niedziela, 25 sierpnia 2013

Pink and lace...


Witajcie Kochani ! W ten niedzielny poranek postanowiłam przywitać Was nowym postem. Mam dla Was dzisiaj stylizacje bardzo kobiecą i mi bliską, gdyż strasznie lubię tego typu spódniczki (zwłaszcza z  ukochanego Cocktail Shock). Tym razem wersja różowa... połączyłam ją z bardzo dobrze Wam już pewnie znaną z wielu blogów modowych koronkową bluzeczką - no cóż, mi też wpadła w oko i nie potrafiłam się jej oprzeć, dlatego moja szafa także przyjęła ją z otwartymi rękami! ;) Reszta dodatków to m.in naszyjnik z ubiegłorocznej kolekcji H&M, okulary Ray-Ban (tym razem pasują do "klimatu" stylizacji) oraz beżowe buciki, których kolor idealnie zgrał się zarówno z bluzką jak i z nową torebką marki GUESS, która moim zdaniem niedojż, że jest śliczna to jeszcze bardzo pojemna, co akurat jest dużym jej atutem, bo jak wiadomo w kobiecej torebce musi być wszystko! ;)

ŻYCZĘ WAM MIŁEJ NIEDZIELI ! ;)










Bluzka - SheInside 
Spódniczka - Cocktail Shock
Torebka - GUESS
Okulary - Ray-Ban
Naszyjnik - H&M
Buty - Royal Styl

42 komentarze:

  1. Jaki piękny kolor spódniczki, uroczo i mega dziewczęco idealnie na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyno świetna stylizacja!

    Najbardziej podobaja mi się sweterek i spódniczka';-)

    Przesyłam gorące pozdrowienia z Londynu.
    Łukasz z http://chouette-fashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna <3!
    torebka bardzo przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie kochana :)
    uwielbiam cię w takich kobiecych wydaniach:)
    spódniczka rewelacja:*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z najlepszych outfitów! śliczna spódnica i torebka!:) zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, trochę cukierkowy zestaw. Wyglądasz fantastycznie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spódniczki cudownie podkreślają Twoje atuty;-) piękne nogi*-*
    Spódniczka baaardzo w moim typie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczo ♥ Uwielbiam takie stylizacje <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz. Bluzeczka podoba mi się najbardziej ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna stylizacja, wszystko mi się tu podoba ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam rozkloszowane spódniczki! I takich nigdy sobie nie odmówię a kilka właśnie szyję na zamówienie :)
    Świetna ta tunika w tym połączeniu <3


    buuziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek spódniczki ;d

    http://maleastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja a szczególnie spódniczka ;D

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spódniczka przepiękna! Kochana ostatnio tak często pojawiają się u ciebie posty, że aż nie nadążam komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz cudownie :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ladnie jak zawsze torebka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka :) Świetnie wyglądasz kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocza spodniczka!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny zestaw:) torebka jest ciekawym elementem

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna spódniczka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. tę bluzeczkę masz rewelacyjną ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcialabym wygladac jak ty hihi :)
    Bardzo ladnie wygladasz, swietna spodniczka! <3

    Pozdrawiam :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. ładnie ci w różowym :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie jak zwykle a buciki cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. W takich dziewczęcych zestawach wyglądasz najlepiej! Prawie zwątpiłam w Ciebie po poście galaktycznych legginsach i bluzie, ale tym postem wróciłaś na odpowiedni tor. Trzymaj się kobiecego stylu i nie kombinuj, bo też za często Ci się zdarza :-) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się koronkowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw ,kobiecy a te kolorki <3 zajebiaszcza spódniczka muszę sobie taką sprawić kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji:) A bluzka jest urocza :D

    www.blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne połączenie :)

    http://www.trochesmaku.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak Ci ładnie w tym połączeniu kolorów!!!
    Jak dla mnie wyglądasz bombowo!!

    OdpowiedzUsuń