sobota, 31 sierpnia 2013

GOLD STUDS


Haloo Kochani ! W ten sobotni słoneczny poranek postanowiłam stworzyć dla Was nowego posta. Po ostatnim subletalnym wydaniu przyszła pora na bardziej szalone, dlatego też w stylizacji królują ćwieki oraz skórzane dodatki. Bluza z nowej kolekcji marki UNI4M posłużyła mi tym razem jako sukienka. Idealnie zgrała się z nowymi naćwiekowanymi litami (Wilady) - szczerze mówiąc zastanawiałam się nad nimi od tamtego roku no i w końcu zagościły w mojej szafie. Są bardzo wygodne a przy tym mega nietuzinkowe, trzeba tylko uważać żeby nikogo nie kopnąć... ;) 

ŻYCZĘ WAM MIŁEGO WEEKENDU ;)







Bluza - UNI4M
Buty - Wilady
Torebka - H&M
Bransoletki - Czaki Bransoletki / Allegro

37 komentarzy:

  1. te buty są okropne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są super !! ;) Nie znasz się anonimie ;)

      Usuń
    2. Nie każdemu się musi wszystko podobać. ..
      Ale mnie się podoba i to bardzo! Buty są fantastyczne! *-*
      Świetna stylówka:-)

      Usuń
  2. buty idealne na imprezkę w clubie hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale drapieżnie wyglądasz :) Pasuje ci tali styl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty mi się nie podobają, ale reszta wygląda świetnie !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja bym nie chciala dostac kopa takimi butami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest świetna! przygarnęłabym ale buty niestety nie mój styl

    OdpowiedzUsuń
  7. długo się zastanawiałam nad tymi butami, na tobie wyglądają cudownie ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bluza, też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze podobały mi się Twoje stylizacje, to tym razem jestem na nie. Buty, to okropne brzydale i nie warto dla nich krzywdzić swojej sylwetki :-P

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza jest super:) jak najbardziej w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka Ty jesteś piękna! :)
    Buty mogą wydawać się nieco dziwne, ale mi bardzo się podobają!

    www.anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne buty ^^..takie bardziej w stylu rocka :o
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rockowa stylizacja ;-) Wyglądasz rewelacyjne, butów Ci zazdroszczę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Odjazdowe buciki <3 Bluza też fajna i świetnie wygląda jako sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. buty są niesamowite :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są ciekawe ale nie na nasze realia a bluzka, cóż widać że to nie sukienka i wygląda to tak jakbyś o czymś zapomniała na dół

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam kiedyś podobne na deashopie. Wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna stylizacja, a buty skradły moje serce ♥
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam lity i te również mi się podobają, ale raczej nie miałabym odwagi by je założyć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza fajna, buty są okropne ale to kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. częściej się uśmiechaj :*
    na żywo wyglądałaś jeszcze ładniej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja <3

    Piękne kolory oraz wszystkie dodatki.
    BAJKA <3

    Buziaki Sylvia :*

    BUTY <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super set. Buty.. No tak trzeba uważać albo niech inni uważają na to co chcą powiedzieć:D haha.
    JOKE.

    Powiedz mi gdzie Ty te zdjęcia robiłaś? Co to za miejsce?

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo fajna, ale ja bym zmieniła buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty zdecydowanie hardcorowe, ale bluza bardzo fajna :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  26. buty wymiatają w tym zestawie;) super!

    OdpowiedzUsuń
  27. odwazna stylizacja!

    bserwujemy? zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie wygladasz, ale buty niestety na nie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie buty są nieco za ciężkie....jednak muszę przyznać, że u Ciebie wyglądają poprostu rewelacyjnie!!! Swietny look!!

    OdpowiedzUsuń