poniedziałek, 2 września 2013

Autumn is coming around the corner..


Halooo Kochani ! Jak zapewne zdążyliście zauważyć jesień zbliża się do nas wielkim krokami. Wiem.. wiem.. ostatnio obiecałam Wam jeszcze troszkę letnich postów i nie martwcie się, zdania nie zmieniłam. Dostałam jednak od Was dużo próśb o typowo jesienny post, najlepiej z kaloszami na niepogodę, więc spełniam prośbę ;) Kolejny będzie już typowo letni. Kochani kalosze to moim zdaniem nieodzowny element jesiennej garderoby. Ja nigdy nie byłam ich fanką, aż do tego roku kiedy to powstało mnóstwo zadziwiających mnie modeli i tak oto skusiłam się na jeden z nich ze sklepu internetowego lovetoshoes. Kaloszki, które mam na sobie oraz inne modele kaloszy możecie zamówić korzystając z KODU NA DARMOWĄ WYSYŁKĘ na hasło ESTELLE
Kolejnym nieodzownym jak dla mnie elementem jest modna, wyjątkowa, a zarazem wygodna kurtka i taką właśnie udało mi się znaleźć w sklepie internetowym lovetrendy.
Jak się Wam podoba?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)










Kurtka - lovetrendy 
Bluzka - MANGO
Spodnie - River Island
Torebka - MustHave24
Kalosze - LoveToShoes (kalosze)

45 komentarzy:

  1. przepiękna kurteczka i kalosze, ładnie to połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ekstra ! ;) Powiedz czy ta kurtka jest ciepła??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Kurteczka jest w sam raz na jesień. Jest w miarę ciepła ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  3. Świetne kalosze ! Ciepłe są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalosze są super ;) bardzo wygodne a czy ciepłe to pojęcie względne - na jesień na pewno się nadają. Zadanie ochrony przed deszczem spełnią w 100% ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. Rewelacyjna torebka no i wygląda na bardzo pakowną - jak myślisz nadawałaby się do szkoły tzn do liceum ;) ? Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) hmmm.. zależy jak nauczyciele patrzą na Wasze torebki i dodatki w szkole ;) mi się wydaje, że jeżeli chodzi o rozmiar i pakowność to byłaby ok ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  5. Świetny cały zestaw: kurtka, kalosze i torebka > rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. wszystko idealne! każdą rzecz z osobna chciałabym mieć :D a w kurtce się zakochałam! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba :) posiada może długi pasek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka nie posiada niestety długiego paska, ale nawet bez niego jest ok ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  8. świetne zestawienie :) a kalosze już nie są uważane za nudne :) tym bardziej w takim zestawie ;d obserwuję:)i liczę na to samo :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w kaloszach :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, na prawdę mi się podoba! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa kurtka, całość super !

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kurtka jest obłędna! I torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczne kalosze :)! Kurtka na pewno wygodna i inna niż wszystkie :) Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. baardzo Ci się udał ten zestaw kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz ! rewelacyjna bluza !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna Stylizacja, ale popracuj nad jakością zdjęć, twój blog jest dość popularny więc warto to poprawić;)! Uwielbiam tę kurtkę <3
    Zajrzyj www.letthemwear.com
    PS kliknij jak byś mogła w któreś ze zdjęc ubran w najnowszym poście:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajne kalosze :DD obserwuję!

    zapraszam:
    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie - to już standard u Ciebie oja droga :) kozaczki bomba! muszę sobię akie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki masz rozmiar? bo ja mam 38/39 i nie wiem jakie zamowic, poniewaz dochodzi skarpetka i moga byc za ciasne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj noszę rozmiar 38 ;) Tych kaloszków też mam taki sam ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Hmmm...czy ja wiem? Czy jesień do nas już idzie tak szybko?
    Chyba nie, bo u mnie już się robi znowu gorąco ;).
    Kurtka prześliczna
    Zapraszam na skomentowanie mojego bloga jak i obserwację ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtkę masz świetną! Kalosze bardzo mi się spodobały, cała stylizacja jak zawsze świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka masz lokowke ? jest gruba czy cienka? nia krecisz wlosy? :) ladnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lokówkę marki BaByLiss zarówno grubą jak i cienką ;) Te loczki są robione na grubą.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  23. Kalosze nigdy,ale do tego zestawienia pasują jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz ;) strasznie podobają mi się kalosze. Czy są ciepłe? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Kaloszki są idealne na jesień - nie są ocieplane, ale w miarę ciepłe. Osobiście jestem zadowolona ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  25. Super stylizacja!!! zapraszamy na zakupy na www.lovetrendy.pl
    Pozdrawiamy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam,
    Jaki ma Pani rozmiar tej kurtki? Jest Pani wysoka? Chciałam zakupić sobie ta kurtkę ale zastanawiam się nad rozmiarem?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar S i 173 cm wzrostu :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń