sobota, 14 września 2013

BORDOWO...


Witajcie ! Dla wszystkich, którzy jeszcze nie śpią mam troszkę nowości.. pragnę także zauważyć, że to ostatni a'la jesienny post w ciągu kilku następnych, gdyż jutro lecę na wakacje i zamierzam podzielić się z Wami słoneczkiem i letnimi zestawami na blogu. 
Tej jesieni bardzo modne będą skórzane elementy garderoby w postaci spodni oraz spódniczek. Tym razem wybrałam pierwszą opcję w bordowym kolorze. Moim ulubionym elementem tego zestawu jest naszyjnik z nowej kolekcji H&M nad którym bardzo długo się zastanawiałam, aż w końcu trafił do mojej szafy. Powiem Wam szczerze, że jestem z niego bardzo zadowolona gdyż potrafi dodać uroku i wyrazu każdej stylizacji. A Wam ja się podoba ten zestaw?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO I ZAPRASZAM NA KOLEJNE POSTY - a w nich oczywiście relacja z Majorki ;)



Naszyjnik - H&M
Bluzka - CUBUS
Sweterek - SheInside
Spodnie - SheInside
Buty - Royal Styl
Torebka - Sagan

40 komentarzy:

  1. Naprawdę świetny zestaw, bardzo mi się podoba! Naszyjnik pewnie wart swojej ceny, świetnie się prezentuje, dodaje uroku całości!
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek i spodnie są genialne ! Naszyjnik wygląda idealnie w tym zestawieniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszna ta stylizacja, jak z 30 lat temu wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo Majorka !!! Czekam z niecierpliwością na relację. Zestaw wygląda świetnie, kolorystyka bardzo jesienna. A naszyjnik widziałam w sklepie, ale wydawal mi się strasznie wielki. Chyba to było złe wrazenie, bo tu wygląda proporcjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie!!! Kochana udanego wyjazdu wam życzę a mi pozostaje pozazdrościć :) buzka:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ! :)
    założyła bym tylko inny kolor spodni . :D

    http://siala-lall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie moge się doczekać relacji z Majroki - tam jest pięknie! ciekawy naszyjnik ;)
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powrót do młodości...podoba mi się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestawik, swietne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny zestaw i ten naszyjnik... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty! Zapraszam na nowy post z amatorską sesją zdjęciową! ;-) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. i jak zwykle czepialski anonim...., a czy ty nie wiesz, że wraca moda co jakiś czas z dawnych lat????. Znani projektanci mody właśnie czerpią pomysły np. z lat trzydziestych??. Podejrzewam, że ty nie masz gustu i ciekawa jestem jak się ubierasz i jak wyglądasz???, myślę, że "strasznie"...., a Ty Esterko wyglądasz jak zawsze SUPER!!!!, a naszyjnik jest zaje..fajny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny sweterek ;)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacje i jesteś piękna, ale moim zdaniem ten odcień szminki kompletnie ci nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja! :))
    naszyjnik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja :) i świetny ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie to wszystko się komponuje tylko jedyną rzeczą która mnie drażni to twoja postura na tych zdjęciach. Chodzi mi o to, że niepotrzebnie się garbisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny naszyjnik, chętnie widziałabym go u siebie!
    Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się ten Twój zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie i fantastyczne jesienne kolorki :) Cudowne spodenki <3 Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. W latach 30 to była wojna, bieda i nie mam pojęcia co projektanci mogli czerpać z tamtych czasów,widziałaś filmy wojenne i to jak ludzie byli ubrani? dla Ciebie ta stylizacja może być super, to jest twoje zdanie a dla mnie Estera wygląda okropnie i ja nie ubrałabym się tak nigdy.
    Ja zaś podejrzewam, albo bardziej sie zastanawiam co ty masz w głowie skoro po jednym krótkim komentarzu stwierdzasz że jestem straszna i bez gustu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna, jesienna kolorystyka. Podoba mi się ten rudy kolor spodni, wygląda bardzo oryginalnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  24. Wypowiadam się anonimowo tylko i wyłącznie dlatego że nie mam założonego konta. Proszę mnie za to nie besztać na wstępie... Zaglądam na Twojego bloga Estero już od dłuższego czasu więc uważam że mam prawo wyrazić swoją opinię. Na początku bardzo podobały mi się Twoje styliacje, wręcz inspirowała mnie Twoja kreatywność. Od jakiegoś czasu jednak, no co tu dużo ukrywać, zawiewa mi tu nudą i banalnością. Rozumiem że każdy ma swój styl i nie ma co się starać na siłę lecz blogi modowe są chyba po to by inspirować i przedstawiać najnowsze trendy na przykład. Napewno jesteś bardzo ciekawą osobą, ale popracuj jeszcze nad mimiką twarzy, pozycjami (bo oglądanie w kółko praktycznie tych samych zdjęć w innej scenerii bywa nużące)i nad oryginalnością strojów.
    Pozdrawiam :) I mam nadzieje że nikogo nie uraziła moja wyłącznie konstruktywna krytyka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Boski ten naszyjnik!! I swietnie Ci w tych spodniach :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bajka!!! zestaw cudny, a naszyjnik naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  27. buty baaardzo mnie zachwyciły :) wygodne? :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your necklace!!

    http://lefragmentmode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Esterko jakie kurtki modne tej jesieni?

    OdpowiedzUsuń
  30. anonimie co nie masz założonego konta.....popracuj nad ortografią...cyt."napewno", piszemy oddzielnie a nie razem, na pewno skupiona byłaś nad tym, jak ponownie wyrazić swoją "konstruktywną krytykę" bloga Estery. Jeżeli według Ciebie zawiewa nudą, to radzę nie zaglądaj na tego bloga > pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń