piątek, 20 września 2013

MAJORKA II....


Halooo Kochani ! Korzystając z chwilki odpoczynku po całodziennej wycieczce po Majorce postanowiłam jednak dodać króciutki post z drugiego dnia pobytu na wakacjach ;) tego dnia cały dzień świeciło słońce jednak wieczorkiem (może to i dobrze, ponieważ dzięki temu jest troszkę chłodniej) na wyspę nadeszły chmury. Pozostałe dni, łącznie z dzisiejszym były naprawdę piękne czego efekty zobaczycie już po moim powrocie do Polski. Zrobiłam dla Was mnóstwo zdjęć pięknych krajobrazów, aby dać także Wam troszkę słońca i ciepłego klimatu chociaż na zdjęciach (taka mała odskocznia od deszczowej i już zimnej Polski). Teraz uciekamy razem z Kubą na plażę, gdyż w nocy jest tutaj naprawdę pięknie i bardzo romantycznie ;) 

Pozdrawiamy Was cieplutko ;*





Parka - CHOIES
T-shirt - Be U & Be Male
Spódniczka - Magia Zakupów
Torebka - OASAP
Balerinki - ŚwiatButów24
Zgarek - GUESS

29 komentarzy:

  1. Ale Wam zazdroszczę wypadu na wakacje, ja spędzam całe dnie w szkole, a szczerze wolałabym jakiś wyjazd ;)
    Super wyglądasz! świetny zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. widzialam zdjecie na fb wygladasz cudnie zazdroszcze majorki i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój chłopak się pyta czy masz żylaki? To nie jest nic obraźliwego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe gdzie Estera ma te żylaki??? oj ludzie, ludzie czemu tyle jadu w Was....

      Usuń
    2. A nawet jak ma to co? Schowaj hejt do kieszeni kobieto...

      Estelle wyglądasz naprawdę świetnie!

      Usuń
    3. Śmieszne hahah 'mój chłopak się pyta' hahaha PADŁAM

      Usuń
    4. Anonimie nie czujesz sie zazdrosna ze twoj chlopak tak bardzo dokladnie wpatruje sie w cialo Estery?:d

      Usuń
  4. O! Mam taką samą parkę ;-) Świetny zestaw!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. do anonimu...a gdzie to Twój chłopak wypatrzył te żylaki?, bo ja ich nie widzę. Czepialski anonimie, zastanawiam się, po co Ty zaglądasz na tego bloga..??, chyba tylko po to, żeby się czepiać i krytykować!!
    Esterko wyglądasz ślicznie i jesteś pięknie opalona, a kurtka jest bardzo fajna:))

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :) miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam 2x na Majorce, pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz:) podoba mi się spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Majorki! Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. parka jest fantastyczna!<3
    jak ja bym chciała mieć takie włosy!xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie Ci w tak spiętych włosach :-) bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wygladasz!:)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna kurteczka, ja rowniez musze zainwestowac w jedna, gdyz pogoda ostatnio nie dopisuje :(

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw kochana! pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wybieram sie za pare dni na teneryfe i mam klopot z pakowaniem, ale moze tez wezme jakas wiosenna kurteczke hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Z góry przepraszam za Spam. Z Twojego bloga wynika, że bardzo lubisz modę, dlatego chciałabym zaprosić Cię na nowo otwartego bloga z wszystkim co związane z modą: projektantami, pokazami, najnowszymi trendami oraz ogółem z całym światem mody. Lubisz modę? Więc liczę, że wejdziesz!
    http://focusondesigner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie! fantastyczna parka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już dawno żaden z Twoich zestawów tak mnie nie zachwycił, jak ten! Świetnie to wszystko razem wygląda. Na dodatek bardzo ładnie Ci w takim prostym uczesaniu! Ślicznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, jeden z twoich lepszych zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podobają dwa ostatnie posty,jesteś naturalna,pięknie Ci w spiętych włosach,ubiór jakby ewoluował jest skromniejszy ale zachwyca.Tak trzymaj,pozdrawiam żylaki ha ha zaśmiewam się z anonima.

    OdpowiedzUsuń