poniedziałek, 9 września 2013

Beige and gray..


Haloo Kochani ! Dzisiaj mam dla Was kolejny zestaw, który jest mi bardzo bliski, ponieważ składa się z moich ulubionych elementów garderoby - plisowanej spódniczki i bluzy. Połączenie koloru szarego z beżem to także jedna z preferowanych przeze mnie kompozycji. Do zestawu dobrała bardzo wygodne czółenka oraz szarą torebkę. Jak się Wam podoba takie połączenie? 

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! ;)









Bluza - La Redoute
Spódniczka - Cocktail Shock
Torebka - SAGAN

56 komentarzy:

  1. fabolous shoes dear
    xoxo
    happy start of week

    NEW POST!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo prosze na 3 zdjęciu widze uśmiech! coraz lepiej!:) ile Ty masz ubrań!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zauważyłam uśmiech to bardzo dobrze - uśmiechaj się proszę częściej ;))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się wspaniała ! Czy długo trzeba czekać na rzeczy z tego sklepu bo mam ochotę na tą bluzę? ;)

      Usuń
    2. Ja czekałam około tygodnia ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  4. bluza jest cudowna<3
    gdzie były robione zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bluza, bardzo ładna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie , czy masz sztuczne rzęsy ? Czy to Twoje naturalne ?
    świetna stylizacja pozdrawiam

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się bardzo podoba takie połączenie! Kolorki świetne kochana!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja ! Blondynka w połączeniu z kolorem beżowym i szarym to rewelacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz bardziej zaczynają mi się podobać Twoje zestawy. Kiedyś wchodziłam tutaj, bo wchodziłam, teraz wchodzę żeby się inspirować jesteś super, że pokazujesz zarówno zestawy młodzieżowe jak i eleganckie. Pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką masz długość tej spódniczki? Kolor jest genialny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długość spódniczki to 50 cm ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. Świetna bluza :) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie. Uwielbiam takie połączenie fasonów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolory!
    Będzie mi bardzo miło jeśli i Ty zechcesz mnie odwiedzić i obserwować.
    Na pewno się odwdzięczę:)
    www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest genialne ! :) Bardzo mi się podoba szara bluza !
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne włosy, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladnie ; D
    Kiedy dodasz nowe ubrania do folderu "Wyprzedaz szafy"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kilka dni pojawia się coś nowego ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  17. Szkoda, że nie masz spiętych włosów, bo wyglądasz w nich świetnie!; ) a i śliczny pierścionek zaręczynowy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ostatnią fryzurą powaliłaś mnie na kolana ;) pięknie wyglądasz w kucyku ;)

      Usuń
  18. super bluza!! ;>>

    zapraszam ,

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękny zestaw a kolory zachwycają!!!! aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw. Śliczna spódnica. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana połączenie cudowne skopiowałabym ten zestaw od stóp do głów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest mega ! Jaki masz rozmiar? Pytam bo mam podobną figurę do Ciebie, a wolę jak bluza jest luźniejsza tak jak u Ciebie niż obcisła. Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja bluza jest w rozmiarze M, gdyż także nie lubię obcisłych bluz ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  23. uwielbiam Cię w spódniczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely!!!

    I want invite you to this awesome giveaway!!
    http://petitsweetcouture.blogspot.com.es/2013/09/lumo-worldwide-giveaway.html
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie wyglądasz. Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja ;)
    Super !

    closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, bluza mega a Ty wyglądasz ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny set, wyglądasz bardzo dziewczęco :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. te fale to Twoje naturalne?:) czy kręcisz je?:)
    dodaj post w prostych włosach, wyglądasz w nich ślicznie :D

    www.leeecoooq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super jest ta bluza :) fajnie, że zestawiłaś ją z kobiecą spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Esti wyglądasz wspaniale! Bardzo podobasz mi się w kucyku jak na poprzednim wpisie, cudo!<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana od razu lepiej się prezentujesz jak masz uśmiechniętą buźkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładny ten sweterek. chciałabym mieć taki :o!!
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bluza bardzo mi przypadla do gustu !

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja kochana <3

    Wszystko idealnie ze sobą połączone.
    Dodatki i kolory. I na dodatek Twoja promienna buźka. Całość BOMBA <3

    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne :)
    uśmiechaj się częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz interesujący styl, ciekawie zestawiasz ze sobą ubrania i łączysz kolory. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo,bardzo, bardzo ładnie ;)))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń