niedziela, 1 września 2013

Beige and black design..



Witajcie Kochani ! Lato niestety się już chyba kończy.. ale ja, aby nie stracić wakacyjnego klimatu mam dla Was jeszcze kilka słonecznych i "ciepłych" postów. Po ostatnim subtelnym, a potem szalonym zestawie, mam dla Was połączenie obu tych stylów naraz ;) klasyczna elegancja z odrobiną ćwieków to idealny pomysł. Ja właśnie takie zestawy lubię najbardziej! A Wy co sądzicie o tym połączeniu?

ŻYCZĘ WAM MIŁEJ NIEDZIELI ! ;*








T-shirt - Stradivarius
Spódniczka - VIRGINI
Torebeczka - ŚwiatButów24
Okulary - River Island
Zegarek - GUESS

35 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? :)

    www.anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Zdjęcia wykonuje aparatem NIKON D5100 z podstawowym obiektywem.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  2. Czemu nie ma tej spodniczki na stronie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jest tymczasowo niedostępna gdyż ja mam ją od jakiś czterech tygodniu już :( Proszę napisać maila do sklepu, czy będzie jeszcze w sprzedaży.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Też jej właśnie szukałam i nie ma a szkoda bo jest śliczna :(

      Usuń
  3. Jak zawsze, świetna stylizacja :)
    Jak robisz te piękne loczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna spodniczka;)
    pieknie wygladasz kochana ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym zestawieniu Esti wyglądasz rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie <3 świetna spódniczka i buciki <3 zapraszam do mnie na bloga nowe posty oraz wygląd nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka ;). Ci najbardziej pasuje chyba styl klasyczny.
    dajanka-a.blogspot.com
    PS: Może wejdziesz do mnie i ocenisz mój outfit ;)...zdjęcia troche złej jakości, bo robione komórką u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczka jest extra! a do tego te dodatki, wszystko do siebie ładnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje włosy, no i bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz rewelacyjnie! Zakochałam się w Twojej spódniczce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się połączenie bluzki i spódniczki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy to nie tajemnica gdzie wybierasz się na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo też bym chciała wiedzieć ;) Karolina

      Usuń
  13. Świetna spódniczka i dodatki > wyglądasz rewelacyjnie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wygladasz,super okulary:))

    OdpowiedzUsuń
  15. super torebka i buty :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O to to BARDZO mi się podoba CAŁOŚĆ :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny ten look! i chcę tą spodniczkę, boska jest :) idealny zestaw kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczka <3 całośc wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, spódniczka bardzo w moim guście :) ogólnie zestaw fajnie Ci pasuje ;) obserwuję ;) zachęcam też do swojego bloga;)

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, w takim wydaniu lubie Cię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy ta bluzeczka jest z nowej kolekcji ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega look !!!!!!!!!!!!!!! Czy spódniczka jest jeszcze dostępna bo nie mogę jej znaleźć :( ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Powiedz czy ta spódniczka jest z grubszej eko skórki? Nadaje się na jesień?

    OdpowiedzUsuń