środa, 14 sierpnia 2013

MAXI DRESS..


Sukienki typu maxi to bezkompromisowy hit, który od kilku sezonów nie schodzi ze sceny i kiedy tylko zbliża się lato sieciówki oraz mniejsze sklepiki proponują tego typu sukienki w najróżniejszych fasonach, wzorach i kolorach. Taka sukienka idealnie nadaje się nie tylko na plaże, ale również na zakupy lub po prostu spacer - jeżeli ma on być dłuższy, to zamiast sandałków na wysokim obcasie polecam jednak balerinki.. ;) MAXI DRESS pasuje do każdej figury, wszystko zależy jednak od fasonu jaki dobierzemy. Ma wiele zalet, ponieważ pomaga ukryć m.in. duże uda lub pupę i zatuszować inne mankamenty naszego ciała w bardzo subtelny i niewidoczny sposób. Osobiście wybrałam sukienkę w jednolitym kolorze, ponieważ taka opcja daje możliwość tworzenia wielu ciekawych stylizacji i za zmianą kilku dodatków może nadać jej za każdym razem inny charakter. Zestaw, który Wam dzisiaj przedstawiam sprawdzi się idealnie w letnie chłodniejsze dni, kiedy trzeba skorzystać z pomocy sweterka bądź jak w moim przypadku - ramoneski. Dzięki ćwiekom na kurteczce oraz torebce nadałam stylizacji lekko rockowego charakteru. Bardzo wygodne sandałki dopełniły stylizację. 
Co sądzicie o takim połączeniu? MAXI DRESS tak czy nie?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)





Sukienka - ROHHO (tutaj)
Ramoneska - SheInside
Sandałki - ŚwiatButów24
Torebka - musthave24.pl
Zegarek - GUESS

59 komentarzy:

  1. kochana wspaniale wyszło! pięknie połączyłaś bordo z ćwiekami ! kobieco i z pazurem super:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama w sobie sukienka bardzo elegancka, ale przed ta kurteczkę i dodatki nadałaś tej stylizacji świetny rockowy charakterek :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Estera czy ty nie zauważyłaś jak majtki Ci się opinają na tyłku? brzydko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazła się ta co się patrzy tam gdzie nie trzeba.

      Usuń
    2. A niby dlaczego tam nie trzeba sie patrzec??? To od razu rzuca się w oczy

      Usuń
    3. Zgadzam się - niestety rzuca się w oczy i na prawdę nie trzeba długo patrzeć, by zauważyć. Bardziej dopasowana bielizna i będzie idealnie!

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Fakt, te majtki nie wyglądają najlepiej. Co innego na co dzień a co innego na zdjęciach na blogu.
      A komentarz "Lesbą jesteś że się komuś na tyłek patrzysz." jest poniżej jakiegokolwiek poziomu....
      Reszta super. Fajnie połączony motyw ćwieków.

      --
      Dorota
      www.tojestmodne.com

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Pozatym skończmy szopki to nie blog na którym syf się robi tu się komentuje strój a nie bielizne Pozdrawiam

      Usuń
  4. Śliczna kurtka i przepiękne wlosy *o*!
    Może wzajemna obserwacja, odpisz u mnie.
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej sukienka mi sie bardzo spodobała, to rozcięcie jest najlepsze, od razu weszłam na stronę żeby ją obejrzeć i zauważyłam że jednak na tobie dziwnie leży, te marszczenia które pojawiły się na twojej klatce piersiowej to chyba nie powinno ich być? :) Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inną budowę i tak naprawdę jedna rzecz na kilku osobach może wyglądać zupełnie inaczej, dlatego modelka ze strony wygląda inaczej a ja inaczej ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. Sukienka w tym zestawie robi wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie lubię max,kompletnie do mnie nie pasują -niestety.Ty wyglądasz szałowo! :)bardzo mi się podoba:)

    ściskamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ładnie ;) najbardziej spodobała mi się kurteczka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny zestaw ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest to.... i nic więcej nie mam do dodania :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Cię lubię Esterko, wydajesz się bardzo sympatyczną i miłą osobą. Obserwuję Twojego bloga baaardzo długo ale im dłużej Cię śledzę tym bardziej wydajesz mi się przebrana. Czasami mam wrażenie ze niektóre ciuchy do Ciebie poprostu nie pasują i wyglądasz w nich sztucznie. Nie piszę tego w złości -nie zrozum mnie źle. Czasami wydaje mi się że lepiej być sobą.
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Asiu ;) Bardzo dziękuje za Twoją szczerą opinię na mój temat ;) wiesz ja mam swój styl i cały czas jestem sobą, to, że np coś do mnie nie pasuje nie znaczy, że się w tym dobrze nie czuje ;) Jeżeli chodzi o tą maxi to jest to moja pierwsza sukienka tego typu ale od dawna chciałam taką mieć i stąd mój wybór w mojej dzisiejszej stylizacji ;) nie robię nic na siłę ani na pokaz, ponieważ uważam, że wtedy prowadzenie przeze mnie bloga mijałoby się z celem ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Bo ważne by być sobą ;) i chodzić w tym w czym się dobrze czuje ;)

