wtorek, 17 września 2013

Majorka - relacja z pierwszego dnia


Halooo Kochani ! Dzisiaj witam Was ze słonecznej i pięknej Majorki ;) tak jak obiecałam będę się Wam starała na bieżąco relacjonować pobyt. Więc tak, może zacznę od lotu samolotem, którego bałam się najbardziej - nie było tak strasznie i jakoś go przeżyłam. Turbulencje były jedynie podczas lądowania, ale to w sumie przecież normalne. Kiedy dolecieliśmy temperatura wskazywała 29 stopni ;) Wczoraj niebo było troszeczkę zachmurzone, ale dzisiaj od  rana przywitało Nas piękne słoneczko (teraz jednak znów się zachmurzyło, ale mimo to nadal jest bardzo ciepło). Ogólnie jest cudownie i  poważnie zastanawiamy się czy w ogóle wracać do zimnej i pochmurnej Polski.. no ale przed Nami jeszcze tydzień odpoczynku więc póki co o tym nie myślę. 
Dzisiaj mam dla Was zestaw z pierwszego dnia. Połączyłam w nim spódnice maxi z rozporkiem, która skradła moje serce już w wakacje i wcale nie żałuje, że się na nią zdecydowałam, z czarnym topem, dobrze Wam już znanym z poprzednich stylizacji. 
A teraz uciekam i życzę Wam miłego dnia ! ;)









Top -PresKA
Spódnica - PresKA
Sandałki - Royal-styl
Zegarek - GUESS
Bransoletka - granashop.pl
Okulary - iloko.pl

51 komentarzy:

  1. ślicznie ;) a buty i spódnica <3 najbardziej mi przypadły do gustu ;) zapraszam do mnie na 2 nowe posty http://mademoiselleevelina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fabolous skirt and love your sandals dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST!!!
    FOLLOW ME ON:
    The simple life of rich people blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdraszczac <3 :P.Kurde ale bym gdzies poleciała naladowac akumulatory.. mam napad braku energii ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę! :)
    Pokaż Nam troszkę widoków :)
    Miłego wypoczynku :);*

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogoholizm, bo inaczej tego nie nazwę :D Zamiast wypoczywać i cieszyć się chwilami spędzonymi z Mężem Ty dodajesz posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam :) Ciekawe co mąż na to?

      Usuń
    2. Dba o swoich fanów Kochany :P Cóż więcej chcieć od blogerki niż dodawania regularnych postów :) Pięknie Esterko :* Spódnica cudowna ! :)
      Pozdrawiam Coralii :*

      Usuń
    3. W regularnym dodawaniu postów też należy mieć umiar, bo co za dużo to nie zdrowo :-] Daj odpocząć fanom od siebie, dobrze im zrobi takie czekanie na posta! Blogerki, które tak często coś wrzucają - nudzą się szybko ;-)

      Usuń
  6. ładne sandałki i oczywiście widoki:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wszystko razem wygląda, spódnica, top, sandałki rewelacja, tylko okulary mi się nie podobają, po prostu nie są w moim guście ;-)
    Wypoczywaj i nie myśl tyle o blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! We Wrocławiu szaro, buro i straaaaasznie zimno. Gruba bluza i gorąca herbata wskazane. A Twoja stylizacja świetna. Prosta, ale efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Majorkę;) piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. byłam na Majorce rok temu o podobnej porze roku ale wtedy było już o wiele chłodniej... ale plażing i smażing mimo wszystko był :D miłego wypoczynku!
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny look! świetna sukienka! :) pozazdrościć wycieczki :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie kochana:) Udanego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego wypoczynku ;)
    Cudowna spodnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystaj z wolnego czasu jak najbardziej :) zestaw idealny!
    milego wypoczynku i przeslij troche sloneczka do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ALE POCHmurnie tam na tej Majorce;) czekam na kolejne stroje;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej ojej zazdroszcze takiego wypoczynku:)
    przepięknie jestes ubrana:)
    pozdrawiam,
    Roksana

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja fajna, zazdroszczę pogody i temperatury,bo w Polsce to tylko zmarznąć teraz można ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc w życiu bym takich okularów nie ubrała... ale co kto lubi!

    OdpowiedzUsuń
  19. Estera nie szkoda Ci wakacji?wykorzystuj wakacje

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne tło a spódnica bardzo ładna to rozcięcie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow jestes chyba jedna z nielicznych dziewczyn ktorej takuie oksy pasuja;]

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz!!! zazdroszczę Ci ciepełka :) ja właśnie wróciłam z Sardynii i wciąż nie mogę się otrząsnąć po zderzeniu z zimną, polską rzeczywistością :/ Majorka też jest piękna, byłam tam 2 lata temu, polecam półwysep Formentor, zatokę i miasteczko Cala Pi, przepiękną Valdemossę i delfinarium :))

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że ucieklaś z deszczowej Polski :)
    pozdrawiam i życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajjj zazdroszczę Ci wakacji! Zestawik idealny ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. oj jak ja Ci zazdroszczę tej Majorki i tej pogody:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wybralas swietny moment na wakacje:) w Polsce szaro, buro i ponuro !

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieplo, slonce jak ja ci tego zazdroszcze, wyglassz bosko, okularki sa sliczne

    OdpowiedzUsuń
  28. pozazdrościć! ;)
    piękna spódnica! Rewelacyjne sandałki i biżuteria ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Esterko, wyglądasz świetnie, stylizacja fajna i śliczne buciki > wypoczywaj i wracaj wypoczęta i zrelaksowana:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle pięknie wyglądasz!
    Miłego wypoczynku , pisz tu do nas ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie wygladasz :)) A że tak spytam o włoski... Farbujesz je?? Jak tak to sama czy u fryzjera? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zazdroszczę
    ! :) stylizacja super, kocham maxi spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wow, zazdroszczę takich wakacji:) wyglądasz pięknie i te włosy!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale cudna stylizacja !!! :) pozdrawiam!!!1

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietnie wygladasz !
    Bardzo letni look :) Jeden z najlepszych! Zainspirowal mnie na nastepne wakacje!
    Przepiekna spodniczka, ja rowniez w wakacyjne dni zaopatrzylam sie w jedna, sa cudownie / przewiewne jak i lekkie!
    Klapeczki rowniez cudne! <3

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :*

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. Od niedawna śledzę Twojego bloga i stajesz się jedną z moich ulubionych blogerek. Nawet zainspirowałaś mnie do stworzenia bloga. Mam nadzieję, że ktoś będzie chciał czytać moje posty i oglądać stylizacje. :) Pozdrawiam.

    http://kajasontherun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Majorka.. mm zazdroszczę ! :) boska spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie dopasowane poszczególne elementy stroju :)

    OdpowiedzUsuń