niedziela, 4 sierpnia 2013

SZORTY Razy DWA !


Haloo Kochani ! Doszłam do wniosku, że w ostatnim czasie chyba troszkę za mało piszę. Skupiam się głównie na zdjęciach, a przecież treść jest równie ważna jak one. Postaram się zwiększyć treści postów, aby były dla Was ciekawe i interesujące. Czasami jednak będziecie musieli mi wybaczyć, że będą krótsze, ponieważ pogodzenie wszystkich obowiązków to nie lada zadanie, jednak zrobię co w mojej mocy, ponieważ jak dotąd udaje mi się temu sprostać.
Dzisiaj będzie dużo na temat szortów. Co Wy o nich sądzicie? Lubicie je czy raczej nie za bardzo za nimi przepadacie?
Sądzę iż latem wygodne i modne szorty to podstawa, która idealnie sprawdza się podczas gorących dni. Pasują zarówno do eleganckich jak i sportowych zestawów i za to jest właśnie cenie. Moimi ulubieńcami są szorty jeansowe - w swojej szafie posiadam kilka modeli z dodatkiem koronki, ćwieków, malowanych wzorów oraz parę zwykłych i klasycznych. Szorty z tej serii możecie oglądać w pierwszym zestawie, który Wam dzisiaj proponuje. Dołączyłam do nich czarny t-shirt, snadałki lita oraz full cap i łańcuszkową bransoletkę.



Full Cap - Magia Zakupów
T-shirt - Be U & Be Male
Szorty - Nude Coutre Vintage
Bransoletka - granashop.pl
Sandałki - ŚwiatButów24

Drugi zestaw to połączenie klasycznej czerni i różu. Szorty jakie w nim wykorzystałam to kolejna grupa, której "przedstawicieli" w mojej szafie jest dużo, czyli wszelkiego rodzaju, koloru i wzoru, szorty materiałowe. Czarne, które mam dzisiaj na sobie są lekkie, delikatne i moim zdaniem idealne na pogodę, która ostatnio nas nie opuszcza. Poza tym bardzo je polubiłam ze względu na wycinane wzory, które ślicznie wyglądają. Doszłam do wniosku, że bardzo ładnie będą łączyły się z koronką i stąd mój wybór jakim jest różowa bluzka. Tym razem postawiłam na wygodę, dlatego zamiast szpilek towarzyszyły mi balerinki. Inne dodatki to czarna torebka z ćwiekami, duuuuże okulary oraz bransoletki i zegarek. 








Bluzka - SheInside
Szorty - VjStyle
Torebka - musthave24.pl
Balerinki - ŚwiatButów24
Zegarek - GUESS
Bransoletka złota - granashop.pl
Bransoletka różowa - Made for You Jawellery

Który zestaw przypadł Wam bardziej do gustu? Jaki jest Wasz ulubiony rodzaj szortów?
Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania i wypowiedzi. Mam nadzieje, że taki podwójny post spodobał się Wam, ponieważ będzie ich na blogu coraz więcej. 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ŻYCZĘ UDANEJ NIEDZIELI ! ;)

72 komentarze:

  1. pierwszy mi sie bardziej podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 podoba mi się bardziej pewnie dlatego ze wyglądasz seksownie.Jednak but na obcasie robi dużą różnicę......
    Mnie podobają się spodenki ale nie mogę nosić a jedyne sobie popatrzeć gdyż mam cellulit paskudny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie zdjęcie z pierwszego zestawu.. MAGIA :)
    a jeśli chodzi o szorty, wygodniejsze będą zapewne czarne materiałowe, lecz wydają mi się być eleganckie, na codzień założyłabym jeansowe z pierwszego zestawu.
    No ale trzeba mieć również zgrabne nogi by móc sobie na takie pozwolić :D
    PS. mimo iż w drugim zestawie założyłaś baleriny, widzę, że nie możesz się rozstać ze szpilkami i stajesz na palcach :D
    Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację nie potrafię się rozstać ze szpilkami ;) Bardzo dziękuje za opinię ;*

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Oba zestawy są super, ale z pierwszego nie założyłabym czapki bo to totalnie nie mój styl, a w drugim na banka wystroiłabym się w szpilki bo źle się czuję w obuwiu na płaskim ;-) i zgadzam się z anonimowym,że pomimo iż założyłaś balerinki to do zdjęć na siłę chcesz się wydłużyć i stajesz na palcach, a myślę że i bez tego wyglądasz dobrze i Twoje nogi prezentują się ładnie zarówno na płaskim jak i na wysokim obcasie :-) reasumując oba zestawy bardzo mi się podobają i oba chętnie bym założyła i wyglądasz świetnie :-)
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam 23 lata ;) a dlaczego pytasz jeśli mogę wiedzieć?

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  6. kochana uwielbiam zaglądac na twojego bloga ;) ah te szortyy ;d co tu dużo mówić;d uwielbiam je nosić !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koronkowa bluzka.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeansowe szorty są rewelacyjne :) Piękne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też żałuję, pozostaje robić zakupy on-line lub w Warszawie :)
      PS. Strasznie żałuję, że nie będzie mnie na tym spotkaniu 10 bo wypadł mi wyjazd cało weekendowy :( Mam nadzieję, że niebawem spotkamy się mimo wszystko na jakiejś kawce :) Buziaki :*

      Usuń
  9. Bardzo ładne stylizacje.;) Mam pytanie. Ile masz lat?;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba zestawy świetne, jednak ja bardziej polubiłam drugi :) Bluzka jest śliczna a szorty świetne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta różowa bluzeczka trochę za krótka na Ciebie, a kiedy już dawno obiecany film???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być już 30 lipca, miała być niespodzianka, ale niestety to kiedy on powstanie nie zależy tylko ode mnie :( ja bym chciała jak najszybciej więc mam nadzieję, że w ciągu kilku dni będzie. A co do bluzeczki to masz rację jest troszkę za krótka.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  12. Buty są cudne, bardzo podoba mi się taki obcas ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam i rada koleżanki 'po fachu' bardzo by mi się przydała ;)
    wishyoumore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi zestaw wg mnie lepszy, choć jeansowe szorty wyglądają świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. jedne i drugie są świetne, chociaż jeansowe bliższe memu sercu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba zestawy bardzo mi się podobaja:) jesteś mnaprawde super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestawy:) naprawde lubi eogladac twoje stylizacje:) są bardzo ciekawe i intygujące

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze szorty są prześliczne! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba zestawy są bardzo ładnie. Osobiście uwielbiam szorty. Jeżeli miałabym wybierać to zestaw nr dwa z koronkową bluzeczką byłby dla mnie lepszy pod takim względem, że jest bardziej codzienny, aczkolwiek ten z jeansowymi szortami wspaniale pasuje na wakacje... gdyby zamienić lita na płaskie sandałki to zestawik idealny na plażę ;) POZDRAWIAM Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza jak i druga stylizacja skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  20. z drugiej stylizacji bluzka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi bardziej przypadł do gustu drugi zestaw, świetne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale dziecinne kiedy maz pisze zonie na blogu ze pieknie wyglada ;) na pokaz, prawdziwa milosc nie potrzebuje rozglasniac jak bardzo sie kochaja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mnie rozbawiłaś/rozbawiłeś.. chyba nigdy nie zaznałaś/nie zaznałeś prawdziwej miłości skoro piszesz takie coś ;) nikt tu niczego nie robi na pokaz, a jak się kogoś kocha naprawdę i ta osoba jest najważniejsza na świecie to ma się ochotę pochwalić się tym SKARBEM całemu światu ;) Życzę Ci abyś też kiedyś zaznała/zaznał takiego pięknego uczucia jakim jest PRAWDZIWA I SZCZERA MIŁOŚĆ ;)

      Pozdrawiamm
      Estera

      Usuń
  23. Wyglądasz tak pięknie i świeżo ślicznotko. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. w pierwszym zestawie urzekły mnie spodenki zaś w drugim bluzeczka. Zaglądam do Ciebie regularnie i uwielbiam Twoje włosy kochana! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki uwielbiam !. Najlepsze są te z wysokim stanem jednak ja nie mogę znaleźć idealnych.. A TY jak zawsze wyglądasz kwitnąco !

    OdpowiedzUsuń
  26. szorty z koronkowym akcentem już od dawna mnie ciekawią i kurcze chyba im w końcu ulegne ;) w sumie natchnęłaś mnie do tego bo super dziewczęco wyglądają :)
    podobają mi się bardzo obydwie stylizacje, bo pokazują zupełnie jakby 2 osobowości, także super że nie zamykasz się na 1 styl :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. różowa bluzeczka jest śliczna! super zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. obie stylizacje bardzo do mnie przemawiają! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zawsze bacznie oglądam - nigdy nie pisałam bo zawsze mialaś mnóstwo komentarzy :)
    wyglądasz pięknie w każdym jeednym wydaniu :) do tego mąż przystojniacha przy boku :)

    ściskamy
    ania&karol

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy zestaw extra:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uważam, że szorty latem to podstawa !
    Te dżinsowe są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Szorty z pierwszego zestawu są mega! <3 W drugim zestawie zdecydowanie bardziej podoba mi się bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz. bardzo podoba mi sie Twój styl i twoje stylizacje. Zdjęcia masz bardzo cudowne.

    Uwielbiam.

    Buziaki Sylvia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Esti wyglądasz cudnie ! bardzo fajny pomysł, żeby pokazać takie zestawienie !
    obie stylizacje jak zawsze udane!:*

    OdpowiedzUsuń
  35. oba zestawy super :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Numerek 1 ZDECYDOWANIE!!!Lubię Cię z takim pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super obydwa zestawy, ale ten pierwszy jest świetny:-)
    Latem szorty obowiązkowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. swietne zdjecia, ale powiem Ci jedno - MASZ ZAJEBISTE WLOSY :* zapraszam do mnie na bloga, facebooka i instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podobają Twoje zestawy, 1 jest bardziej w moim stylu ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. obie stylizacje są świetne:) pierwsze szorty są mega:)

    OdpowiedzUsuń
  41. oba piekne kochana - full cap bsoki - marze o niej dokladnie ta sobie upatrzylam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz cudownie w obu tych stylizacjach.! :)
    + obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obydwa zestawy są świetne <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Esti coś mi sie wydaję że Twój mąż to mało ma do powiedzenia w prowadzeniu swojego bloga, on go prowadzi czy Ty? bo troche dziwne że dodajecie coś prawie w tym samym momencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak myślisz? Ja prowadzę swojego bloga a mój Mąż swojego, a jeżeli chodzi o dodawanie czegoś w tym samym czasie to jeśli coś takiego miało miejsce to pewnie przez przypadek ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  45. Obie ładne i super,że nie zamykasz sie na jeden styl:)))

    dziękuję za miły komentarz:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Esti wyglądasz ŚLICZNIE > podobają mi się obydwa zestawy...:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo podobne szorty do mich, również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja wybieram zestaw nr 2!
    Kolor koralowy to zdecydowanie Twój kolor :)

    U mnie z kolei dzisiaj zwiewnie i plażowo - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne stylizacje, szczególnie 2ga propozycja mi się podoba, lubię szorty w takim eleganckim wydaniu, chętnie obserwuję :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjęcia! Obydwa zestawy bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja wiem, że na pierwszym planie szorty ale czarna torebka z ćwiekami mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  53. a może by tak jakiś post z strojami kąpielowymi Pani Estero ? :)
    Pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ciekawy pomysł!:) uwielbiam takie zestawy jak ten pierwszy - wiecej proszę:)

      Usuń