piątek, 2 sierpnia 2013

lace dizziness


Witajcie Kochani ! Przez kilka ostatnich dni na dworze było tak gorąco, że nie dało się wytrzymać. Z jednej strony super - 35 stopni plus słoneczko to jest to co lubię najbardziej, ale z drugiej lepiej by było w tym czasie leżeć na plaży niż chodzić do pracy i wykonywać inne codzienne obowiązki.. Z uwagi na panującą pogodę mam dla Was idealny zestaw, który jest połączeniem zwiewnej asymetrycznej spódniczki z dodatkiem koronki oraz koronkowej bluzki typu oversize, którą kupiłam rok temu w H&M. Ja dołączyłam do niego sandałki a'la lita, ale dla bardziej wygodnych polecam płaskie sandałki lub nawet balerinki. Ostatnim elementem zestawu jest biżuteria w postaci białego zegarka i bardzo modnych w tym sezonie bransoletek. Jak się Wam podoba? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)










Bluzka - H&M
Spódnica - SheInside
Zegarek - GENEVA
Bransoletki - Made for You Jawellery
Okulary - Firmoo

45 komentarzy:

  1. Esti cudowne masz te okularki a ostatnie zdjęcie jest świetne !!!!
    pozdrawiam buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne buciki :)
    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe połączenie, na upały w sam raz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super połączenie ! ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda takie zestawienie ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie wyglądasz!Świetne połączenie :)

    Zapraszam na KONKURS!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja też, buty śliczne i wszystko pasuje > REWELACJA *****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  8. świetne zdjęcia, jaka opalona jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz okropne nogi.. raczej bym ich nie pokazywała na Twoim miejscu. troche sportu by nie zaszkodziło:) opcjonalnie, korzystaj z usług fotografa, który umie upiekszać zdjęcia w fotoszopie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już to Photoshopie ;) nie muszę korzystać z Photoshopa, bo moje nogi podobają mi się takie jakie są i moim zdaniem nie są okropne, a najważniejsze to czuć się dobrze we własnym ciele - ja nie mam z tym problemu ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cudak? Rozwiń swoją opinię ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Asymetryczna spódnica, bluzka over size, czarny biustonosz, zestaw "wycudowany"

      Usuń
    3. A mi się tak podoba ;) asymetryczna spódnica posiada dodatek w postaci koronki stąd moje połączenie jej z koronkową bluzką. Czarny biustonosz też nie wziął się z nikąd. Takie było po prostu założenie, ale bardzo dziękuje za szczerą opinię ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. ślicznie!!!! cudna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęć.
    Idealne połaczenie. Masz niezłe wyczucie stylu.

    Bardzo podoba mi się ten look <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę oderwać wzroku od Twoich zdjęć.
    Idealne połaczenie. Masz niezłe wyczucie stylu.

    Bardzo podoba mi się ten look <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie Ci w tych okularach :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie! I buty są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna! Nie wiem co bardziej mi się podoba czy bluzka czy spódnica! - boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, jestem pod wrażeniem! Bardzo fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten sweterek dobrałabym bardziej do obcisłej spódniczki, dodatki piękne.:* Zapraszam do mnie.:) Zaobserwujesz?;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic tu do siebie nie pasuje,ostatnia fotka ok , ale bransoletku i zegarek nie uratują stylizacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem wszystko do siebie pasuje ;) o stylach i gustach się nie dyskutuje, ale bardzo dziękuje za wyrażenie swojej opinii - każda szczera i miła jest dla mnie bardzo cenna.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. cudownie! bluzka jest świetna..xD

    OdpowiedzUsuń
  21. Najgorszy twoj stroj, nie rob postow na sile co dwa dni... przemysl raczej jedna stylizacje a lepsze. Według mnie nie masz urody na bloggerke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze to nie robię nic na siłę ;) stylizacje, które dodaje są przeze mnie przemyślane i naprawdę to co piszesz jest bardzo przykre, ponieważ chyba nie zastanawiasz się ile czasu trwa przygotowanie się do zdjęć, przygotowanie zestawu, dobranie wszystkiego i zrobienie posta. Naprawdę wkładam w to dużo pracy i serca..
      A co do urody to ja nie narzekam ;) najważniejsze, że ja się czuje w swoim ciele dobrze i że mam kochanego Męża dla, którego jestem najważniejszą i najpiękniejszą kobietą na świecie - to mi wystarczy, innym nie muszę się podobać ;)
      A co do Twojego ostatniego zdania... to na blogerkę nie trzeba mieć jakiejś nieprzeciętnej urody.. ważniejsze jest serce i pasja - to jedyny klucz do sukcesu ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  22. dobrze ze masz okulary;p lepiej wygladasz w okularach niz bez

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się bardzo sweterek, piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. okulary bardzo fajne, takie niespotykane :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. genevaaa , uwielbiam te zegarki, wygladaja tak gustownie a nie kosztuja niewiadomo ile !

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka H&M piękna ciekawi mnie cena.. ;)
    Anet P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) niestety kupiłam ją rok temu i nie pamiętam jaka była jej cena :(

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń