środa, 21 sierpnia 2013

WHITE FRESHNESS..!


Witajcie Kochani !! 
Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw , w którym króluje jeden z ulubionych kolorów lata, a mianowicie BIAŁY. Ktoś z Was może sobie teraz pomyśleć - sweter na takie upały?! Otóż ten jak najbardziej tak! Jest bardzo "lekki" i moim zdaniem idealnie nadaje się nawet na tak gorące dni jakie nie opuszczały nas przez ostatnie tygodnie. Do sweterka dobrałam jeansowe szorty z ćwiekami, białą kopertówkę i buty oraz dodatki w postaci zegraka i bransoletek. Co myślicie o takim połączeniu? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO !








Sweterek - La Redoute - tutaj
Szorty - Nude Coutre Vintage
Okulary - River Island
Kopertówka - CHOIES - tutaj
Buty - Royal Styl
Zegarek - GENEVA
Bransoletka - byilo

57 komentarzy:

  1. Boskie spodenki sweterek tez! :)
    Jedynie to buty mi sie nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek, torebka, okulary - siłą bym Ci je zabrała!!! bardzo mi się podoba cały zestaw :)


    buuuziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle rewelacyjnie wyglądasz kochana ;:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudne buty pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. A sweterek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Esterka kolejny świetny zestaw ! sweterek jest rewelacyjny! uwielbiam biel:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. masz cudowne włosy <3

    malaa-czarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle wszystko ładnie dobrane....nawet paznokcie ładne ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty są okropne, nie pasują do reszty ubrań, lepiej wyglądałby tu sandałki na płaskiej podeszwie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw super, w szczególności kopertówka. Niestety wystające kieszenie w szortach mnie zniechęcają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie ażurowe sweterki, są przewiewne i wygodne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały zestaw ŚWIETNY, podoba mi się, buty jak najbardziej pasują do tego sweterka, no i te okulary...SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. SWETEREK JEST ŚLICZNY!<3
    Natomiast botki nie w moim stylu! ale całość świetna Estelle!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieziemskie buty! Stylizacja niezwykle udana:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również jestem zdania, że niektóre rodzaje sweterków są idealne na ciepłe dni. Miałam okazję przekonać się o tym będąc w Sopocie, kiedy to termometry wskazywały 29 stopni w cieniu, ale wiatr wiał niemiłosierny. Zapraszam do obejrzenia mojej swetrowo - letniej propozycji.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    http://ideaforfashion.blogspot.com/2013/08/pastel-sweater-jeans-shorts-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również jestem zdania, że niektóre rodzaje sweterków są idealne na ciepłe dni. Miałam okazję przekonać się o tym będąc w Sopocie, kiedy to termometry wskazywały 29 stopni w cieniu, ale wiatr wiał niemiłosierny. Zapraszam do obejrzenia mojej swetrowo - letniej propozycji.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    http://ideaforfashion.blogspot.com/2013/08/pastel-sweater-jeans-shorts-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach... zapomniałam dodać, że poza butami, które nie są w moim guście, cała reszta bardzo mi się podoba. Szorty są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci w bieli <3
    Wcześniejszy komentarz miał być do stylizacji z brzoskwiniową sukienką, mała pomyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak robisz sobie kochana takie fale?
    śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ponawiam pytanie:) Są genialne !!!

      Usuń
    2. Loki robię na lokówkę czasami cienką, a czasami grubsza marki BaBy Liss :) te akurat są robione na grubsza. Każde pasmo z osobna lakieruje - dzięki temu trzymają się cały dzień ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  22. Piekne shorty :)
    Sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Totalny misz-masz... Jak dla mnie beznadziejna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko świetne tylko te buty odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie wyglądasz :)

    cimmeriablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak najbardziej w moim guście! Bardzo mi się podoba Twoja dzisiejsza stylizacja ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! Ale extra wyglądasz!
    Sweterek i buty wymiatają! ♥

    Pozdrawiam, Angela

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwujemy ? zaczynam prowadzić bloga, zapraszam ;) http://directionstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam biel!świetna kopertówka;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne shorty :3 Oglądnęłam blog Twojego chłopaka i wyglądacie razem super :3 Sam wybiera sobie ubrania czy mu pomagasz ;>? Zapraszam na nowy post poświęcony pewnemu, ciężkiemu do zinterpretowania klipowi. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny zestaw:) Uwielbiam biały kolor, a Twój sweterek jest rewelacyjny. Zestawienie szortów, butów i koperty super:) Bardzo mi się podoba cała stylizacja i Twoje włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna stylizacja, do twarzy Ci w bieli ;) POZDRAWIAM Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. Super stylizacja ;) Podoba mi się połączenie szortów z takim sweterkiem. Jaki masz rozmiar tego ażurowego sweterka? Bo bardzo mi się spodobał, ale nie wiem jaki zamówić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietnie wyglądasz, naprawde cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochana jestemw sweterki, jest piękny! Buty mi sie w tym zestawieniu nie podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Szorty, szorty, szorty! :) Super :)
    Ciągle zastanawiam się jak byłoby mi w takich butach, chyba muszę spróbować ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, kochana pięknie! Świetna torebka :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana Ty i te Twoje nogi do nieba <3 Bosko

    OdpowiedzUsuń
  39. Szorty rewelacja! Bardzo zgrabnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń