sobota, 10 sierpnia 2013

Mix designs and colors..


Witajcie Kochani ! Dzisiejszy post nie był zamierzony... Zdjęcia dość spontaniczne były dziełem przypadku... jednak tak mi się spodobały, że znalazły swoje miejsce na blogu. Nie wiem czy Wam taki zestaw przypadnie do gustu, ale moim zdaniem na luźne, ciepłe wieczory jest idealny ! Jak na pewno zdążyliście zauważyć ostatnio na moim blogu znaczące miejsce mają tiulowe spódniczki i sukienki.. zgodzę się z tym stwierdzeniem. W tym roku tiul skradł moje serce i zdradzę Wam, że to nie ostatnia stylizacja w takim wydaniu - już niedługo kolejne "tiulowe nowości". Spódniczka, którą mam dzisiaj na sobie gościła już na blogu ale w zupełnie innym wydaniu. Tym razem postanowiłam dołączyć do niej pasek ze złotą klamrą, miętowy t-shirt oraz wzorzysty sweterek z nowej kolekcji sklepu CHOIES. Jak przystało na zestaw codzienny, nie mogło także zabraknąć wygodnych butów w postaci beżowych balerinek. Reszta dodatków to okulary pożyczone od mojego Męża oraz kolorowe bransoletki. 
Jak Wam się podoba taki zestaw? Lubicie wzorzyste sweterki i tiulowe spódnice?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)




SZALONE ZDJĘCIE !! Tak tak coś nowego na moim blogu.. dlaczego? Często pisaliście mi prośby o uśmiech, a ja naprawdę jestem bardzo szczęśliwą i wiecznie uśmiechniętą osobą, jedynym wyjątkiem są zdjęcia ;) .. dzieje się tak dlatego, ponieważ nie lubię sztucznego, tzw. "przyklejonego" uśmichu i kiedy próbuję taki zrobić wychodzę po prostu komicznie, a przecież grunt to naturalność. Brak uśmiechu postanowiłam Wam jednak zastąpić szalonym zdjęciem... a tak żeby nie było zbyt nudno.. !! ;)






Sweterek - CHOIES tutaj
T-shirt - Stradivarius
Spódniczka - SheInside
Pasek - Magia Zakupów
Bransoletka MOUSTACHE - byilo (tutaj)
Bransoletki - Made for You Jawellery
Okulary - Własność Męża (ALLEGRO)
Balerinki - Avangardshoes

Na zdjęciach wraz ze mną mój Kochany Mąż ! Przyjaciel... Ostoja.. Wsparcie.. Fotograf.. jednym słowem wszystko w jednym egzemplarzu zwanym NAJWSPANIALSZYM CZŁOWIEKIEM NA ŚWIECIE !! ;)
Blog mojego męża - MrJacob

47 komentarzy:

  1. Masz przepiękny kolorowy sweterek ! Bardzo lubię takie wzorzyste i przyciągające uwagę rzeczy ;) podoba mi się także tiulowa spódniczka, fakt zauważyłam Twoje zamiłowanie do tiulu, ale nie widzę w tym nic złego bo naprawdę Ci ładnie w takich spódniczkach ;) POZDRAWIAM Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek jest naprawdę świetny *** !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Esti wyglądasz w tych kolorach :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuuuudo!!!! chcę ten sweterek!!!! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica ma cudowne falbanki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweterek ! Czy żeby coś kupić w tym sklepie to trzeba mieć założone jakieś specjalne konto bo tak słyszałam? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie chodzi o to, że aby zapłacić to trzeba mieć specjalne konto tak? Owszem, aby zapłacić za zrobione zakupy musisz posiadać konto PAYPAL.
      Na tej stronie możesz je założyć - https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/home
      Jeżeli będziesz potrzebowała pomocy to pisz, z chęcią pomogę ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  7. I tak,zdjęcie HOOOP jest najlepsze,naturalne,szalone i taką Cię lubię,a sweterek rewelacja,też chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd ta torebka beżowa na Twojej fashionlist?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek bardzo mi się podoba !!! Idealnie pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się bardzo podoba taka propozycja ;) A zdjęcie z mężulkiem urocze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny sweterek, świetny ma wzór

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, spódniczka jest urocza *.*
    Pozdrawiam
    http://angelikaswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super, bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam
    Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ladne zdjecia, sliczny stroj, jest cudowny <3

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz figurkę, i jakie nogi! spódniczka fajna ale ja osobiście założyłabym do niej coś delikatnego;)z tą kolorową kurtką za dużo się dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sweterek jest prześliczny!!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna spódniczka <3 zapraszam do mnie na nowy post http://mademoiselleevelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny sweterek i spódniczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek jest śliczny, zapewne będzie idealny także na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ten sweter pasuje do spódniczki! W życiu bym nie pomyślała, że te dwie rzeczy tak się mogą zgrać; -)
    Super wyczucie; -)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie:) zauroczyłam się Twoją spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. spódnica jest świetna :) zdjęcia są super :) więcej takich proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie zestawiłaś ją z tym sweterkiem!

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowny zestaw! Masz wspaniałe wyczucie kolorów i właściwie w każdym poście jakieś ciekawe zestawienie!
    z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi się wydaję że sweterek absolutnie nie pasuje do spódnicy (która zresztą jest za krótka na Ciebie) są rzeczy, style i tkaniny których się po prostu nie łączy, choć teraz jest trendy łączenie stylu np sportowego z eleganckim to to co zrobiłaś w tej stylizacji to nie wypał.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej a czy można wiedzieć ile lat chodziłaś ze swoim męże zanim się pobraliście?
    Ekstra kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietnie wygladasz, piekna z was para!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja byłam ostatnio jedną z osób, które poprosiły o uśmiech:) i cieszę się, że próbujesz odpowiadać na komentarze swoich czytelników bo to pokazuje,że działasz z nami :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. super! piękny uśmiech i przystojny mąż u boku! ostoja i oparcie a w dodatku przyjaciel..tylko pozazdrościć! :)

    Ty wyglądasz świetnie. Sweterek niby nie pasuje, jednak dla mnie wygląda fajnie i ciekawie :)

    ściskamy :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie, a sukienka cudowna :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczna spodnicza ale slodzisz temu swojemu m ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana bardzo miło było Ciebie wczoraj poznać. Jestem pod wrażeniem Twojego pozytywnego usposobienia. Oczywiście FB kliknęłam i dodałam Cię do obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej słonecznej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  35. ciekawy post,rzeczywiście inny od reszty :) podoba mi się twój sweterek, a całość jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń