niedziela, 18 sierpnia 2013

PEACH DRESS


Halooo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was post składający się z dwóch części. W pierwszej znajdziecie moją stylizację, którą przygotowałam na Spotkanie Blogerek jakie odbyło się w poprzednią sobotę. W drugiej części natomiast króciutka relacja ze spotkania oraz opis kosmetyków jakie zdążyłam w ostatnich dniach przetestować. Zapraszam do zapoznania się, ponieważ starałam się Wam przedstawić mnóstwo nowości.
Latem jestem zwolenniczką dziewczęcych, subtelnych i "mających coś w sobie" sukienek. Jedną z mających wszystkie wymienione cechy sukienek jest ta, którą mam dzisiaj na sobie (Virgini) - śliczna, zwiewna i w poszukiwanym od dłuższego czasu, brzoskwiniowym kolorze. Ja wybrałam ją na spotkanie, ale moim zdaniem sprawdziłaby się idealnie także na inne ważne wyjścia lub nawet wesele. Dobrałam do niej naszyjnik (CHOIES), który miał już swój debiut na blogu, ale z uwagi na to, że potrafi ozdobić każdą - nawet najskromniejszą kreację, postanowiłam go dobrać do tej prostej sukieneczki, aby troszkę ją ożywić. 
Reszta dodatków to oczywiście ulubiony zegarek marki GUESS, tzw "niezniszczalne" sandałki (LaButy) oraz jasna torebka ze sklepu internetowego etorba.pl. Jak się Wam podoba taki zestaw?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ UDANEGO WEEKENDU ! ;)









Sukienka - Virgini
Naszyjnik - CHOIES (tutaj)
Buty - LaButy
Torebka - etorba.pl
Zegarek - GUESS
_________________

SPOTKANIE BLOGEREK 10.08.2013

W ubiegłą sobotę miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu blogerek, które zostało zorganizowane przez Karolinę. Dzięki temu mogłam poznać inne blogerki - w większości kosmetyczne, dzięki którym teraz będę na bieżąco nie tylko w dziedzinie modowej, ale także "urodowej" ;) Dziękuję za tą możliwość także przesympatycznej Agnieszce, która dzielnie wspierała Karolinę i pomagała jej przygotować niespodzianki jakie miały dla nas firmy uczestniczące w spotkaniu, m.in SORAYA,  Pilomax,  naturica.pl,  Palmers,  Mariza, Bath and body worksgold water blueAPIS i inni.. ;)  Pozdrawiam także inne uczestniczki - MarzeneKasie, Asie oraz Sylwie.
______________

Nowości kosmetycznych przybyło w mojej łazience mnóstwo. Póki co miałam okazję wykorzystać nową serię marki Soraya, w której zapachach jestem zakochana! Jeżeli lubicie zapach czekolady lub maliny to naprawdę polecam balsam i żel pod prysznic - pachną tak pięknie, że połowy tubki zarówno w jednym jak i drugim zapachu już nie ma ;) W nowej linii wyszedł także rewelacyjny peeling  do twarzy - jest dość mocny, ponieważ drobinki to łupinki orzecha włoskiego, ma delikatny morelowo-orzechowy zapach, ale to pierwszy peeling po którym moja buzia była tak gładka jak "skóra niemowlaczka", a kiedy jeszcze połączyłam go z nawilżającym kremem do twarzy to efekt końcowy był jednym słowem - PIORUNUJĄCY ;)
Kolejną rzeczą jaką wypróbowałam to Ujędrniający balsam z koenzymem Q10 z firmy Palmers. Wszystkie kosmetyki tej firmy są produkowane na bazie masła kakaowego więc jeżeli ktoś jest fanem czekoladowych zapachów tak jak ja, to napewno będzie pod wrażeniem. Po tygodniu regularnego stosowania mogę stwierdzić, że skóra faktycznie jest troszkę bardziej napięta i jędrna, ale pozostało jeszcze 3/4 opakowania więc dopiero wtedy będę mogła powiedzieć cokolwiek o jego efektach. 
Co jeszcze udało mi się wypróbować? Hmmm... na pewno maseczkę na wypadanie włosów marki PILOMAX - słyszałam o niej dużo dobrego, ale póki co użyłam jej tylko raz więc o efektach trudno by tu było pisać - zobaczymy po wykorzystaniu całej tubki, gdyż faktycznie wypadanie włosów to moja największa zmora...  O działaniu innych kosmetyków "opowiem " Wam jak tylko uda mi się jakiś wykorzystać. A Wy miałyście okazję używać któreś z opisanych specyfików? Jakie są Wasze opinie na ich temat?


65 komentarzy:

  1. Wyglądasz bajecznie :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, widzę, że preferujesz podobne fasony co ja :) Ślicznie kochana, a naszyjnik rewelacyjny:) Koniecznie musimy nadrobić to spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna sukienka i kolia


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ma piękny soczysty kolor !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! P.S. Ale jesteś wysoka na fotce z innymi blogerkami! Zdradzisz ile masz cm wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jesteś strasznie wysoka, albo dziewczyny są straszliwie niskie ;) Też jestem ciekawa ile masz wzrostu? Ślicznie pasuje do Ciebie ten kolor sukienki.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ale trzeba zauważyć też jakie Estelle ma wysokie buty a reszta dziewczyn płaskie :)

      Usuń
    3. Też to zauważyłam, wygląda jak by miała przynajmniej 180 cm ;D ale to pewnie reszta dziewczyn jest niskich i dlatego Estelle tak wygląda no i jeszcze ma chyba jako jedyna wysokie buty. Swoją drogą bardzo ładnie wygląda, najlepiej ze wszystkich dziewczyn na zdjęciu ;)

      Pozdrawiam Karolina B

      Usuń
    4. Z tego co pamiętam to byłam najwyższa :P Ale z pięknymi butami Esti nie miałam szans :P
      Cudnie wyglądałaś na spotkaniu i przyćmiłaś wszystkie nas razem wzięte, ale o tym już ci mówiłam :)

      Usuń
    5. Jeżeli chodzi o mój wzrost to mam 173 cm ;)
      Nie byłam najwyższa lecz miałam wysokie buty i przy moim wzroście sprawiało to takie wrażenie ;)

      Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuje za ciepłe słowa ;*
      Estera

      Usuń
  6. Sukienka ma piękny kolor i krój, leży na Tobie idealnie. Dodatki perfekcyjnie dodane ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. super komplet ;) świetnie Ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz! Sukienka jest świetna.
    pozdrawiam i również życzę udanej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Esterko ślicznie wyglądasz a sukienka pasuje do opalenizny, lubię ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;* ja również lubię ten kolorek ale szczerze mówiąc mam w swojej szafie niewiele rzeczy w tym odceiniu - muszę to chyba zmienić ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  10. śliczny kolor sukienki...idealnie do cb pasuje ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna jest ta sukienka. Czy była szyta na miarę czy jest gotowa rozmiarówka? Pytam, ponieważ ja mam problem i zazwyczaj ani S, ani M nie jest na mnie dobre jeśli chodzi o sukienki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Na stronie jest gotowa rozmiarówka, sukieneczki nie są szyte na miarę. Ja mam rozmiar S i jest idealna. Sprawdź dokładnie wymiary, może uda Ci się dobrać odpowiedni rozmiar do Twojej sylwetki ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Idealnie podkreśla Twoją opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. Wow ile kosmetyków, zazdroszczę ! Czy dobrze widzę, że masz odżywkę na wypadanie włosów WAX? Jeżeli tak to powiedz czy ona faktycznie jest taka dobra i pomaga na włosy bo ja mam z tym straszliwy problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją używałam i jest rewelacyjna, po miesiącu mi zaczęło rosnąć mnóstwo nowych włosków także polecam ;) Ala

      Usuń
    2. Może jest i dobra ale wypróbowałam z moimi dziewczynami coś innego'SERUM aktywne przeciw wypadaniu włosów'jeśli to problemy hormonalne lub 'SERUM aktywne stymulujące wzrost włosów'.Obydwa preparaty działają na cebulki dotleniając je i wzmacniając.Stosuje się codziennie wmasowując w skórę głowy.Naprawdę działają!aaaaaaa firmy FABERLIC kosmetyki tlenowe!

      Usuń
    3. Tak dokładnie posiadam odżywkę marki WAX ;) Szczerze mówiąc jeszcze nie wiem jak działa, użyłam jej dwa razy. Kiedy już skończę całe opakowanie wtedy będę mogła wydać jakąś opinię na jej tamet i postaram się nią z Wami podzielić ;)

      A co do serum z firmy FABERLIC to miałam, stosowałam i faktycznie pomaga - je mogę polecić ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  14. na prawdę śliczna sukienka ! <3
    zapraszam na ROZDANIE DO MNIE ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka :) dobrze dobrane dodatki,cudowna opalenizna ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny kolorek sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicnzy naszyjnik, ale sukienka jeszcze ładniejsza :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Very pretty! Love your dress!

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękną masz sukieneczkę i torebkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz jak namalowana wśród tych dziewczyn :) bardzo ładnie :) najładniejsza blogerka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ciepłe słowa ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. Cudowny naszyjnik ;) Esterko czy wiesz gdzie można go jeszcze kupić? Na stronie CHOIES już go niestety nie ma :( POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Sprawdz w innych zagranicznych sklepach m.in Sheinside, ROMWE, OASAP lub VjStyle - gdzieś powinien jeszcze być ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  22. slicznie :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cieszę się, że się spodobało :) mi osobiście było Cię bardzo miło poznać :) od dawna zaglądałam na bloga jednak w realu to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś prześliczna♥ włosy, nogi! Cudownie wyglądasz. Sukienki właściwie nie widzę bo przyćmiewasz urodą wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana jak Cię widzę w bluzie to Cię wole na sportowo jak Cię widzę w sukieneczce to Cię wole w sukieneczce i tak na okrągło :) nie mogę się zdecydować heh wygląda na to ,że zawsze wyglądasz super!!!
    Sukienka ma śliczny kolor a naszyjnik ajjjj jak ja Ci go zazdroszczę :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Very very pretty, looks great with the bag and shoes.
    And love the necklace.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka i piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna sukienka dla Ciebie! Wyglądasz w niej fantastycznie! I kolor i fason po prostu 100% dopasowanie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jesteś wielka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wielka tylko wysoka jak już ;) poprawna polszczyzna się kłania !

      Usuń
  30. naszyjnik śliczny! Ty wyglądasz świetnie, jak wklejona z jakiegoś magazynu :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. przepieknie wygladasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się :)
    sukienka w szczególności!ale torebka i naszyjnik też super :)
    zapraszam do mnie ;)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie i kobieco:) kolor sukienki idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie kochana!! ja jednak cały sezon preferuję biel, czern i szarości...kolory chyba nie są dla mnie :)

    buuuziaki :* <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna brzoskwinka :)
    Ślicznie!

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki masz rozmiar sukienki? 36 czy 38?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mojej sukienki to 36 ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  37. Great dress!
    Love the kombi and the colours!

    Nice outfit!

    xx
    Alina
    wavystyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, czy zauważyłaś może czy maska przeciw wypadaniu włosów je przetłuszcza? Też mam problem z wypadaniem i każdy preparat strasznie przetłuszcza mi włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Nie ta odżywka nie przetłuszcza włosów, pomimo tego, że nakładam ją na włosy codziennie i to w naprawdę dużych ilościach ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  39. Estera, bardzo Ci dziękuję. W pełni zgadzam się z Twoim komentarzem :)
    Jeżeli chodzi o fasony, to nie mam absolutnie nic przeciw, żeby nasza szafa wyglądała nawet identycznie :) Zamawiaj i pokazuj to, na co tylko masz ochotę! Mogę Ci nawet robić w tym zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. poważnie masz aż 173cm wzrostu?? wyglądasz na dużo niższą:) Kochana możesz mi podać jaką masz długość tej sukieneczki? leży na Tobie idealnie, ja również jestem wysoka i zamierzam sobie ją zakupić na wesele:) buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć słuchaj mogłabyś podać link do tej sukienki? bo na stronię są 2 niemal takie same , a ja ich nie mogę odróżnić :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej mam pytanko jaki masz rozmiar tej sukienki,ponieważ również jestem nią zainteresowana aczkolwiek obawiam się trochę tej rozmiarówki ?

    PS Bardzo łanie wyglądasz a taki wzrost to atut i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej sukieneczki mam rozmiar S ;) Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za komlement ;)

      Usuń