piątek, 27 września 2013

Obszerna relacja z Majorki CZTERY STYLIZACJE


Halooo Kochani ! Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo obszerny i ostatni już post z Majorki. W nim znajdziecie, aż cztery stylizacje oraz troszkę opisów miejsc, w których byłam. Na początku może opowiem Wam troszkę o mieście, w którym mieszkałam, a mianowicie Can Picafort. To naprawdę śliczne, niewielkie, turystyczne miasteczko położone nad samym morzem. Wszędzie mnóstwo sklepików, piękna promenada i cudowne piaszczyste plaże to coś co sprawiło, że na pewno jeszcze tam wrócę. 

Pierwsza stylizacja, jaką dla Was przygotowałam jest właśnie z Can Picafort. Pogoda dopisywała, więc mogłam pozwolić sobie na letnie zestawy, które niestety po powrocie musiałam odłożyć na dno szafy.. no, ale cóż niedługo kolejne wakacje i to mnie pociesza.






Sweterek - SheInside / Spódniczka - River Island / Torebka - Mart Of China / Sandałki - ŚwiatButów24 / Zegarek - GUESS / Okulary - Ray-Ban


Kolejną stylizację przygotowałam dla Was przy okazji wycieczki po wyspie. Zdjęcia są zrobione w stolicy turystycznej Majorki - Palma de Mallorca. To naprawdę piękne miasto, które koniecznie trzeba zobaczyć podczas pobytu na wyspie. Katedra La Seu oraz stare miasto robią duże wrażenie. Stare miasto tworzy sieć uliczek, przy których wzniesione są domy z dziedzińcami szlachciców oraz handlarzy, którzy dali wiarę tradycyjnej architekturze od epoki rzymskiej, z której pochodzą liczne aleje jak i budowlami teraźniejszymi. Jest to także zakupowy raj, w którym znaleźć można mnóstwo ciekawych i znanych na całym świecie marek.









Kolejne zdjęcia z wycieczki po wyspie zostały wykonane  w miejscowości Formentor. Półwysep Formentor przez wielu uznawany jest za najpiękniejszy zakątek hiszpańskiej Majorki. Znajduje się na północno-zachodnim krańcu wyspy, który przecinają najwyższe partie gór Serra de Tramuntana (Cap Formentor stanowi de facto ich przedłużenie). Półwysep rozciąga się na długości 20 km. Skaliste klify oraz wzgórza robią wrażenie. Moim zdaniem to naprawdę piękne miejsce.





Tunika - Moshito / Spódniczka - Ochboutique / Zegarek - GUESS / Sandałki - VjStyle / Okulary - Ray-Ban

Trzecia stylizacja została wykonana podczas porannego spaceru w drodze na plażę. Różowa sukienka z nowej kolekcji PresKA sprawdza się idealnie zarówno w tak gorące dni, jak i podczas polskiej jesiennej aury. Dołączyłam do niej bardzo nietuzinkową i kolorową biżuterię marki LaTuli. Jak się Wam podoba? ;) 


Sukienka - PresKA / Biżuteria - LaTuli / Sandałki - RoyalStyl

Przyszła pora na końcową stylizację, która została wykonana w ostatni dzień pobytu na pięknej i malowniczej wyspie. To właśnie nią żegnam zarówno Majorkę jak i wakacje.. Generalnie zaliczam je do bardzo udanych, gdyż nie ma nic wspanialszego niż spędzenie czasu z ukochanym mężem, pogoda i odpoczynek ;)




Bluza - SheInside / Szorty - CHOIES / Sandałki - VjStyle / Okulary - Ray-Ban

Która stylizacja przypadła Wam do gusty najbardziej? 
POZDRAWIAM WAS CIEPLUTKO ;)

61 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, moimi faworytami są 1 i 2 ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne stylizacje najlepsze sa 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 przepięknie, zresztą ładnemu we wszystkim ładnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie podobaja wszystkie oprocz spodenek z ostatniej, same w sobie sa ladnie ale ty wygladasz w nich bardzo niekorzystnie- poszerzaja Cie w biodrach i nogi wygladaja na masywne

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza najlepsza do Twojej figury powinnaś się w takim stylu ubierać za to ostatnia zdecydowanie najgorsza - niekorzystnie deformuje Twoją ladną figurę

    OdpowiedzUsuń
  6. druga stylizacja wymiata :) trzecia zresztą też :) ale druga jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze to żadna mi sie nie podoba, jakoś tak mało wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro żadna stylizacja nie podoba Ci się, to po co tu zaglądasz???, już nieraz pisałam Ci, że tylko potrafisz krytykować innych ( to chyba Twoje główne zajęcie !!! ). Poza tym zazdrość jest niezdrowa. Poradzę Ci, załóż swojego bloga i wreszcie pokaż swoją urodę i swoje pomysły > będziemy je oceniać, chwalić i krytykować.

      Usuń
    2. Wyrażam swoją opinię, uzasadniłam ją i mogę to robić czy tego chcesz czy nie

      Usuń
    3. Zgadzam się. Znajdź sobie inny blog i po kłopocie.
      Mi najbardziej podoba się nr 1 i 2 ;) Jesteś pięknie opalona ;*

      Usuń
    4. Wyrażać opinię możesz, ale skoro nic Ci się nie podoba to po co tu zaglądasz?

