czwartek, 18 lipca 2013

White elegance


Witajcie Kochani. Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, który jeszcze niedawno budziłby wiele kontrowersji - dlaczego? A mianowicie dlatego, że mam na sobie białe buty - jeszcze do niedawna były one symbolem kiczu i mogły przysporzyć wielu problemów. W tym roku jednak powróciły do łask i stały się hitem wiosny i lata 2013! Jedną z najpopularniejszych fanek białego obuwia jest Sarah Jessica Parker, a w Polsce znana fashionistka Joanna Horodyńska. Ja wybrałam białe, płaskie sandałki, stawiając tym razem na wygodę połączoną z odrobiną elegancji.
Kolejnym elementem mojej dzisiejszej garderoby jest biała sukienka z baskinką (MOE). Ostatnio baskinki zawładneły moją szafą i dałam się skusić na kilka sukienek oraz spódniczek.. już niebawem na blogu dalsza odsłona baskinko-manii... Mała biała (pozwólcie, że tak ją nazwę) robi w tym sezonie ogromną furorę w świecie mody. Uważam, że powinna ona być obowiązkowym elementem letniej garderoby. Przewiewna, lekka i odbijająca światło sukienka, czego więcej chcieć w upalne dni?
Myśląc nad tym, aby zestaw nie był zbyt mdły postanowiłam dobrać do niego małą wężową torebeczkę marki SAGAN. Została ona wykonana z naturalnej włoskiej skóry, z czego zresztą słyną piękne i rewelacyjne jakościowo torebki tej marki. Wewnątrz posiada jedną dużą przegordę a zdobią ją srebrne włoskie okucia. Biżuteria to jak zwykle ulubiony zegarek marki GUESS oraz łańcuszkowa srebrno-złota bransoletka (granashop.pl), której wręcz nie mogłam się oprzeć.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ MIŁEGO DNIA !













Sukienka - MOE (dostępna także w cudmoda)
Torebka - SAGAN
Buty - CzasNaButy
Bransoletka - granashop.pl
Zegarek - GUESS

48 komentarzy:

  1. te buciki masz prześliczne! Torebka boska! A sukienka świetnie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ślicznie!
    Buciki sa przecudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka i zegarek - super! Wydaje mi sie ze bluzka powinna byc troszke węższa w talii, efekt klepsydry bylby lepszy bo masz bardzo zgrabna i proporcjonalna sylwetke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa, szyk i elegancja. Wyglądasz prześlicznie we wszystkim i jesteś moją ulubioną blogerką ! Sukienka i buciki są cudowne, torebka też mi się podoba, ale nie wiem czy miałabym ją do czego nosić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały aniołek :) świetnie wygladasz w bieli, do tego dodatki fajnie się łącza z reszta, bardzo mi się podoba w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi sie sukienka i torebka,moj styl:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mam podobna sukienke ale nie bylam przekonana do niej teraz jak na ciebie patrze to zdecydowanie stwierdzam ze bede ja nosic :):):) slicznie wygladasz :) uwielbiam twoj styl - baaaaardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski zestaw i Twój wygląd. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i sandałki <3 Zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasycznie, ale efektownie, bardzo podoba mi się ten zestaw :) super buty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo kobieco :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. we wszystkich kolorach jest Ci ładnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sukieneczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej w gust wpadly mi twoje przesliczne buciki! Delikatne i do tego biale, kolor ktory pasuje wlasciwie do wszystkiego!
    Genialny zestaw =)
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie myślałam, że ten model bucików może się tak świetnie prezentować na nodze, a co dopiero w połączeniu z sukienką ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny blog :) przyjemnie tutaj masz :D
    obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko i delikatnie,
    bardzo ładnie wyglądasz ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super look :) buty pasują a wydawać by się moglo, że do eleganckich sukienek nadają się tylko szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, idealny na takie ciepłe dni!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie białe buty w tym sezonie wróciły do łask, ślicznie wyglądasz:) Uwielbiam biel, a do Twojej urody pasuje rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, czytając Twój opis zastanawia mnie jakich problemów mogą przysporzyć białe buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, hmmm... może troszkę źle to ujełam ;) chodziło mi o to, że jeszcze do niedawna białe buty byly symbolem kiczu i wychodząc w nich na światło dzienne trzeba się było liczyć z nieprzychylnymi opiniami.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  22. Esterko wyglądasz rewelacyjnie! Super wyglądasz w białym kolorze.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  23. bardzo ładnie świeżo,lekko,mam podobne sandałki:)faktycznie biel tego lata jest widoczna:)i sama tez nie oparłam się temu trendowi:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz przepięknie ;)
    http://asianelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Buciki są rewelacyjne. A Ty w małej-białej wyglądasz doskonale!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta torebka jest przepiękna. Cudowna. Ups, zakochałam się w niej :D
    Pięknie Ci w bieli, tak jasno, naturalnie i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. love your top and bag! looking gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  28. Elegancko, z klasą i wyczuciem stylu - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie!!!! Klasa w najlepszym wydaniu :) a w torebeczce się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  30. masz piękne włosy :) stylizacja jak najbardziej trafiona i super dobrana :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ŚLICZNIE...ŚLICZNIE....ŚLICZNIE;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  32. MEga idealny total look, świetnie przebiłaś wzorzystą torebką!

    OdpowiedzUsuń