czwartek, 29 sierpnia 2013

Pink TULLE & Black TOP


Haloo Kochani ! Kilka postów wstecz pisałam Wam o tym, że w mojej szafie zagościło ostatnio mnóstwo tiulowych spódniczek oraz sukienek. Dzisiaj mam dla Was kolejną odsłonę, a w roli głównej spódniczka w kolorze pudrowego różu. Ten fason skradł moje serce i tak bardzo mi się spodobał, że czekam na kolejny kolor - tym razem oczywiście ukochany MIĘTOWY. Mam nadzieje, że jeszcze w tym roku zaszczycą nas swoją obecnością cieplejsze dni i będę miała okazję chociaż raz ją założyć. Do spódniczki dobrałam krótki, bardzo modny w tym sezonie, czarny top ze sklepu internetowego PresKA. Ten model idealnie pasuje zarówno do spódniczek jak i szortów i na pewno zobaczycie go w relacji z upragnionych wakacji na, które wybieramy się w połowie września. NARESZCIE ! Lepiej późno niż wcale ;)
Teraz pora na dodatki - Torebka to nowiusieńki egzemplarz z jesiennej kolekcji sklepu Monnari. Kiedy tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że musi być moja - niedość, że jest śliczna to jeszcze pasuje do wielu zestawów i posiada bardzo modny w tym sezonie wężowy motyw! Kolejną nowością są buty. Ten model skradł serca wielu kobiet, moje również i uwielbiam go za klasę, elegancję oraz szyk. Szczerze powiedziawszy, dawno nie widziałam bardziej kobiecych butów niż te! Ostatnim elementem są śliczne kolorowe bransoletki. Jak Wam się podoba taki zestaw?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)













Top - PresKA (tutaj)
Torebka - MONNARI (clothes4you)
Spódniczka - SheInside
Bransoletki - Czaki Bransoletki

41 komentarzy:

  1. buciki są rewelacyjne:) bardzo mi się podooba całość:)
    kochana a jaki ty masz brzuszek wow:)
    pozdrawiam i zapraszam cię do siebie na nowy post:) buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Całość cudowna ! Wyglądasz tak zwiewnie i kobieco ! :)

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica jest PRZEŚLICZNA!<3
    +bransoletki!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym takie butki tyle ze biale;]

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne bransoletki:) to już ostatnia z tiulowych spódnic? czy jeszcze jakaas?:P widze ze je uwielbiasz:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest rewelacyjna, bardzo mi się podoba ! Marzy mi się taka czarna ale troszkę krótsza niż ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są te buciki, a z tą sukienką wyglądają rewelacyjnie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz pięknie!!:)
    Jesteś dla mnei inspiracją:)
    A mam pytanie czego używasz do włosów czy chodzisz do fryzjera bo u mnie pojawia się odrost??

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, wszystko rewelacyjnie do siebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również planuje zakup spódnicy tiulowej:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna torebka ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz w tiulach! Bransoletki masz świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty i bransoletki <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna spódnica. Masz śliczne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega jest ta spódnica! Cudownie wyglądasz!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, najlepszy zestaw u Ciebie na blogu :) Delikatny, niewymuszony, kobiecy

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna spodniczka, piekny zestaw, pasuje ci <3!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Mega mnie zainspirowałaś Esti! Uwielbiam tiulówki, a ta jest po prostu bajeczna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna spódniczka <3 ładny zestaw świetnie w nim wyglądasz ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

    mademoiselleevelina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja, wszystko mi się podoba a spódnica jest super i ładnie w niej wyglądasz:)*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post :) będę tu częściej wpadać

    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczo wyglądasz a torebka cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look i świetnie połączyłaś tiulówkę kochana! sama miałam ale sprzedalam - nie czułam jej niestety :(
    i takiego topu od dawna szukam <3 świetny jest :)


    buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. A te buty nie są czasem za małe? Ściskają Ci palce bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Butki marzenie.. moja imienniczko !

    http://ilovefashionxo.blogspot.com/
    http://ilovefashionxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się, świetna spódnica i torebka!

    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz tak delikatnie w tej stylizacji. Róż nie każdemu pasuje, ale Tobie zdecydowanie tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce być nie miła, ale ten fason spódnicy optycznie Cię pogrubia :( Plusem Torebka (cudowna!) i top, który kurcze będzie pasował dosłownie do wszystkiego ;) No i jeszcze kwestia butów, osobiście nie lubię widoku połowy paluchów wystających przed noskiem :( dla mnie jest to nieestetyczne. Pozdrawiam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja mega, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. nic bym w tym zestawie nie zmieniła, spódnica jest przepiękna!!! :*

    OdpowiedzUsuń