      Usuń
  12. Super stylizacja. Od jakiegoś czasu śledzę Twojego bloga i szczerze mówiąc początkowo bez przekonania, ale teraz Twoje stylizacje zaczęły mi się niesamowicie podobać!
    Sukienka odjechana, kurtka tym bardziej. Tylko.. gdybym założyła taką sukienkę ja, wyglądałaby kiepsko, dlatego niestety, ale takie są dla szczupłych kobiet lub tych bez wystającego brzucha czy sporych bioder ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Jest mi naprawdę niezmiernie miło z tego powodu ;*
      Hmm.. niekoniecznie, tak jak pisałam w moim poście maxi pasuje praktycznie do każdej figury i dobierając odpowiedni fason można nią zatuszować właśnie np szerokie biodra lub wystający brzuszek ;) Ten fason nie koniecznie, ponieważ jest dosyć opięty, ale gdyby od talii w dół był rozszerzany to czemu nie? ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. piękna sukienka i fajnie, że założyłaś do niej czarną ramoneskę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię takie maxi sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie wygladasz kochana ;) musze miec tez taka kurteczke ;)!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, torebka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląda ! zdecydowanie TAK .

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest ta sukienka, bardzo ładnie Ci w bordowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna kurtka!!

    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Twoje stylizacje :) ramoneska i torebka są przepiękne :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pieknie!! jak gwiazda starego kina!!!✭ ✭ ✭ pozdrawiam z Gdyni!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepięknie > Esterko wyglądasz w tej stylizacji CUDOWNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój najlepszy outfit, cały skradł mi serce ♥ Świetnie wyglądasz w tej lekko rockowej wersji, aż nie mogę się napatrzeć :D! Jedyne co, to jak już ktoś wspomniał - na zdjęciach od tyłu lekko odbija się bielizna, to jedyna rzecz, którą można byłoby zmienić ;) Ale reszta jak najbardziej idealna, z klasą i pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten zestaw, świetna kurtka, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna sukienka ale ja zmieniłabym buty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw według mnie idealny, bardzo przypadł mi do gustu. Wyglądasz bardzo kobieco ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. mega<3
    tak z pazurem..;]

    zapraszam do mnie na nowy post:):*

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczna sukienka! <3
    Kolor i rozcięcie... REWELACJA.
    Świetnie ją zestawiłaś, bardzo mi się podoba. :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. zgadzam się, wszystko pasuje do siebie idealnie !! skusisz się zajrzeć do mnnie? dopiero zaczynam. only-our-dream-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta sukienka jest bardzo kobieca i seksowna, ten rozporek jeszcze to potęguje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te majtki wyglądają strasznie nieestetycznie, ale cała sukienka jest śliczna i wszystko fajnie współgra :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne połączenie;)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. http://mademoiselleevelina.blogspot.com/ Estera Zapraszam nowy post lepszy od poprzednich myślę

    OdpowiedzUsuń
  34. Zacznę od włosów bo one pierwsze rzuciły mi się w o czy: są przepięknie pofalowane,mają piękny odcień i fantastycznie się układają. Przejrzałam nieco blog i muszę przyznać, że masz świetny gust, który mi bardzo odpowiada:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko fajnie dobrane,ale największą uwagę zwróciłam na.. rozporek,świetny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka, bardzo zmysłowa ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej Esterko ! Mogłabyś mi powiedzieć jaki masz rozmiar tej kurteczki? Zastanawiam się nad zakupem ramoneski ze sklepu sheinside, ale waham się między rozmiarem S a M. Nie chciałabym kupić zbyt luźnej :)
    Będę wdzięczna za odpowiedź

    Pozdrawiam Gosia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana ja mam rozmiar S, sprawdź sobie po wymiarach bo różnie to jest z rozmiarówką zagraniczną i czasami tamten rozmiar nijak ma się do tego naszego polskiego. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, a możesz mi jeszcze powiedzieć czy wymiary tej kurteczki http://www.sheinside.com/Black-Soft-PU-Slim-Jacket-p-79680-cat-1776.html są takie jak tej Twojej, chodzi o rozmiar s? Mam 167 i budowę podobną do Twojej (tak mi się wydaję patrząc na zdjęcia :), choć mogę się mylić, bo nie znam Twoich wymiarów ;p ) I jeszcze jedno pytanie, czy bez problemu zapinasz się w biuście w tej kurteczce?

      Usuń
    2. Kochana niestety nie mam centymetra więc nie podam Ci dokładnych wymiarów mojej, ale zapewne są takie jak na stronie ;) Ja się w mojej nie zapinam, gdyż zdecydowanie lepiej wygląda rozpięta, ale tak - dopinam się w niej w biuście ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. Wielkie dzięki za odpowiedzi ! :)
      Trzymaj się :)

      Usuń