niedziela, 21 lipca 2013

wedding day.


Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla Was dość nietypowy post, ponieważ przedstawiam Wam w nim także stylizacje mojego Męża. Korzystając z okazji, że w piątek bawiliśmy się na weselu zrobiliśmy dla Was klika fotek. Pare razy spotkałam się z opinią, że czarnej sukienki nie wypada założyć na wesele - ja łamię ten stereotyp i się z nim nie zgadzam. Osobiście wybrałam sukienkę marki asos z poszukiwanym dawno tiulowym dołem, a także z dodatkiem koronki oraz efektownym kołnierzykiem. Do takch sukienek uwielbiam zakładać wysokie buty, a sandałki które mam na sobie (o których pisałam Wam także we wczorajszym poście) to najlepszy wybór! 11 godzin na nogach i zero bolących stóp - to jest to. Kopertowka dobrze Wam już znana, a biżuteria oczywiście złota z dodatkiem czarnych elementów.
Przejdzmy teraz do Kuby - ma na sobie piękny granatowy garnitur, który pomimo jego niechęci spowodowanej całodziennym chodzeniem po sklepach, w końcu kupiliśmy. Osobiście uważam, że granatowy garnitur to hit tego sezonu. Wiem jednak, że w Polsce nadal mężczyźni boją się eksperymentować z modą i niestety w męskich butikach zazwyczaj dominuje kolor czarny, szary lub ewentualnie brązowy (który jak dla mnie na męskim garniturze nie wygląda zbyt dobrze - ale to tylko moje osobiste przemyślenia i upodobania). Do garnituru Kuba dobrał niebieską koszulę w delikatne prążki oraz granatowy krawat. Pasek i buty oczywiście w klasycznej, do wszystkiego pasującej czerni.
Jeżeli chodzi o wesele to bawiliśmy się wyśmienicie ! ;)





 Sukienka - asos / Kopertówka - H&M / Sandałki - LaButy / Zegarek - Daniel Wellington / 
Bransoletka złota - granashop.pl / Bransoletka z ćwiekami - Magia Zakupów

Garnitur - Vistula / Koszula - Wólczanka / Krawat - Wólczanka / Pasek - Sunset Suits /
 Buty - ŚwiatButów24 / Zegarek - DIESEL


POZDRAWIAMY CIEPLUTKO I ŻYCZYMY WAM MIŁEJ NIEDZIELI ! ;)
__________________________________________________

Kochani bardzo serdecznie zapraszam Was także do śledzenia mnie na instagramie- estelle_fashion
Tam znajdzicie dużo zdjęć z mojego codzienego zwykłego życia.. ;)



75 komentarzy:

  1. NO IDELANA PARA <3
    swietnie wyglądałaś !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądaliście obłędnie!!! Ale masz przystojnego męża:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądacie razem pięknie<3
    A Ty prezentujesz się oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie obydwoje wyglądaliście :) ale masz przystojnego męża ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale przepięknie wyglądałaś, w prost nie mogę się na Ciebie napatrzeć, i masz przystojnego męża. ;P :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie robiłaś pazurki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lublinie u Asi Radko. Odezwij się do mnie na priv to podam namiar ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. fajnie razem wyglądacie :)
    cudowna i sukienka i buty ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękni, ulalal ;-)
    więcej was chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. W zyciu nie powiedzialabym ze jestescie malzenstwem! Co was do tego sklonilo? Moze wstawisz zdjecia ze swojego slubu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skłoniła Nas do tego jedna prosta i najważniejsza rzecz - MIŁOŚĆ ! ;)
      A kiedyś był już post z naszej sesji ślubnej - bardzo proszę oto link: http://madameestelle.blogspot.com/2012/10/dream-day.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Super odpowiedź :)

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądaliście > Kuba i Ty Esterko to idealna z Was Para:)**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy ;)

      Pozdrawiamy cieplutko

      Usuń
  11. cudownie Wam razem, napiękniejsza para jaka do tej pory widziałam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. No ja uważam ze nie wypada założyć białej sukienki która w tym dniu jest zarezerwowana wyłącznie dla Pany Młodej:),Wyglądacie rewelacyjnie!Elegancko i stylowo, Pięknie.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny masz styl!
    megga♥
    Naparwdę praktycznie każda kreacja mi się podoba.
    No i świetnie wyglądaliście na weselu, masz przystojnego męża, który również widać zna się na modzie chyba , że mu pomagasz , ale i tak cudownie wyglądaliście .. Pewnie lepiej od nowożeńców :p hehe
    pozdrawiam!
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądaliście ;)
    jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie razem wyglądacie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądaliście świetnie, bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest przepiękna :) ślicznie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko! Uwielbiam facetow w garniturach

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie razem wyglądacie :) śliczna sukienka i ty, masz rację łam stereotyp, żyjemy w czasach gdzie wszystko się zmienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrazeniem! wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, to ty poważna babka jesteś....męża masz...
    A ja myślałam, że jeszcze jesteś na etapie randkowania.
    Oczywiście pisze to w ramach komplementu, bo wyglądasz tak młodo i promieniująco.

