czwartek, 8 sierpnia 2013

Black tulle skirt..


Witajcie Kochani !! Po dzisiejszym całodziennym relaksie na basenie i opalaniu na słoneczku w najcieplejszym dniu w roku, doszłam do wniosku, że pora troszę "popracować" i przygotować dla Was nowości. W tym dziewczęcym zestawie główną rolę gra tiulowa spódnica, w której od dawna byłam zauroczona, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego modelu za kolano (taki do tiulowej spódnicy moim zdaniem jest najlepszy). Ten rodzaj spódnych pasuje praktycznie do każdej figury, dlatego warto posiadać chociaż jeden egzemplarz w swojej szafie. Dzięki rozkloszowanej formie optycznie zatuszuje szersze biodra i podkreśli kobiecą talię. 
Do takiej spódnicy najlepiej pasuje gładki t-shirt lub bluzka. Ja dołączyłam do niej beżową bluzeczkę marki CUBUS. Kolejnym ciekawym elementem w tym zestawie jest wyjątkowy naszyjnik. Spodobał mi się od razu z tego powodu, iż tak naprawdę wystarczy go dołączyć do zwykłego, prostego zestawu, aby stworzyć ciekawą, interesującą i przyciągającą uwagę całość. Reszta dodatków to bardzo dobrze Wam już znane z poprzednich stylizacji ulubione czarne sandałki oraz złota kopertówka.
A Wy co sądzicie o tiulowych spódnicach? Jak Wam się podoba taki zestaw? ;)

POZDRAWIAM CIEPLUTKO !










Bluzka - Cubus
Naszyjnik - CHOIES (tutaj)
Spódnica - SheInside (tutaj)
Buty - LaButy
Kopertówka - MOHITO

53 komentarze:

  1. Piękna księżniczka z Ciebie! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jeden z tych najlepszych, uwielbiam twoje stylizacje!
    Może tak nagraj krótki filmik z pozdrowieniami dla czytelników?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa ;)
      Filmik jest już dawno nagrany, miał być dodany już pod koniec lipca lecz niestety nie ma mi kto go zmontować a sama nie za bardzo potrafię :(

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. w takim razie czekam z niecierpliwością ;) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Prawdziwa księżniczka! Extra pomysł z tą spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest genialna, marzę o takiej ale ja chyba nie będę wyglądała w niej korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super naszyjnik - chodź te kamienie lepiej wyglądały by oprawione w sutasz ;) zapraszam na italianka design na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny zestaw. Naszyjnik jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! wyglądasz zjawiskowo a ta spódnica jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Och piękna stylizacja ! Naszyjnik jest cudny !Bardzo mi się podobają tiulowe spódniczki :-) Mam czarną i brzoskwiniową :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. wow spódniczka jest boska i chętnie przygarnęłabym taką do mojej szafy:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej genialnie! Bardzo pasuje Ci taki zestaw, według mnie jest perfekcyjny. Widać, że wszystkie elementy są dobrze przemyślane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle rewelacja, pięknie wyglądasz a spódnica bardzo mi się podoba i te dodatki: naszyjnik, kopertówka no i te czarne buty > wszystko razem tworzą świetną stylizację:)*****

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny naszyjnik i te buty!!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna Estelle<3 jak zawsze!:):*
    zestaw baardzo przypadł mi do gustu..<3

    OdpowiedzUsuń
  14. mi wpadły w oko buty !



    zapraszam ,


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Łooo! Ale boski naszyjnik! ♥
    Spódnica też cudna :)

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja ! Jestem pod wrażeniem
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Esterko a gdzie poszłaś tak ubrana? Bo połączenie wydaje się być fajne ale nie za bardzo znajduje okazję żeby tak wyjść? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce, mi się wydawało, że w niej będzie się wyglądać jak jakaś baletnica :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem oczarowana ta stylizacja . Wyglądasz niczym z reklam domu mody Lanvin .

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  20. wow! naszyjnik i spódnica genialne! <3 zapraszam do mnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. oryginalny zestaw :) naszyjnik cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna spódniczka i naszyjnik <3 Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódnica jest przepiękna, jeden z najlepszych Twoich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a może by tak jakiś post z strojami kąpielowymi ? :))

    Pozdrawiam gorąco ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudownie wyglądasz, świetne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz jak księżniczka <3 Cudowne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo lubię tiulowe spódnice, nawet chciałam sobie kupić, ale mam tyle ubrań, które założyłam tylko raz, że musiałam się powstrzymać :) Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz prześlicznie!!!
    Naszyjnik jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny zestaw, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tiulowe spódnice, ale własnej na razie nie posiadam. Wyglądają pięknie, kobieco i nieco bajkowo ;). Cudny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. spódniczka w połączeniu z butami wygląda obłędnie!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. spódnica mi się nie podoba, za to naszyjnik jest obłędny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny strój ! Bardzo elegancki :)
    W oko wpadł mi naszyjnik !
    Pozdrawiam i Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mega! uwielbiam Cie jeszcze bardziej za ten set!! spodnica jest niesamowita <3

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz jak księżniczka; -) pięknie! Przepiękny naszyjnik♥

    OdpowiedzUsuń
  37. tiulowe spódnice robią obecnie szał!!!!
    w swojej wyglądasz cudnie ! pieknie zestawiona z topem i rzucającym się w oko naszyjnikiem ! super Esti:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz kochana, cudny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny zestaw! Bluzka, buty idealnie pasują do tiulowej spódnicy. Jedyne, co mi się nie podoba, to kopertówka. Za to naszyjnik i buty - idealnie leżą w moim guście :)

    pozdrawiam serdecznie,
    Paula z MamajBags

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie, pięknie....brak słów > wszystko pasuje do Ciebie, widać, że masz wyczucie smaku, bo dobierasz do swojej stylizacji świetne dodatki, bardzo mi się podoba...:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak zawsze, rewelacja :)
    O,a to nasz Zamek Lubelski :D Świetne miejsce na zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tiulowe spódnice to mój Must Have tego lata... sama uszyłam szarą i kusi mnie jeszcze utkanie rózowej :):):)

    Pozdrawiam
    www.ester-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog i stylizacje, będę zaglądać częściej bo ciekawy :) pozdrawiam serdecznie :) i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń