niedziela, 11 sierpnia 2013

Lace and tulle - the perfect duo


Haloo Kochani ! Tiule.. tiule i jeszcze raz tiule.. OPANOWAŁY ostatnio moją safę o czym Wam już pisałam, a efekty tego są widoczne na blogu.. Cóż nic na to nie poradzę, że tak bardzo mi się podobają.. co więcej to jeszcze nie koniec tiulowej manii.. niedługo kolejna odsłona.. ;) Tym razem mam na sobie piękną i delikatną sukienkę, która idealnie sprawdza się na wieczorne większe wyjścia, wesela i inne ważne okazje. Połączenie tiulu z koronką tworzy jak dla mnie wspaniałą całość. Do sukieni dobrałam ulubiony model "niezniszczalnych" sandałków, oczywiście tym razem w kolorze beżowym oraz małą torebeczkę zwaną potocznie "mydelniczką". Jak Wam się podoba taki zestaw? Ja jestem zwolenniczką tego typu połączeń i chyba nigdy nie przestaną mi się podobać.

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)











Sukienka - SheInside (tutaj)
Torebka - ŚwiatButów24
Buty - LaButy
Zegarek - GUESS
Bransoletka - goldenfashion.pl
Okulary - ALLEGRO

53 komentarze:

  1. Tiule (jakie dziwne słowo hehe) Ci w głowie zawróciły;-) ale to dobrze bo bardzo do Ciebie pasują:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaje, że tiul mnie pogrubia :C Zapraszam na nową notkę, ze zdjęciami z sesyjki ;> ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna Ty i cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta sukienka, mam jedną tiulową w swojej kolekcji ale czarną, więc na lato jakoś nie mam ochoty jej zakładać, tym bardziej, że w tym roku żądzą kolory :) Ale twoja bardzo mi się podoba, zresztą już kolejna :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci Esti w tej sukience, delikatnie i kobieco :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej zakochałam się w Twojej sukience <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna, a Ty w niej jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże ja też je kocham !!!!! <3 xoxox

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, ładnie Ci w tych tiulach! Nie mogę się doczekać kolejnych odsłon!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Esti jak zwykle PIĘKNLE..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest trochę weselna. Po za tym stylizacja jest bardzo nudna. Wszytko w jednym kolorze. Mogłabyś chociaż kolorem paznokci u rąk zaszaleć i nadać charakteru stylizacji.
    Niby poprawnie, ale od blogerek wymaga się zdecydowanie więcej.
    Powodzenia przy następnych stylizacjach

    --
    Dorota
    www.tojestmodne.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczna stylizacja *.*
    Pozdrawiam
    http://angelikaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd ta torebka beżowa na Twojej fashionlist?
    Jak Ty dajesz rade w takich butach chodzić po naszej lubelskiej starówce. Ja gdy zakładam obcasy to omijam starówkę szerokim łukiem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę z mojej Fashionlisty możesz kupić tutaj - http://www.mapleandwest.com/products/41634-selma-satchel-vanilla?siteID=TnL5HPStwNw-xgQGraS4yeaGD1tuq.D01g ;)
      Te sandałki są naprawdę bardzo wygodne, mimo iż tak wysokie - polecam! ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Ja też podziwiam za umiejętność chodzenia w takich butach po naszym starym mieście :)
      Poza tym wyglądasz bardzo ładnie!

      Pozdrawiam, Ewe

      Usuń
  15. kiedy planujecie mieć dzieci :) ?
    pozdrawiam sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie planujemy - lecz w przyszłości na pewno ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  16. oj piękną masz sukienkę;) wyglądasz w niej jak anioł:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna, zwiewna sukienka idealnie do Ciebie pasuje, dodając Ci jeszcze więcej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie połączenie z tymi butami!:*

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienkę bym Ci porwała:) jest cudowna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka oraz cała stylizacja <3

    Dziewczęca i bardzo urocza.
    Podoba mi się połączenie takich kolorów i fasonów :)

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje stylizacje są zawsze świetne, ta szczególnie przypadła mi do gustu ; )
    Pozdrawiam

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny zestaw, lubię takie zestawienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest prześliczna! naprawde wyglądasz w niej mega uroczo. ;) plusem jak dla mnie jest również to, że zestaw jest w jasnych kolorach - takich jakie uwielbiam ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna, romatyczna sukienka :) nie mam jeszcze tiulowej spódniczki, ale coś czuje ze niedługo sie w taka zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ulalala co za ślicznotka :* super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz przepięknie :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta sukienka to trochę taka ciążowa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka , buty i w ogóle wszystko.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Esti wyglądasz pięknie <3
    Czy to te zdjęcia co robiłaś tak rano?
    Świetnie wyszły
    Buzki

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest po prostu urocza!;) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  31. ale ślicznie wyglądasz, tak dziewczęco i świeżo ;)
    buty są cudowne!
    Obserwujemy? ;)
    www.madame-pattinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna sukienka ale wydaje mi się,że z przodu nie co pogrubia

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ale masz piękną sukienkę :))
    cudnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  34. Przesliczna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń