dobrałam czarne sandałki. Tym razem "zaszalałam" także z biżuterią, mam na sobie naszyjnik VjStyle w połączeniu z bardzo popularnym ostatnio naszyjnikiem z lwem, na który modę zapoczątkowała RiRi (Magia Zakupów). Pozostałe elementy to zegarek z kotkiem i bransoletka z ćwiekami (MagiaZakupów), śliczna złota bransoleta (granashop) oraz delikatna złota bransoletka (goldenfashion). Jak się Wam podoba takie połączenie?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !!

















Kamizelka/Vest - SheInside
Szorty/Shorts - Stradivarius
T-shirt - Stradivarius
Kopertówka/Clutch - CHOIES
Buty/Shoes - Avangardshoes
Bransoletka złota/Gold bracelet - goldenfashion.pl
Metalowa bransoletka/Metal bracelet - granashop.pl
Bransoletka czarna/Black bracelet - Magia Zakupów
Zegarek/Watch - Magia Zakupów
Naszyjnik metalowy/Metal necklace - VjStyle
Naszyjnik z lwem/Lion necklace - Magia Zakupów

42 komentarze:

  1. ja dzisiaj też dodałam stylizację w białym kolorze:) cudownie wyglądasz w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, kopertówka jest nieziemska po prostu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. anielska kobieta, zdj z profilu rozwala;o

    zapraszam do mnie na neonowe rozanie berystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz :) kopertówka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Wszystko mi się bardzo podoba. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post!
    Masz naprawde super miejsce do robienia zdjec! outfit pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, uwielbiam połączenie bieli ze złotem :) A kopertówka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopertówka mnie zachwyciła!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna!<3
    kamizelka jest bajeczna xD
    + masz ładną opaleniznę..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne spodenki |!

    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. promieniejesz Kochana! super look!
    bardzo bardzo lubię!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto i z klasą :) Świetnie wyglądasz :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygladasz :) piekna, elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER...SUPER...SUPER...)***

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój faworyt na tym blogu to właśnie ta stylizacja :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. Kopertówka jest piękna <3 ale jeśli ubierasz się na biało, to przynajmniej dopilnuj, żeby to były te same odcienie bieli, bo przy kamizelce T shirt wygląda jak by był brudny. Poza tym, jak odrastają paznokcie to widać, że się nosi tipsy. Tego też trzeba pilnować i poprawiać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kopertówka, buty, biżuteria to tutaj dla mnie mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy zegarek ! Zakochałam się w szpilkach :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biel + twoje śliczne włosy rewelacyjnie wyglądają :) ślicznie wygladasz, zestaw mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz
    ta żółta na środku najbardziej mi się pdooba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja jest genialna Kochana!!! <3 Chociaż nie jest do końca totally white :P
    btw, pisze się przez dwa 'l' :)
    Nie mniej jednak, chyba moja ulubiona u Ciebie do tej pory :)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski zestaw! Wszystko jest obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie takiej kamizelki szukam!!! Świetny zestaw- super kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna torebka i buciki <3 i jakie długie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  25. kopertówka jest ekstra :)
    a ja zdecydowanie wybrałabym niebieską bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O tak! Ta biel z szortami wygląda super! I dodatki<3 wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny zestaw ! Wyglądasz znakomicie !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie ze szortów zrobiłaś piekną elegnacją stylizację!!! Wyglądasz bosko! Pozdrawiam bede tu wpadac :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super look :) pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj kochana!
    Pięknie Ci w bieli, ja jednak bym zmieniła koszulkę, również na białą ale z jakimś nadrukiem:)
    świetna torebka;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana wyglądasz rewelacyjnie w tym zestawieniu! :D
    w ogóle w jasnych stylizacjach prezentujesz się bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie stylizacja pierwsza klasa.
    Wszystko idealnie ze sobą pasuje.
    Nic dodać nic ująć <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  33. kamizelka i torebka piękne, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń