wtorek, 13 sierpnia 2013

RED DRESS..


Witajcie Kochani ! W dzisiejszym zestawie rolę główną gra piękna czerwona sukienka z kolekcji sklepu PresKA. Kiedy tylko ją zobaczyłam od razu mnie urzekła. Szczreze mówiąc w mojej szafie jest mało czerwonych ubrać, ale sądzę iż taka sukienka powinna być w garderobie każdej kobiety ze względu na to, że pasuje idealnie na wiele okazji. Nie ważne czy jest się blondynką, brunetką czy ma się rude włosy - czerwień pasuje do każdego typu urody, a już zwłaszcza czerwone sukienki. Dodatkowym atutem jest to, że pojawiają się one w większości kolekcji bez względu na sezon, więc taką sukienkę możemy mieć naprawdę na bardzo długi czas. Podobno nic tak nie przyciąga wzroku jak czerwona sukienka ;) ale.. nie to jest najważniejsze, lecz to, że czuje się w niej idealnie! Dla podkeślenia talii postanowiłam dobrać do niej bardzo znany wszystkim pasek, na który też już od dawna polowałam. Inymi dodatkami są czarne sandałki oraz mała kopertówka z ćwiekami. Tym razem postanowiłam zaszaleć także z makijażem i pomalowałam usta czerwoną pomadką marki KRYOLAN. Powiem szczerze, że jeżeli chcecie mieć efekt czerwonych ust bardzo długo to polecam - jest tak trwała, że z trudem po powrocie do domu udało mi się ją zmyć ;)
Jak Wam się podoba tego typu zestaw?














Sukienka - PresKA (tutaj)
Pasek - CHOIES (tutaj)
Sandałki - ŚwiatButów24
Torebka - H&M
Zegarek - GUESS
Okulary - Top Secret

55 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili Cię nie poznałem, może ze względu na te okulary. Świetnie Ci w czerwonym :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! uwielbiam czerwony kolor, dlatego twój zestaw całkowicie mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak, tym razem strzał w dziesiątkę :)Ostatnie outfity jakoś niezbyt mi pasowały, zaburzały odbiór Twojej figury, ale ten jest w sam raz, wyglądasz świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedys nie lubialam czerwonego koloru, teraz jest ok. Tobie mega slicznie w tym kolorze.

    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna sukienka,bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka,bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie pasuje do Ciebie czerwień :) Piękna sukienka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham czerwone sukienki! :)
    Wyglądasz w niej nieziemsko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Lady in red<3
    pięknie:) pasek jest MEGA!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna klasyczna w kroju czerwona sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie Ci w czerwieni ! i te usta miazga !<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taki krój sukienek. Wyglądasz wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Cię w takim kobiecym wydaniu ; )
    Pozdrawiam !

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień zawsze fajna tylko ten pasek mi się nie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz, piękna sukienka, wszystko ok, tylko okulary wydają się być trochę za duże, nie miej mi za złe, że to napisałam :)) Założyłabym jakieś kocie oczy albo aviatorki, albo ciut mniejsze muchy ;))) Ogólnie podziwiam za duże wyczucie stylu ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. rozwalają mnie twoje głupie pozy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka ma prosty krój ale ślicznie w niej wyglądasz, bo czerwień dodaje Ci uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fabolous dress dear...love red
    xoxo
    happy day

    ★☆ NEW POST ☆★
    The simple life of rich people BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarno-złote dodatki świetnie się tutaj wkomponowywują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana powiem tylko jedno- musisz mieć więcej czerwieni w swojej szafie!
    cudownie ci w tym kolorze !!!!!!!!!!!!
    buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka świetna <3 ślicznie w niej wyglądasz ;) tylko ten pasek mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, patrząc na ten zestaw, uważam, że powinnaś mieć więcej czerwonych ciuchów w szafie, bo świetnie ci w tym kolorze :). Masz czerwoną sukienkę, czerwone usta, jeszcze złote dodatki, więc całość mogłaby sprawiać wrażenie ciężkiej i przesadzonej, a jest wręcz odwrotnie, moim zdaniem wyglądasz bardzo naturalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie Ci w czerwieni! Sukienka pieknie leży i bardzo podoba mi się jej połączenie z butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Esterko wyglądasz świetnie, w czerwieni Ci do twarzy i te czerwone usta > SUPER, SUPER, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz ślicznie w czerwonym!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna sukienka ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczy pasek |!!


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna sukienka, świetne połączenie z paskiem i złotymi dodatkami ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta sukienka jest piękna i bardzo Ci pasuje.
    Zastanawia mnie tylko bo....dziwnie się ustawiasz do zdjęć, tak ni w 5 ni w 10 :)
    Mam nadzieję że Cie nie urażę :D
    A i wydaję mi się że często zdjęcia z jakimiś stylizacjami które wstawiasz na fp, to potem sama takie stylizacje wstawiasz w Twoim wykonaniu, mogłabyś sama coś bardziej pokombinować, coś z swojej głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczera opinie ;) Jeżeli chodzi o pozy to takie już mam i nie będę ich zmieniać, ponieważ wyglądałby to sztucznie. A co do stylizacji to nigdy nikogo nie skopiowalam i kopiować nie zamierzam ;) śmieszy mnie czasem to że zarzucacie nam blogerkom takie rzeczy, załóż proszę bloga to wtedy porozmawiamy ;) nie odbierz tego złośliwie bo nie miało to tak zabrzmiec ;) poza tym na fanpage często dodaje zapowiedzi moich stylizacji oraz inspiracje i nie widzę w tym nic złego, ze np mam taki sam pasek jak na zdjęciu albo takie same buty - nie popadajmy ze skrajności w skrajnośc :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  30. Świetna sukienka i genialny pasek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo Ci pasuje kolor czerwony, zresztą chyba jak wszystkie inne :P Ja swego czasu miałam bardzo dużo rzeczy w tym kolorze, teraz przerzuciłam się na odcienie niebieskiego:P Ale czerwone usta uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygladasz oblednie. Sukienka jest piekna, dodatki rowniez! Klasa

    OdpowiedzUsuń
  33. cudnie :) obłędnie wyglądasz w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepięknie ci w czerwieni!! Sukienka jest boska, bardzo fajnie dobrałaś do niej dodatki

    OdpowiedzUsuń
  35. Szminka super się zgrała z kolorem sukienki:-)
    Wyglądasz jak zwykle mega zgrabniutko:-)
    No u mnie w szafie też jakoś mało czerwieni:-)
    Ps. świetne miejsce na zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie sądziłam, że ten pasek będzie tu tak dobrze pasować!:)
    świetne zestawienie
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna sukienka, fajny pasek i buty, ale okulary są moim zdaniem za duże, za bardzo Ci zasłaniają czoło :)

    OdpowiedzUsuń
  38. kocham czerwień! u mnie dziś CZERWONA szminka w roli głównej! :)

    http://mymirrormakesmymood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie się wszystko komponuje :)

    Zapraszam do mnie :)
    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochane przepięknie wyglądasz jestem pod wrażeniem tej czerwonej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz przepięknie moja droga!!! czerwień powinna stanowczo zagościć w Twojej szafie :) :)

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
  42. ekstra stylizacja! jeju jakie włoosy *.* są naturalnie falowane czy coś z nimi robisz w tym kierunku?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odwazny outfit!
    Sliczny kolorek!
    Widac ze jestes odwazna i silna kobieta!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepięknie! świetny zestaw!wyglądasz bosko

    OdpowiedzUsuń