sobota, 7 września 2013

mint maxi dress..


Haloo Kochani ! W tą piękną sobotę mam dla Was nowy post, w którym rolę główną gra miętowa maxi. Tego typu sukienka idealnie nadaje się zarówno na cieplejsze, jak i te chłodniejsze dni, czego właśnie przykładem jest mój dzisiejszy zestaw. Sukienkę połączyłam ze skórzaną ramoneską,, którą ozdabiają srebrne ćwieki. Reszta dodatków to mała torebeczka z elementami wężowej skórki, która pochodzi z nowej kolekcji Monnari oraz czarne dobrze Wam już znane z poprzednich postów sandałki. A Wy co myślicie o takim połączeniu?

POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)








Ramoneska - ROMWE
Sukienka - Ochboutique
Torebka - MONNARI (Clothes4you)
Sandałki -Avangardshoes

49 komentarzy:

  1. super!!! :)


    new post


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka i torebka są świetne :) Wyglądasz przepięknie kochana, bardzo kobieco :*

    OdpowiedzUsuń
  3. widać po oczach że jestes nieszczęsliwa, są bardzo smutne.. ale gust masz super ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo, bardzo, ale to bardzo się mylisz ;) wręcz przeciwnie jestem bardzo szczęśliwą osobą ;) a oczy mam nie smutne lecz po prostu zmęczone, gdyż bardzo mało ostatnio śpię bo mam strasznie dużo na głowie. Jeszcze tylko tydzień, lecę z moim kochanym Mężem na wakacje - wypocznę, a jak wrócę to już oczy nie będą zmęczone ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
    2. Estera i smutek? Nie, to do niej niepodobne na żywo taka nie jest, a zresztą z tego co wiem to nawet nie miałaby powodów do tego, żeby się smucić. To pewnie tak jak napisała wina bardziej przemęczenia niż smutku ;)

      Usuń
  4. Nie powiem NIE :D Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna! :)
    uwielbiam maxi! jeszcze w takim połączeniu :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam maxi. Długo szukałam takiej miętowejk, aż w końcu znalazłam szkoda tylko, że lato się już kończy i raczej mi się nie przyda ;( Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
    2. Bardzo Wam dziękuje ;)
      A co do maxi to ma być jeszcze ciepło więc może nie warto jeszcze z niej rezygnować ;) poza tym już niedługo kolejne lato... ;)

      Pozdrawiam Was cieplutko,
      Estera

      Usuń
  6. hej.
    bardzo fajny zestaw. śliczna sukienka, a w połączeniu z ramoneską wygląda nawet lepiej :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. You are such a beauty & a sweetheart , i like everything you are wearing ,,
    a huge fan from now and on ,

    Listen , this is the last day in my giveaway , please join in and i promise to join in your next giveaway right away ,,, please

    http://artofnanyslife.blogspot.com/2013/08/my-1-year-blogiversary-first-giveaway.html

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna sukienka :) tylko szkoda, że choć do jednego zdjęcia nie zdjęłaś ramoneski, żeby pokazać ją w pełnej okazałości :)
    www.mrsvain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Esterko wyglądasz ślicznie i bardzo ładnie Ci w tym kolorze!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Ola

      Usuń
    2. Bardzo Wam dziękuje. Czyli jak widać nie bez powodu lubię miętowy kolor ;)

      Pozdrawiam Was cieplutko,
      Estera

      Usuń
  13. BArdzo ładnie wyglądasz, doskonale dobrane i fasony i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne połączenie delikatnej, kobiecej sukienki i rockowej ramoneski :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka! Wyglądasz ślicznie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz BOSKO! zapraszam do siebie http://silentstreets.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  17. super zestaw:) zapraszam do mnie dopiero zaczynam:)

    onlymyfashionstyle@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna miętowa sukienka !! Podoba mi się też ramoneska, ale powiedz czy te ćwieki od niej nie odpadają, ponieważ mam taką ze złotymi z Zary i mi kilka odpadło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam ramonenskę ze złotymi ćwiekami i żaden mi nie odpadł, ta także wygląda na dość solidnie i dobrze uszytą, więc raczej nie powinno być takich problemów ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  19. Świetna ramoneska, niestety nie widziałam jej już na ROMWE. Czy jest ona jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co ja moją zamawiałam około trzech tygodni temu, także jest możliwość, że po prostu została już wyprzedana :(

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  20. Fajna torebka, wężowy motyw to hit tej jesieni. Ja mam podobną z kazara ale ta jest chyba nawet ładniesza, a jak z jej jakością? Warto się zainteresować? Pozdrawiam Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każda torebka Monnari jakościowo jest bardzo dobra. Osobiście polecam! ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  21. Sandałki są śliczne. Teraz z tej firmy podobają mi się buciki na jesień ale troszkę boje się zamawiać bo nigdy od nich nie kupowałam. Co powiesz Estelle na temat ich wykonania/ Warto inwesrtować czy raczej dać sobie spokój? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że od tej firmy nie miałam jeszcze jesiennych ani zimowych bucików, ale z sandałków jestem bardzo zadowolona więc mam nadzieje, że inne produkty też są dobrej jakości ;)

      Pozdrawiam cieplutko,
      Estera

      Usuń
  22. Wyglądasz cudownie, wręcz magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześlicznie wyglądasz. Dziewczęco i lekko. Sukienka jest piękna <3
    Pozdrawiam :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz. uwielbiam miętowy *o*!
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam mięte ! A blondynkom świetnie ona pasuje :)

    OdpowiedzUsuń