piątek, 16 sierpnia 2013

BLACK AND STUDS !


Witajcie Moi Kochani ! Dzisiaj prezentuje Wam jeden z moich codziennych zestawów, w których zawsze stawiam na wygodę. Balerinki oraz trampki to nieodzowny ich element. Jak zapewne już zdążyliście zauważyć bardzo lubię dodatki w postaci ćwieków. Dzisiaj są one głównym elementem na skórzanych pagonach ozdabiających bluzę. Szczerze mówiąc podobała mi się ona od dawna, ale odkładałam jej zakup z powodu panujących upałów, sądząc iż póki co mi się nie przyda. Doszłam jednak do wniosku, że czas leci tak szybko, że zanim się obejżę będzie jesień, a bluza znając moje szczęście zostanie wyprzedana i będę sobie "pluła w brodę" i zastanawiała się DLACZEGO JEJ NIE KUPIŁAM? Spontanicznie więc podjełam decyzje i bluza jest już moja! Na pewno nie raz będzie mi towarzyszyła podczas jesiennych chłodniejszych dni lecz póki co mamy lato, więc postanowiłam połączyć ją ze skórzanymi luźnymi szortami. 
Do tego zestawu dobrałam beżowe dodatki - torebkę River Island, trampki high top oraz łańcuszkową bransoletkę ze sklepu internetowego granashop.pl. Jak się Wam podoba taki zestaw?

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !










Bluza - ROMWE
Szorty - Cocktail Shock
Torebka - River Island
Buty - DeeZee
Bransoletka - granashop.pl

42 komentarze:

  1. Fantastycznie wyglądasz w tak upiętych włosach♥
    A cały zestaw jest baaardzo w moim guście; -) Buty, bluza, spodenki wspaniałe. Bardzo do Ciebie taki styl pasuje; -)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza! Mam obsesję na punkcie ćwieków <3 Zapraszam Cię na nowy post Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwieki są świetne, zwłaszcza właśnie na takich pagonach super to wygląda.

      Usuń
  3. Racja bardzo wygodnie i zawsze na czasie:) bluza genialna!!! Włoski fantazyjnie związałaś:)

    Całuję, Ania

    www.FlashingDiamonds.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna bluza :) Coraz częściej dochodzę do wniosku, że wypadałoby się przełamać i zakupić sobie jakąś na chłodniejsze wieczory i zbliżającą się powoli jesień :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuje :) Chociaż wiem, ze duża ilość obiektywów bez dobrego fotografa by mi nie pomogła :) Ale fakt, dobrze jest zainwestować w jakiś lepszy bo to fajna inwestycja zwłaszcza jeśli myślisz poważnie o blogowaniu :)

      Usuń
    2. Też strasznie żałuję, że mnie nie było ale niestety nie było to zależne do końca ode mnie. Wyjazd tamten miałam od dawna planowany, niestety bez konkretnej daty i jak się potem okazało, termin się pokrywał, a był to wyjazd z większą grupą znajomych więc trudno, żeby był przełożony tylko ze względu na mnie :( Mam nadzieję, że jakoś niedługo uda nam się spotkać, może jakaś kawka w Kazimierzu? :)

      Usuń
  5. Strasznie nie lubię tych butów. Ciekawa bluza i torebka ładna.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo je lubię bo są niby sportowe a dzięki koturnie wydłużają nogi. Dla takiej zwolenniczki szpilek jak ja to idealna alternatywa ;D

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, bardzo podoba mi się takie codzienny zestaw no i ślicznie Ci w związanych włoskach. Czy ta bluza była dostępna w innych kolorach bo jest świetna! POZDRAWIAM Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;* Jeżeli chodzi o bluzę to kiedyś była dostępna jeszcze w kolorze szarym, ale nie wiem czy teraz jeszcze jest.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. Świetnie Ci w upiętych włosach, powinnaś tak częściej chodzić ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, cały zestaw jest super i pasuje do Ciebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. baardzo mi sie podobaa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bluza ! Ślicznie ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. takie zastawy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluza i cała stylizacja;))

    zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/
    ja już Cie obserwuje liczę na to samo ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie zestawiłaś tą bluzę, całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna fryzura :) i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie w moim klimacie! Podoba mi się wszystko! Ładnie Ci w czerni ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta bluza, bardzo fajny zestaw na luzie!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie jestem fanką tych butów, ale ty wygladasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o wow uwielbiam takie zestawy ! mega spodenki!bluza jest rewelacyjna!
    bardzo fajnie, że dodałaś tego typu buty mimo, że szał na nie był dość dawno mi one coraz bardziej się podobają, koniecznie muszę sobie sprawić:)
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny luzak kochana!!! u mnie sweterek kompletnie by się nie sprawdził - junior by został chyba nabity na tych ćwiekach!! :))
    ściskamy
    karol & ania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie dość że zawsze świetnie wyglądasz to jeszcze jesteś prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja kocham taką kolorystykę! I takie zestawienia! w to połączenie sama bym wskoczyła ;)

    Kupiłam go w reserved ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. z dziewczęcego na luźny, ale super wyszło:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ćwieki ;)
    A fryzura przecudowna *o*
    Mam podobne buty tylko niebieskie :D!
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana zaszalałaś z tymi spodenkami. Strasznie mi wpadła w oko twoja torebka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój wzrok od razu przyciągnęła bluza ! Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjna bluza <3

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja...zakochałam się w bluzie!<3

    OdpowiedzUsuń