czwartek, 5 września 2013

BLACK | Gold | COBALT ..


Haloo Kochani ! Obiecałam, że na blogu powróci jeszcze letnia atmosfera i nie kłamałam ;) Dzisiaj mam dla Was typowo letni post, którym mam nadzieje sprowadzę do nas jeszcze troszkę słonecznej pogody. W dzisiejszym zestawie połączyłam kolor kobaltowy, czarny i złoty oraz wszystkie hity ostatnich miesięcy, które bardzo przypadły mi do gustu. Dzisiaj zamiast słów pozostawiam Was ze zdjęciami, następnym razem nadrobię także w tekście ;)

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ! 















Top - PresKA
Spódniczka - Cocktail Shock
Naszyjnik - Magia Zakupów
Torebka - OASAP
Buty - Silwana2011

49 komentarzy:

  1. świetna stylówka:) najbardziej spodobały mi się buty! zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebka i spódniczka kochana :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, u mnie za oknem lato w pełni :)) Przepiękne slońce!!
    Świetna ta spódniczka!! Boski kolor i krój!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest ta spódniczka, kolor ma cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe są te buciki :)

    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna torebka!! ; ]



    zapraszam ., .,


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek spódniczki! Całość wygląda świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely skirt!<3

    http://celebritiesandfashionnews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie kupujesz wlosy? Bo wygladaja slicznie i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są naturalne, zapuszczałam je kilka lat i bardzo nie dbam dlatego tak wyglądają.

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. kolor też naturalny? :O?

      Usuń
    3. Nie kolor nie jest naturalny, lecz prawie taki sam jak moje włoski ;) maluje je profesjonalną farbą w salonie fryzjerskim Wella Color Touch 10/6 z aktywatorem 4+. Kosmetyki jakie używam do włosów są marki TIGI - naprawdę polecam są rewelacyjne i dzięki nim moje włosy wyglądają tak jak wyglądają ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  11. ale pięknie! uwielbiam kolbatowy kolor cokolwiek by to nie było :)
    Twoje włosy kocham !

    OdpowiedzUsuń
  12. oooooo! ja co stylizacja to jestem coraz bardziej zakochana ;p wyglądasz perfekcyjnie! a te buty muszę mieć! ;p

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuje za ciepłe słowa ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. kojarzę Cie z MANGO bo jesteś naszą klientką...ale dopiero teraz trafiłam na bloga...FAJNY będe zaglądać, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo mi miło i dziękuje ;*
      Dawno u Was nie byłam, ale właśnie w weekend zamierzałam się wybrać, gdyż niestety brak czasu skutecznie uniemożliwia mi spokojne pójście na zakupy..

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  14. oj nie mogę się napatrzeć na te włosy ;d stylizacja jest u mnie zawsze na drugim planie ;d jak zwykle piękna :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmień to miejsce w którym robisz zdjęcia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Mi się ono bardzo podoba a w Lublinie jest naprawdę niewiele miejsc gdzie można zrobić ładne zdjęcia ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
    2. Kolejny czepialski anonim.. nie przejmuj się takimi i ich olej. Pozdrawiam Ada ;)

      Usuń
    3. Nie przejmuje się ;)

      Pozdrawiam wszystkich cieplutko,
      Estera

      Usuń
  16. nic dodać nic ująć rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, wszystko tak idealnie pasuje :) łał...
    buty, torebka spódniczka ahh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  18. Ładna spódniczka ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna spódniczka :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy outfit :) Torebka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale spódniczka się ślicznie układa! Jeden z najlepszych zestawów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawe stylizacje. Przykre jest to,że nie zauważasz jak rozkloszowane spódniczki doskonale powiększają Twój brzuszek, przykre bo jako blogerka modowa powinnaś wiedzieć w czym dobrze i źle wyglądasz. Jak każda kobieta masz coś do zamaskowania. Proszę .Nie podkreślaj brzuszka w taki sposób !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za szczerą opinię ;) wiesz chyba nigdy w życiu nie miałaś na sobie takiej spódniczki - to nie żaden brzuszek tylko krój spódniczki która "odstaje" i nawet na chudziutkich dziewczynach wygląda tak samo ;)

      Pozdrawiam,
      Estera

      Usuń
  23. Spodniczka z Cocktail shock?

    sliczny kolorek ;]

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna ta spódniczka jaką masz długość bo chce zamówić a mam podobny wzrost jak Ty i dlatego pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje ;) Spódniczka ma dł. 50 cm ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  25. Świetna torebka !!! Były też inne kolory? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) Tak kolorki były również inne, na pewno czerwony, kremowy i miętowo-brązowy (reszty nie pamiętam).

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  26. uwielbiam kolor tej spódniczki <3 a te buty ah cudowne :P
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń