wtorek, 27 sierpnia 2013

MINT VANS


Haloo Kochani !! Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw codzienny, do którego zdjęcia zrobiliśmy podczas wczorajszego spaceru po mieście z moim kochanym Mężem. Korzystamy z ostatnich promieni słonecznych i staramy się je kumulować na zimę, gdyż zapewne już niedługo niestety zawita do nas jesień... 
Głównych bohaterem stylizacji są piękne MIĘTOWE VANSY o których marzyłam już dawno, ale dopiero pod koniec lata skusiłam się na nie i nie żałuje, gdyż są cudowne i na pewno na jesienne dni także się przydadzą. Dobrałam do nich pastelowy sweterek ze złotymi ćwiekami (Romwe) idealnie zgrywający się z kolorem vansów (zalando.pl) oraz pudrowe spodnie z ubiegłorocznej kolekcji MANGO. Jak się Wam podoba taki zestaw?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)










Sweterek - ROMWE
Spodnie - MANGO
Buty - VANS - zalando
Zegarek - GENEVA - Magia Zakupów
Bransoletka - EdiBaZZar

66 komentarzy:

  1. Aaa! Też czaiłam się na te vansy,ale wzięłam inny kolor - uwielbiam blondynki w miętowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie kolorystyczne! Świetnie w nim wyglądasz :)

    http://whiiispers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny zestaw! Pięknie Ci w takich kolorkach!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne połączenie!
    kocham takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to połączenie jest po prostu cudowne ! Uwielbiam Cię w pastelach. Idealnie dobrałaś każdy element jestem jak najbardziej na tak ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz tylko jak Ty robisz te cudowne loczki? Pewnie już nie raz ktoś Cię o to pytał, ale ponowię to zapytanie ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację to pytanie pojawia się bardzo często ;) Odpowiedź tutaj - Loczki robię na lokówkę średniej grubości - biorę pasmo zakręcam i od razu lakieruje. Po pokręceniu całych włosów i polakierowaniu każdego pasma z osobna rozdzielam je, żeby wyglądały naturalniej, troszkę tapiruje i głową w dół jeszcze raz wszystkie lakieruje. Potem doprowadzam do ładu to co się poprzekręca podczas lakierowania ich głową do dołu i fryzura gotowa... ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. jestem zachwycona Twoimi włosami !!!

      Usuń
    3. Używasz lakieru do włosów? Nigdy bym nie powiedziała, włosy wyglądają naturalnie i zdrowo :)

      Usuń
  7. Według mnie to idealny, pastelowy zestaw i na pewno bardzo wygodny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz. Nie ważne czy zestaw co dzienny czy elegancki na Tobie wszystko prezentuje się nienagannie! ;)
    POZDRAWIAM Ola ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAAA... No i zapomniałam dodać piękny sweterek ! Czy jest jeszcze dostępny na ROMWE? ;)
    POZDRAWIAM Ola ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sweterek jest jeszcze dostępny ;) Oto link do niego - http://www.romwe.com/goldtone-riveted-mint-jumper-p-46458.html

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. bardzo ładnie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te vansy! pastele uwielbiam!

    http://maleastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię vansów, ale uwielbiam kolor miętowy, więc duży plus :D!
    Śliczny sweterek
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek!

    Łukasz
    http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Esterka jak zawsze idealny zestaw! :)
    Miłego dnia Kochana! ;*
    __
    Magda! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw ;) a kolorek miętowy jest śliczny uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! bardzo podobają mi się kolory ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor spodni super komponuje się z całą resztą :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie. *u* Ładne Vansy.
    Te kolory ze sobą się świetnie łączą. A ten sweterek, jeju. kocham <3
    + Masz cudowne włosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne połączenie kolorów !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna piękna i bardzo udana stylizacja!
    Masz super wyczucie stylu, Podobają mi się stylizacje zarówno te w stylu eleganckim jak i te na luzie.
    SUper ,tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit i na pewno wygodny!:) i mój ulubiony kolor vansów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. roz z mieta , bardzo fajnie;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pastele,świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I love the sweater so much!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosy masz przepiękne, a ja uwielbiam kolor miętowy. Wyglądasz ślicznie:))
    Podoba mi się twój sweterek :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Vansy są świetne, a ty jesteś taka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne buty ! *.*

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kolorek :) Świetnie wyglądasz, jak zawsze kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mmm uwielbiam <3 moja ulubiona stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa stylizacja. Pozdrawiamy ekipa z ME. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny zestaw !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze pięknie wyglądasz.
    Takie kolory oraz fasony idealnie podkreślają Twoją urodę.

    Wyglądasz promiennie i bardzo kobieco <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam taką kolorystykę, wyglądasz przepięknie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Robi sie coraz chlodniej. Nie myslalas o poscie z krotkimi kaloszami Esti?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam - fotki są już gotowe a post pojawi się w poniedziałek lub wtorek ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  37. zazdroszcze ci gustu!

    swietne kolorki, bardzo delikatne!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Twój styl! Genialne połączenie kolorów, bardzo udany set!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak cukierkowo. Przypoominają mi się te zegarki cukierki <# takie mniaaami !

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet MAFFASHION nie przybywa dziennie tylu fanów na facebooku co Tobie xD Dobra jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo maff ma juz tysiace fanow

      Usuń
  41. Kochana świetnie wyglądasz z pastelach!! Bardzo mi się całość podoba! Świetny look jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  42. zawsze marzyły mi się vansy w tym kolorze, ale już tyle osób je ma, że się nie zdecydowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Zestaw przecudny :) tym bardziej, że ostatnio miętowy to jeden z moich ulubionych kolorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Cukierkowo, landrynkowo i miętowo ;) Pasuje do Twoich blond włosów! U mnie KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Genialnie wyglądasz, przepiękne buciki! <3

    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem nie jesteś wiarygodną blogerką, ostatnio pojawiło się mnóstwo stylizacji dzień po dniu tylko co z tego skoro większość przedstawionych ubrań zaraz sprzedajesz i są to ciuchy nowe, założone tylko raz.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z Tobą ;) nie sprzedaje większości ubrań tylko ich naprawdę niewielką część, która po prostu już mi się nie przyda, a po co mają leżeć w szafie skoro inni mogą je jeszcze ubrać? ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  47. fajna stylizacja, ale coś jest z Twoją twarzą nie tak, jest jakaś dziwna, bez obrazy oczywiście, piszę obiektywnie po prostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest niby z moją twarzą nie tak ? :| pokaż lepiej swoją - przepraszam, ale po prostu żałosne są takie stwierdzenia! Mi się moja twarz podoba i nic z nią nie jest nie tak więc swoje objekcje zostaw dla siebie.. Tutaj masz oceniać stylizacje a nie moją twarz.....

      Pozdrawiam....

      Usuń