    śliczna z Was para
    a może więcej takich stylizacji!!!?

    OdpowiedzUsuń
  22. Om om om wyglądałaś zjawiskowo kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowicie razem wyglądacie :)) Idealna para i piękna :)
    A TY wyglądałaś czarująco, oczywiście nic nie ujmując Twojemu małżonkowi :)
    Pozdrawiam serdecznie WAS obojga :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przeboskie masz wlosy ! piekna para jestescie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku wygladasz prze przwe przewspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczna z was para !:) Ciasteczka ;*!

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiedz proszę gdzie układałaś włosy? Sama czy też w jakimś Lubelskim salonie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski układałam w lubelskim salonie Mojej Mamy ;) nazywa się CREATIVE GROUP, a jeśli chciałabyś jakiś namiar lub adres to proszę o wiadomość na priv ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  28. Zajebista z Was para!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie spotkalam sie jeszcze z ta opinia, w sumie to tez sie z nia nie zgadzam;)
    wygladalas swietnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obydwoje wyglądacie przepięknie i stylowo! Jak z okładki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny zestaw. Tak sukienka jak i wszystkie dodatki. Jestem na TAK!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądaliście rewelacyjnie! A Twój mąż to prawdziwy przystojniak!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie! Sliczna jestes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za komplement ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  34. Niech Mąż założy bloga!!!!! Prosimy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może życzenie się spełni.. ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  35. moda męska po deynn, weź sie ogarnij a nie wszedzie kopiujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie kopiuje po DEYNN ;) mam prawo dodać stylizacje mojego męża i już dawno nad tym myśleliśmy także nie wiem po co ta agresja ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Akurat dziwnym trafem uświadomiłaś sobie, że masz prawo dodać stylizację męża zaraz po deynn? Nie ośmieszaj się! Jesteś chodzącą kopią i udowadniasz to już nie pierwszy raz! Bycie sobą to droga do sukcesu, pamiętaj ;-)

      Usuń
    3. Chodzacą kopią powiadasz - ok ;)
      Nie będe Ci nic udowadniać bo nie mam takiej potrzeby, ważne, że ja wiem jak było a Ty sobie myśl co chcesz ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  36. ślicznie wyglądaliście i piękne z Was małżeństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz! Masz zgrabne nóżki!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja kupiłam ostatnio czarną kieckę i mam dylemat czy pójść w niej na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie razem wyglądacie, a ty jak zawsze zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wygladacie,ale czarnej sukienki bym nie załozyła :) Nie przez stereotyp tylko,dlatego,że wolę żywe kolory :) Każdy ma swój gust :) Twoje włosy sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super para:) mogłabys podać linka do sukienki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJEMY ;)
      Oczywście, że mogę, sukieneczka z tego co widziałam jest teraz bardzo dużo przeceniona, ale niestety został już tylko kolor kremowy:
      http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Lace-Skater-Dress-with-Pleated-Skirt/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2476819&SearchQuery=LACE&sh=0&pge=4&pgesize=204&sort=-1&clr=Cream

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  42. Swietnie razem wygladacie. Mysle, ze powinnas czesciej sie tak czesac, bardzo ladnie Ci w lokach.

    Pozdrowienia,
    Mila
    www.milovephotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. wyglądasz wspaniale!!!♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. ślicznie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I love your hai style dear
    xoxo
    happy start of week

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest fantastyczna, pięknie w niej wyglądasz. Pastelowe paznokcie dodały odrobinę ciepła i takiej 'zawadiackiej' energii :) Świetnie wszystko ze sobą współgra. A granatowy garnitur... jestem na tak. Też niedawno się na taki skusiliśmy. Również koszule z Wólczanki uważam za słuszny wybór. Uwielbiam je. Są bardzo dobre jakościowo. Warte swoich cen :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jaka księżniczka <3 Pięknie Wam razem :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Oboje wyglądacie cudownie :) Piękna sukienka i fryzurka <3 Ja dziś idę po nową sukieneczkę na wesele :) Ale mam już jakąś upatrzoną więc może do soboty na coś się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  49. beautiful dress!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądacie rewelacyjnie! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie Ci w lokach, o wiele lepiej niż w prostych włosach! I w tej sukience cudownie wyglądasz! Pięknie prezentujecie się z mężem razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo ładnie wyglądaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Fantastyczne włosy i cudowna sukienka! Wspaniale wyglądaliście!

    OdpowiedzUsuń
  54. Wygladałas doskonale, a garnitur w kolorze granatowym to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super wyglądacie! Gdzie można kupić taką sukienkę?

    OdpowiedzUsuń