      Usuń
    5. Po to żeby głupi miał pytanie

      Usuń
    6. ty wredny "anonimie", twoje opinie wsadź sobie w nos, albo jeszcze gdzie indziej..... To tylko świadczy o tobie, jaką jesteś złą , pełną jadu i zawiści osobą. Weź sobie do serca (jeżeli je masz..??) dobrą radę i zapamiętaj, że tak jak dobro wraca do nas i również zło, też wraca, jeżeli je komuś wyrządzamy, a ty wyrządzasz swoimi głupimi wpisami. Poza tym jestem już na dobrej drodze, żeby dowiedzieć się kim jesteś i cię zdemaskować!!!!. Chyba wiesz o czym piszę, że są takie sposoby...., to tylko kwestia czasu!!!!!

      Usuń
  8. Wyglądasz naprawdę RE-WE-LA-CYJ-NIE!

    http://melancholy-october.blogspot.com/2013/09/czesc-jestem-andzelika.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w prostych włosach:) Myślę, że lepiej niż w pokręconych:) Piękna opalenizna, piękne stylizacje, piękne nogi:) Bardzo ładnie wyglądasz jeszcze w kucyku:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak wydaje, że proste włoski lepiej Ci pasują ;)

      Usuń
  10. Pierwsza jest najlepsza a zdjęcia są boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Esterko ,bardzo ładne zdjęcia, wszystkie podobają mi się, piękne krajobrazy i piękna opalenizna. Faktycznie na Majorce jest ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam musi być pięknie! Stylizacje rewelacyjne, chyba nie mogę zdecydować się na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś zajebista! Twój maż to szczęściarz :)

    Stylizacja numer 1 jest naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie świetne, uwielbiam twój styl <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, jakie piękne ciało:)) Śliczna z Ciebie dziewczyna. Najbardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja, pierwsza też świetna. A najmniej podoba mi się ostatnia, bo wydaje mi się, że Cię poszerza! :( Ale co tam, i tak jesteś szczupła i ładna i zazdroszczę Ci figurki i opalenizny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah, jakie piękne ciało:)) Śliczna z Ciebie dziewczyna. Najbardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja, pierwsza też świetna. A najmniej podoba mi się ostatnia, bo wydaje mi się, że Cię poszerza! :( Ale co tam, i tak jesteś szczupła i ładna i zazdroszczę Ci figurki i opalenizny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudnie :))) widać że wypoczęłaś :)) a ze trzy zdjęcia mamy w tych samych miejscach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post. W każdej stylizacji wyglądałeś cudownie :)
    Pozdrawiam, Misha

    OdpowiedzUsuń
  19. byłam rok temu na Majorce i z pewnością jeszcze tam wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie:)
    pierwsze 3 najlepsze!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak wydaje, w czwartej troszkę niekorzystnie wyglądasz :( poszerza Cię, ale i tak bardzo lubię tutaj wchodzić bo masz super blog ;)

      Usuń
  21. Stylizacja nr 1 najlepsza :) PIękna biżuteria przy tej pomarańczowej sukience :) Ślicznie wyglądasz :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia i piękne widoki:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow stylizacja są cudowne !! Podobasz mi się najbardziej w zestawie nr 1 i 3 ;) Czy ta sukienka z Preski jest grubsza i faktycznie nadaje się na jesień?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie sa swietne! Kolorowa bizuteria z przedostatniego zestawu jest genialna!:)
    -Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne stylizacje :) Przepiękna torebka z pierwszego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile pięknych zdjęć :)) Ostatnia stylizacja jak dla mnie najlepsza!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta kolorowa biżuteria !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta biała bluzka jak szpitalny fartuch a pierścionek z gumek jak u 5latki, spodenki z ostatniego przebrania są bardzo niekorzystne dla Twojej figury a sukienka Cie poszerza i jest bezkształtna a więc nic do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i nie musi do Ciebie przemawiać, jak się nie ma gustu i smaku, to Twój problem!!!. Ciekawa jestem ile masz lat, bo z modą u Ciebie chyba jest na "bakier", poza tym i tak duża większość jest na tak, przez Ciebie przemawia zwykła ZAZDROŚC !!!!!!

      Usuń
  30. wszystkie stylizacje są dla mnie jak najabrdziej na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. We wszystkih stylizacjach wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super. wszystkie zestawy sa co do ostatniej rzeczy dobrze dobrane. widac ze wakacje udane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeden z najlepszych twoich postów! super!

    OdpowiedzUsuń
  34. Powtorze sie ale jestes opalona
    Pierwsza i ostatnia sa cudwne, bardzo mi sie spodobaly

    OdpowiedzUsuń
  35. wszystkie cudowne stylizacje a fryzurki jeszcze lepsze !! :)

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. SUPER WAKACJE, SUPER STYLIZACJE, PIĘKNA TY.
    Z przyjemnością obejrzałam :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem co zrobiłaś z twarzą na pierwzych fotach (z bialym swetrem i spodniczką) ale FENOMENALNIE WYGLĄDASZ, no i tak naturalnie.. :o

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne buty z pierwszej stylizacji :) Aż chciałabym też znowu wskoczyć w takie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne wspomnienia:) Zwłaszcza gdy na dworze już tak zimno!
    www.femmfashion.blogspot.com
    Zapraszam z rewizytą:)

    OdpowiedzUsuń
  40. mozna dokladny link do tego sweterka z zestawu 1 ?

    OdpowiedzUsuń
  41. they are all beautiful!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  42. powinnaś się częściej uśmiechać! piękny masz uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  43. powinnaś się częściej uśmiechać! piękny masz uśmiech!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. powinnaś się częściej uśmiechać! piękny masz uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale opalona.. :) Kurcze całkiem inaczej wyglądasz w prostych włosach, ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń